Dat is wel lang?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:00 schreef Rachilda het volgende:
zijn die heli's nog steeds aan het rondcirkelen??twitter:0014101961 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:48:24@JulianRubenNL wie weet er de bedoeling van die heli boven rhenen en omg reageer retweet
Nog maar een keer...twitter:VermistNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 23:02:11De kleding die gevonden was in #geleen is niet van de #vermistebroertjes reageer retweet
dank je! dit had ik nog niet voorbij zien komenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:02 schreef blanket het volgende:
Nog maar een keer...twitter:VermistNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 23:02:11De kleding die gevonden was in #geleen is niet van de #vermistebroertjes reageer retweet
Ja, maar vooralsnog is er nog geen reden om aan te nemen dat ze de boel geflest heeft, behalve dat Jeroen dat zei?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:01 schreef hartloper het volgende:
Waarom poezeligding?
Als blijkt dat Iris de boel heeft geflest dan zijn er daar door wel twee kinderen dood, waar zij ook een aandeel in heeft dan
Iemand gek drijven, die man is daardoor zo ziekelijk dat hij zijn kids dood, dan ben je beide fout.
1 kun je niet meer veroordelen, de ander mag zeker gezien worden door de rechter dan.
(ik zeg niet dat het zo is, ik speculeer ook mee maar bekijk ook deze kant)
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:03 schreef Rachilda het volgende:
[..]
dank je! dit had ik nog niet voorbij zien komen
Om die meest walgelijke aannames van je.. En die nog nog misselijker makende beschuldigingen van je over mensen waarvan je niks weetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:01 schreef hartloper het volgende:
Waarom poezeligding?
Als blijkt dat Iris de boel heeft geflest dan zijn er daar door wel twee kinderen dood, waar zij ook een aandeel in heeft dan
Iemand gek drijven, die man is daardoor zo ziekelijk dat hij zijn kids dood, dan ben je beide fout.
1 kun je niet meer veroordelen, de ander mag zeker gezien worden door de rechter dan.
(ik zeg niet dat het zo is, ik speculeer ook mee maar bekijk ook deze kant)
Misschien juist daarom?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:03 schreef highwire het volgende:
Maar waarom werd er pas na een week na buiten gebracht dat zijn boxer wegwas? Als dat eerder bekend was had er eerder in een plas gezocht kunnen worden...
Denk met magneetvissen trek je zo'n ventje er wel uit aan een broeksknoop...
Ik lees goed, en je gebruikt geen voorbehoud, je brengt dingen als een stelling.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:06 schreef hartloper het volgende:
Ik beschuldig niemand, het is ook gewoon speculeren.
Goed lezen![]()
En tuurlijk is het NOOIT te rechtvaardigen wat Jeroen heeft gedaan hehe.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:58 schreef hartloper het volgende:
Inderdaad Mesinna, met je eens.
En daarom vind ik ook dat Iris strafrechterlijker vervolgt zou moeten worden na uitgebreid onderzoek.
Waarom deed Jeroen dit zal boven water MOETEN komen
Als hij zo'n monster was, denk ik de zelfmoord is te rechvaardigen, alhoewel ik zelfmoord een laf iets vindt...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:06 schreef hartloper het volgende:
Goed lezen![]()
Ik lees meer dan goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:06 schreef hartloper het volgende:
Goed lezen![]()
Allemaal patiëntjes die zich medewerker wanenquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Allemaal patiëntjes die zich medewerker wanen
de politie zal de zaak nog niet afsluiten neem ik aan, misschien wel goed dat de politie verder rustig verder onderzoek kan doen zonder de burgerzoekactiesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:10 schreef hartloper het volgende:
@Rachilda:
Ik hoop het ook. Nederland staat op zijn kop door deze zaak. Het is ook zeer triest maar er zijn nu bv alweer genoeg andere mensen, jonge mensen, vermist na deze zaak en daar komt geen aandacht voor. Dat stoort me wel.
Ik hoop dat de politie de zaak nog niet afsluit. Maar al die burger iniatiefjes vind ik echt te gek.
Van een kant letterlijk, van de andere kant figuurlijk.
Nee hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:10 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 23:09 schreef highwire het volgende:
Dus het GGZ zit ook op FOK!....
Allemaal patiëntjes die zich medewerker wanen
Tuurlijk... weer de mannen die gek gedreven zijn door hun ex.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:08 schreef hartloper het volgende:
@Leandra:
Vanwege mijn werk (GGZ) zie ik heel veel van dit soort situaties. Mannen die gek zijn gedreven door hun ex. Het is een algemeen bekend feit dat veel partners elkaar beschuldigen en de kinderen als wraak middel gebruiken. Mijn inziens ben je dan beide fout.
Als ik naar de foto kijk van Jeroen ziet hij niet uit als een niet opgevoed tokkie figuur wat niet beter zou weten, en als ik lees dat ze al 4 jaar aan het vechten zijn over vanalles dan is Iris ook niet helemaal ok bezig vind ik. Qua kids!
Alsof je aan iemand zijn uiterlijk kan zien waartoe iemand in staat is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:08 schreef hartloper het volgende:
@Leandra:
Vanwege mijn werk (GGZ) zie ik heel veel van dit soort situaties. Mannen die gek zijn gedreven door hun ex. Het is een algemeen bekend feit dat veel partners elkaar beschuldigen en de kinderen als wraak middel gebruiken. Mijn inziens ben je dan beide fout.
Als ik naar de foto kijk van Jeroen ziet hij niet uit als een niet opgevoed tokkie figuur wat niet beter zou weten, en als ik lees dat ze al 4 jaar aan het vechten zijn over vanalles dan is Iris ook niet helemaal ok bezig vind ik. Qua kids!
Los van mijn persoonlijke Vete tegen het GGZ en aanverwante pseudo-wetenschap-hanterende instanties; hoe kan iemand van het GGZ zeggen dat een burger initiatief te gek is? Is dat niet juist een belangrijk aspect van het GGZ? Samenwerken, opkomen voor elkaar, je medemens helpen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |