SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever jou dan iemand anders.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:42 schreef Rezania het volgende:
Jezus Etsu, jij wil Ezell echt keihard anaal nemen hè? Met al die TT's die je maakt over hem.
Ik ben een zij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:42 schreef Rezania het volgende:
Jezus Etsu, jij wil Ezell echt keihard anaal nemen hè? Met al die TT's die je maakt over hem.
Waar?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geile tetten! Lekker rond en vol met vet!
Of zo.
Doe normaal, debiel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
Flips is lekker gek lekker anders
past helemaal bij haar pittige korte kapsel
nee maar jij was dat toch laatst op tinychat met moirapoly enzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O mooi, ben ik niet de enige die zich dit af vroeg
quote:
Maar als ik aan pittig en kort denk. Dan denk ik aan dit:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Osuchi het volgende:
[..]
nee maar jij was dat toch laatst op tinychat met moirapoly enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn haar is echt nog een stuk langer (van voren dan)![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Maar als ik aan pittig en kort denk. Dan denk ik aan dit:ik maakte ook maar een garpjen en toen moest je heel schattig lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn haar is echt nog een stuk langer (van voren dan)![]()
Oh gelukkig. Ik ben nogal onzeker over mijn haar atmquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ik maakte ook maar een garpjen en toen moest je heel schattig lachen
ja, beetje als op je UIquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik ben nogal onzeker over mijn haar atm![]()
![]()
Schattig lachen hahaha.
Nou ik heb er een dikke bob in laten knippen. En ja, dit was 'hip' vijf jaar terug. Maakt mij niet uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel schattig jaquote:![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik heb er een dikke bob in laten knippen. En ja, dit was 'hip' vijf jaar terug. Maakt mij niet uit.Wed dat het je wel leuk staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat is wel schattig ja![]()
Als je dan een vrouw was, dan had het ultiem trolling geweest als je dan hetero was.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:53 schreef Cosmo. het volgende:
Flips je haar is prachtig. Als ik een vrouw was (ja kom maar op met de grapjes hihaho) dan zou ik superjaloers zijn
Staat het ook wel. Ik voel mij er volwassener door.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je dan een vrouw was, dan had het ultiem trolling geweest als je dan hetero was.
[..]
Staat het ook wel. Ik voel mij er volwassener door.
Moe, kapot, wallen, energieloos, uitgeput, wil je meer?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee ik krijg Pools geleerd in DM
[..]
jak sie masz? (hoe is't?)
Give me more.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moe, kapot, wallen, energieloos, uitgeput, wil je meer?
Succes!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:28 schreef Ezell het volgende:
Even afwassen. Daarna hopelijk met wat discipline beginnen met researchen voor een artikel.
You badass.quote:
laat zien?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
You badass.
Woew, mijn lezerscolumn voor het dagblad Metro staat nog steeds bij de beste 80, van alle 4100 ingezonden columns
Aww, kunnen we je helpen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:28 schreef Ezell het volgende:
Even afwassen. Daarna hopelijk met wat discipline beginnen met researchen voor een artikel.
link?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:52 schreef Rezania het volgende:
Comic Sans en grammaticale fouten op grafstenen.![]()
![]()
Ikea.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
waar kan ik goedkope meubels halen? en zeg niet hergebuik want ik wil ergens online kunnen snuffelen en een klein plannetje in m'n hoofd maken nu
Ja, wat wil je dan ook?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gemiddelde hoekbank is 1000 euro
ben niet gek
Veel goedkoper zul je ze niet krijgen hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ben niet gek
IKEA is anders wel een van de goedkoopste.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ben niet gek
kamer gevondenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, wat wil je dan ook?Verwacht je nou echt dat je een kamer zo groot kan vinden dat er een hoekbank in past?
Zelf een frame maken van hout, en dan een paar katten vangen zodat je kussens hebt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Veel goedkoper zul je ze niet krijgen hoor
Oh.quote:
Katten? gewoon poedels.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelf een frame maken van hout, en dan een paar katten vangen zodat je kussens hebt.
marktplaats mooiere hoekbanken gezien voor meer dan de helftquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Veel goedkoper zul je ze niet krijgen hoor
i have made a huge mistakequote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
IKEA is anders wel een van de goedkoopste.
Hoe ging de bezichtiging?
nah ik wil zo'n deel dat je zegmaar vooruit languit kan liggen en niet alleen maar tegen de leuning aanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh.Maar hoekbanken zijn sowieso duur, je kan beter een tweezit nemen of zo.
Ai.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
i have made a huge mistake
dacht dat t vanavond was, had ik t verkeerd gelezen en bleek t gisteren te zijn
huisgenoot wist t ook nietheb een halfuur met hem staan praten, toffe gozer en hij gaat een goed woordje voor me doen, de andere die kwam kijken vonden ze blijkbaar niks dus ik heb een flinke voorsprong in de pocket
Oh verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
marktplaats mooiere hoekbanken gezien voor meer dan de helft
[..]
i have made a huge mistake
dacht dat t vanavond was, had ik t verkeerd gelezen en bleek t gisteren te zijn
huisgenoot wist t ook nietheb een halfuur met hem staan praten, toffe gozer en hij gaat een goed woordje voor me doen, de andere die kwam kijken vonden ze blijkbaar niks dus ik heb een flinke voorsprong in de pocket
Bed is niet nodig, ik ga goedkoop matrassen fixen en een boxspring in elkaar flansenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:12 schreef Rezania het volgende:
Ik zou trouwens eerst voor de spullen kijken die je echt nodigt hebt als ik jou was., zoals een bed, een tafel, een stoel, bestek, servies, dat soort dingen.
Als je alles al hebt kan dat natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bed is niet nodig, ik ga goedkoop matrassen fixen en een boxspring in elkaar flansen
kasten heb ik wel
bestek en servies is daar voorlopig
tafel, stoelen zijn goedkoop bij de hergebruik te regelen
laat mij een duurzame aankoop doen
nee die blijft nog wel even denk ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ai.Maar ja, zolang de kamer nog niet weg is.
Trouwens, is een slaaphoekbank niet iets voor jou? Kan je misschien tegelijk geld besparen op een bed.![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30243035/#/30243035
O, jij bent een bankmeisje. Waarom niet gewoon op het bed? Is ook wel chill. Dat heb ik als 'loungeplek'.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee die blijft nog wel even denk ikheb een nieuwe afspraak gemaakt maar nog geen reactie
nahdie zijn meestal zo strak en hard
ik wil kunnen loungen op een bank
en jij bent een baasquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, jij bent een bankmeisje. Waarom niet gewoon op het bed? Is ook wel chill. Dat heb ik als 'loungeplek'.
Arme student op kamers?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:15 schreef wietparkiet het volgende:
Ik zit op een tuinstoel met mijn laptop op mijn schoot
Haha wtf.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:51 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ja, kom je ook?
wat we gaan doen is verrassing, zwemspullen meenemen
gr
Grapje toch.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en jij bent een baas
hoe was the terminal?
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:16 schreef Ezell het volgende:
[..]Was leuk.
Sowieso liefde voor Tom Hanks.
Nee zit bij een thuiswonende vriend op zijn kamerquote:
ik nu ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, jij bent een bankmeisje. Waarom niet gewoon op het bed? Is ook wel chill. Dat heb ik als 'loungeplek'.
FF een tweevoetige salamander wijf in elkaar rammen voor geld.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
FF een tweevoetige salamander wijf in elkaar rammen voor geld.
quote:
Veel beter imo.quote:
omijn ik word spontaan lesboquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:20 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Geef toe, jullie zouden haar raken.
Oeh, veel ruimte. Nu maar hopen dat het doorgaat. Zo veel ruimte voor zo weinig geld.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik nu ook
maar omdat ik een woon en een slaap kamer hebmijn slaapkamer is maar 8m2 en ga ik dus transformeren in een kamer met veel dekens kussens en matrassen
en mijn woonkamer is 23m2 wil ik heel knus en fijn hebben met lichtjes enzo
gosh ik loop helemaal van stapel terwijl ik de kamer nog niet eens heb
SPOILER: Casa EzellOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oeh, veel ruimte. Nu maar hopen dat het doorgaat. Zo veel ruimte voor zo weinig geld.Dat met lampjes klinkt trouwens best leuk. Ik had een tijdje een bloemetjesslinger met lampjes, maar helaas is die kapot.
Nu zit ik met alleen een bureaulamp als verlichting.
Oké, je bent een wijf.SPOILER: Casa EzellOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Kan je ook even uitleggen waarom je geslachtsicoontje dan een vent is?quote:
vind ze leukquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je ook even uitleggen waarom je geslachtsicoontje dan een vent is?
Dat vrouwtjesicoon vind ik er kut uitzien. En inmiddels ben ik dat mannetje gewend.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je ook even uitleggen waarom je geslachtsicoontje dan een vent is?
FWPquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat vrouwtjesicoon vind ik er kut uitzien. En inmiddels ben ik dat mannetje gewend.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat vrouwtjesicoon vind ik er kut uitzien. En inmiddels ben ik dat mannetje gewend.
quote:
Daarom ben ik homo. Kan ik mijn tijd besteden aan het leren van nuttige dingen.quote:
[..]
Oeh, veel ruimte. Nu maar hopen dat het doorgaat. Zo veel ruimte voor zo weinig geld.Dat met lampjes klinkt trouwens best leuk. Ik had een tijdje een bloemetjesslinger met lampjes, maar helaas is die kapot.
Jazeker, en natuurlijk kan ik altijd goedkoper vinden maar ben hier ook al tevreden meeSPOILER: Casa EzellOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik ben echt gek op kerstlampjeszo veel sfeer
oh is prima tochhoeveel m2 is het? gok op 14 of 16
ik heb je foto ook even opgeslagen en in m'n ideeen map gestopt hoorvind wat je hebt gedaan met je kledingrek erg leuk
[..]
SPOILER: Casa EzellOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met die lampjes is het alleen jammer dat ze die alleen rond kerst verkopen. Ja ja, logisch, maar ach.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jazeker, en natuurlijk kan ik altijd goedkoper vinden maar ben hier ook al tevreden mee
ja ik ben echt gek op kerstlampjeszo veel sfeer
oh is prima tochhoeveel m2 is het? gok op 14 of 16
ik heb je foto ook even opgeslagen en in m'n ideeen map gestopt hoorvind wat je hebt gedaan met je kledingrek erg leuk
oh top, ik moet dus echt maar bij de ikea gaan kijken :pquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met die lampjes is het alleen jammer dat ze die alleen rond kerst verkopen. Ja ja, logisch, maar ach.![]()
Nah, ik heb iets minder. Ongeveer 12m2.Heb aan de andere kant van de kamer nog een stuk loopruimte en een grote bureautafel en een klein tafeltje. Die grote schuif ik van de muur af als ik met meer mensen wil eten.
Alle ruimte benutten, vandaar ook mijn kleding boven mijn tv-meubel/boekenkast/kledingkast/schoenenkast. Dat rek is overigens deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30179435/. Ik heb er twee naast elkaar gezet. Oké, mijn vader heeft er twee naast elkaar gezet.
De IKEA is echt geweldig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh top, ik moet dus echt maar bij de ikea gaan kijken :p
echt 12? lijkt veel meer, hoeveel betaal je?
en ja dat van die kerstlichtjes is een beetje jammer, daarom rond kerst altijd extra veel inkopen bij de action3 euro voor 7 meter ofzo
klinkt erg leuk allemaal trouwens, hoop dat ik mijn kamer gezellig krijg
Niet iedereen kan tijdens zijn studie makkelijk thuis blijven wonen.quote:
Ik woon niet eens in de binnenstad.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:46 schreef wietparkiet het volgende:
Zodra je utrecht uitgaat ben je veel goedkoper uit. binnenstad is fokking duur
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet iedereen kan tijdens zijn studie makkelijk thuis blijven wonen.
[..]
Ik woon niet eens in de binnenstad.
nouja ik wil het goedkoopste van het goedkoopste natuurlijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
De IKEA is echt geweldig.Ik weet niet wat je budget is, maar op Marktplaats staat altijd veel van de IKEA.
Ik betaal 325 euro voor 12m2. Klinkt prijzig, maar dit is vrij goedkoop voor Utrecht.En dat van die Action moet ik even onthouden. Ik houd van die winkel. Heb daar mijn bestek vandaan voor 4 euro of zo. Voor toiletpapier moet je daar overigens ook zijn...
![]()
![]()
Dat gezellig maken moet wel lukken.En na een tijdje gaat het vanzelf wel wat meer leven.
alles voor me bbyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoi![]()
bedankt voor de sinaasappelsap nog
Nah, ik weiger om ooit weer in een dorp te gaan wonen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]maar sowieso 10 Km vanaf utka word het al veel goedkoper
Maar ja, Utrecht heeft een enorm kamertekort en dat zal de komende jaren alleen nog maar toenemen. Dus dan ben je wel blij met 325 euro.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nouja ik wil het goedkoopste van het goedkoopste natuurlijkprobeer zoveel mogelijk bij de hergebruik te halen, ook matrassen, daar doe ik niet moeilijk over.. goed stofzuigen, laken erover en klaar.
hm nouja klinkt best prijzig, voor 12m2 hoef je in groningen in een studentenwijk maar 250-300 te betalenen dan gedeelde badkamer en keuken.
ja geloof het ook wel, eerst maar hopen dat ik de kamer krijg
Ik wel wss.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet iedereen kan tijdens zijn studie makkelijk thuis blijven wonen.
Roldingensen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga ook proberen van die stapel dingen te hosselen
hoe heten ze?die ze in magazijnen altijd gebruiken om zware dozen op te zetten en makkelijker te verplaatsten
geen idee, hoop snelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, ik weiger om ooit weer in een dorp te gaan wonen.Voel mij veel beter op mijn gemak in een stad.
Jij bent niet zo van de stad of is het alleen vanwege het geld?
[..]
Maar ja, Utrecht heeft een enorm kamertekort en dat zal de komende jaren alleen nog maar toenemen. Dus dan ben je wel blij met 325 euro.![]()
Weet je wanneer je te horen krijgt of je de kamer krijgt?
Pallets:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga ook proberen van die stapel dingen te hosselen
hoe heten ze?die ze in magazijnen altijd gebruiken om zware dozen op te zetten en makkelijker te verplaatsten
Opgegroeid in een dorpjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, ik weiger om ooit weer in een dorp te gaan wonen.Voel mij veel beter op mijn gemak in een stad.
Jij bent niet zo van de stad of is het alleen vanwege het geld?
[..]
Maar ja, Utrecht heeft een enorm kamertekort en dat zal de komende jaren alleen nog maar toenemen. Dus dan ben je wel blij met 325 euro.![]()
Weet je wanneer je te horen krijgt of je de kamer krijgt?
ja datquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Pallets?
http://www.girlscene.nl/p/4393/creatief_met_pallets
Website is overigens wel een emogif waard.
neequote:
gewoon op de grond batsenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:59 schreef DrNick het volgende:
Wel makkelijk, zakt je bed niet door, kraakt niet, bij de grond batsen.
Dat van iedereen kennen vind ik juist minder. Ik houd wel van anonimiteit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Opgegroeid in een dorpje
maar is gewoon chill wonen je kent iedereen. het is klein, weinig criminaliteit enzo.
Maar waar wil je ze vandaan halen dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja datdat geeft zo'n toffe sfeer
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/Zd1N1CHADD/
quote:
Pallets?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat van iedereen kennen vind ik juist minder. Ik houd wel van anonimiteit.
[..]
Maar waar wil je ze vandaan halen dan?
ze liggen nu ergens op een bouwval vlak voor m'n huisquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat van iedereen kennen vind ik juist minder. Ik houd wel van anonimiteit.
[..]
Maar waar wil je ze vandaan halen dan?Wij hebben soortgelijke op werk, maar die gebruiken ze gewoon steeds opnieuw.
heb jij een boomhutquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Pallets?
Bij de Karwei/Gamma/Intratuin etc. vragen of ze over hebben, deed ik toen ik een boomhut bouwde.
Die kon je in een boom slepen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Pallets?
Bij de Karwei/Gamma/Intratuin etc. vragen of ze over hebben, deed ik toen ik een boomhut bouwde.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ze liggen nu ergens op een bouwval vlak voor m'n huis
als ik ze morgen snel kan stelen en hier kan stallen heb ik er alvast 2 of 3 ofzo
ohquote:
Ja, ging prima met een touwquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die kon je in een boom slepen?
[..]Helemaal in de trein meeslepen.
jij komt maar eens hier langsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
lijkt wel op zeeland qua middeleeuwen en roestige auto's hoor, kom ook eens langs
quote:
hou je van spanken? :Squote:
uhhhhh veelquote:
sick mindquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
in de kamer naast me liggen de zoon en de dochter van m'n pa's vriendin te giechelen
ik durf niet te kijken
what if
gewoon deo naar binnen spuitenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
in de kamer naast me liggen de zoon en de dochter van m'n pa's vriendin te giechelen
ik durf niet te kijken
what if
Neuken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat is dan niet het enige wat hard is
rond de 40quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:08 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Bij je statussen zie ik altijd wel iets als O + of _O _ staan
Ik ben dequote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:08 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Bij je statussen zie ik altijd wel iets als O + of _O _ staan
Of vuurwerk naar binnen gooienquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik moest lachen
ik heb nog ergens een aansteker hier
neequote:
Mijn telefoonnummer is superior.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom heb jij 15 cijfers ipv 10?
quote:
met je spongebob-ondergoedquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]JAWELSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
rot eens opquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
nu hoor ik om de 10 sec gegiechel en 'KAPPEN'
wist niet dat er bomen in de kamer hiernaast groeiden
quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:11 schreef wietparkiet het volgende:
En dan niet rotjes maar babypijltjes of grondbloemen
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja zal m'n pa op prijs stellen man
Lukt et?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:13 schreef Frikandelletje het volgende:
natte kutjes natt kutjes natte kutjes
welquote:
anddddd blockedquote:
ga voortaan maar eens normaal doenquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ga voortaan maar eens normaal doen
huilennnnquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wou fok wegdrukken maar ik blijf nog even kijken
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wou fok wegdrukken maar ik blijf nog even kijken
quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
oh god, die opera man bij ESF
ik hoop dat die wint
rot toch opquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
oh god, die opera man bij ESF
ik hoop dat die wint
quote:
neequote:
ik kan ook blocken op waquote:
die ik niet eens hebquote:
quote:
DM nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ze kan je op beide met 1 knop blokkeren
onder elk berichtje staat een icoontje met blokkeren en instellingen.quote:
Omg omgquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
onder elk berichtje staat een icoontje met blokkeren en instellingen.
kijk maar, ik stuur wel ff dm
quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
nog even voor ezell
http://www.nsmbl.nl/verni(...)ction_ref_map=%5B%5D
top artikel & top site
Tof. Ga je dat doen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
nog even voor ezell
http://www.nsmbl.nl/verni(...)ction_ref_map=%5B%5D
top artikel & top site
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tof. Ga je dat doen?
PS: Sommige McDonalds schijnen te bezorgen.
quote:
dat deden studenten paar jaar geledenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg als ik een scooter of auto rijbewijs had zou ik bestellingen aannemen en bij de mac halen en voor hun bezorgen
wat een toekomst zit daar in
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nacks-bezorgen.dhtmlquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg als ik een scooter of auto rijbewijs had zou ik bestellingen aannemen en bij de mac halen en voor hun bezorgen
wat een toekomst zit daar in
De rest komt verlept bij je thuis.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
ik zou steeds mcflurry's en die donuts bestellen
ik ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nacks-bezorgen.dhtml
[..]
De rest komt verlept bij je thuis.Ik heb nu zin in een McFlurry.
quote:
Cheers! Ik ook. Heb er direct 10 gekocht vandaag na't werk. Kan ik er weer een week tegen aan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]zit er toevallig 1 nu te drinken
Pas op Eugene, ik ga je koelkast plunderen.quote:
ik had er 2 weken geleden paar gekocht, toen waren ze in de bonusquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Cheers! Ik ook. Heb er direct 10 gekocht vandaag na't werk. Kan ik er weer een week tegen aan.
gezelligquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Pas op Eugene, ik ga je koelkast plunderen.
Het is weekend, verwen jezelf. Hoe fout dat ook klinkt trouwens.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
Door jullie heb ik zin in ongezond eten. Laat ik nou net een bus Pringles hebben gekocht in de aanbieding.
ik wou een lieve post typen maar ben genoodzaakt dit te negerenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
Door jullie heb ik zin in ongezond eten. Laat ik nou net een bus Pringles hebben gekocht in de aanbieding.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het is weekend, verwen jezelf. Hoe fout dat ook klinkt trouwens.
Typ nog maar alsnog.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik wou een lieve post typen maar ben genoodzaakt dit te negeren
quote:
Dat lijkt me echt zo'n vieze sportdrankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |