dat was Bonnie Taylorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:07 schreef Metaan het volgende:
Wat was Anouk SLECHT zeg. Mijn God!
Gaapnummer & gaapkleding.
Oude blonde vrouw.
weer?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:27 schreef VeX- het volgende:
Elk jaar denken we dat we eindelijk een goed liedje hebben en elk jaar is het weer klote.![]()
Dit wordt gewoon weer het rechterrijtje hoor.
Iedereen die dat niet ziet aankomen is blind en naïef.
Dat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:08 schreef Stiggie het volgende:
[..]
weer?
Vorige 9 jaar zaten we niet eens in de finale. Dus van een afgang kan je al nauwelijks meer spreken.
Top 10 moet te doen zijn, ook volgens de bookies
Anouk kwam om haar plaatje te verkopen en haar zieltogende carriere weer wat leven in te blazen..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat.
Anouk kwam om de finale te halen na zoveel jaren en dat is gelukt. Falen doen we al niet meer.
Anouk heeft geen interesse in optredens buiten NL.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:17 schreef Metaan het volgende:
[..]
Anouk kwam om haar plaatje te verkopen en haar zieltogende carriere weer wat leven in te blazen..
Na dit optreden blijft het gelukkig bij Nederland
Het een hoeft het andere natuurlijk niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:17 schreef Metaan het volgende:
[..]
Anouk kwam om haar plaatje te verkopen en haar zieltogende carriere weer wat leven in te blazen..
Na dit optreden blijft het gelukkig bij Nederland
''Buiten NL'' heeft geen interesse in Anoukquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:19 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Anouk heeft geen interesse in optredens buiten NL.
dat hebben we gemerkt dinsdag.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:21 schreef Metaan het volgende:
[..]
''Buiten NL'' heeft geen interesse in Anouk
Calimero-gezeur. Anouk is gewoon kut en zwaar gehyped, om een voor mij onbekende reden.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:04 schreef Knipoogje het volgende:
Ik vind dat we het goed doen hoor. Het is me al jaren duidelijk dat je Nederland alleen maar kan winnen als ze echt veruit het beste liedje met afstand hebben. Ik zie nu toch weer alle scandinavische en Oostblok landen elkaar punten geven. Je start met een voorsprong zeg maar. Met een echt goed liedje zal Nederland dus altijd iets van 4 tot 10e worden, want dan krijg je wel punten van bijna alle landen. Alleen het beste liedje uit het Oostblok en het beste liedje uit Scandinavie zal altijd boven je eindigen vanwege die standaard voorsprong.
Zoals we er nu voorstaan zijn we best of the rest. Alleen malta boven ons.
Niks Calimero gezeur. Ik vind dat we het goed doenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Calimero-gezeur. Anouk is gewoon kut en zwaar gehyped, om een voor mij onbekende reden.
Ik denk dat je ons eerder moet vergelijken met PEC Zwolle en niet met Feyenoordquote:Op zondag 19 mei 2013 00:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
En dat moeten we vieren? Dat is een Feyenoorders-mentaliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |