Doe een paar vingers in de lucht voor Wanoukquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Eigenlijk moest erbij: 'en Nederrland'
Nou, wij zijn er klaar voor he?quote:
We zijn er helemaal klaar voor!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, wij zijn er klaar voor he?
Denk dat ik alvast een bodempje leg voor vanavond.
Vallen die wijntjes tenminste goed
Ga je daar opnames van maken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We zijn er helemaal klaar voor!![]()
Lekker meezingen met Roemenie.
Zo hoog kan je vast niet . Tenzij je gemarteld wordt of je kop knel zit tussen die twee *kuch* hondjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We zijn er helemaal klaar voor!![]()
Lekker meezingen met Roemenie.
Het wordt waarschijnlijk wel een youtube hit, maar nee, laat ik dat maar niet doen.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo hoog kan je vast niet . Tenzij je gemarteld wordt of je kop knel zit tussen die twee *kuch* hondjes
Jammer, had ik toch graag willen horen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk wel een youtube hit, maar nee, laat ik dat maar niet doen.
[..]
Als ik wat op heb kan ik voor mijn gevoel heel veel, dus ook zo hoog zingen..
Luv those menquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, VBL is ook voor Roemenie!
Geloof me, dat wil je niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jammer, had ik toch graag willen horen.
quote:In 2001 he was accepted in the Giuseppe Verdi Music Academy in Milan, and in 2004 he graduated with maximum grades on the final exam at one of the most prestigious music academies in Europe.
Meen je niet, ha haquote:
Cascada, die is niet eens zo knap...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:40 schreef Blaadjes het volgende:
Heb je ook van die mooie foto's van Duitsland ajacied4lf?
Begint pas om 21.00 uurquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Oh ik geloof dat ik het songfestival aan het missen ben?
Ja meen ik wel...ik ga zelfs stemmen voor Roemenië.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je niet, ha ha
Hoorde net Bonnie is ook niet verkeerd!!
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Roemenië! Ik ga enkel voor hem kijken. Anouk haar liedje stelt geen ruk voor, en ze staat daar puur voor zichzelf.
De winst van Cezar kan gelijk staan aan een kwalitatieve golf door de muziek wereld in plaats van de kwantitatieve welke momenteel rond spookt. Hij is de muzikale messias van onze generatie.
Wat een stem, wat een uitstraling
Roemenië!
Ah ok! Ik vind het gepraat erover wel gezellig, maar ik heb er niet veel mee.Anouk zou een goeie kans maken? Ik zou het wel grapipg vinden als we weer eens winnen..quote:
Ja dat kan, smaken verschil héquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja meen ik wel...ik ga zelfs stemmen voor Roemenië.
quote:
Ja, pas maar opquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef Tyron het volgende:
Wat is dit voor forum eigenlijk?
"Brave new world"
Ik heb er ook eigenlijk helemaal niks mee, ha ha kijk alleen om mee te kunnen kletsen op FOK ( erguhhhhhhh) Ja volgens de media maakt ze een goede kans. We gaan het zien!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ah ok! Ik vind het gepraat erover wel gezellig, maar ik heb er niet veel mee.Anouk zou een goeie kans maken? Ik zou het wel grapipg vinden als we weer eens winnen..
Dat is niet helemaal duidelijk, niets is wat het lijkt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef Tyron het volgende:
"Brave new world"
Op BNW worden alle complotten besproken en ja, ook eventuele revoluties.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jullie staan aan het begin van een nieuwe revolutie oid?
Dappere nieuwe wereld, perhaps?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef Tyron het volgende:
"Brave new world"
Uitvinder van de toilet juffrouw?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat vond keizer Vespasianus ook.. Hij voerde belasting in op uirinoirs.
Hier gaat het om Anouk..Nuquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op BNW worden alle complotten besproken en ja, ook eventuele revoluties.
Maar niet op de SC, daar gaat het van de hak op de tak.
kan het niet zien helaasquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, wij zijn er klaar voor he?
Denk dat ik alvast een bodempje leg voor vanavond.
Vallen die wijntjes tenminste goed
Vriend hier ook niet, dus heb op mijn laptop songfestival en vriendlief kijkt TVquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
kan het niet zien helaas![]()
mijn meisie vind het niks aan![]()
dus gozet het maar op een zuipen
Wel grappig. BNW wordt vaak aangeduid als het riool van FOK!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat vond keizer Vespasianus ook.. Hij voerde belasting in op uirinoirs.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel grappig. BNW wordt vaak aangeduid als het riool van FOK!
Valt alles weer op zijn plekje.
dat is ONZ tochquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
lol hier is het exact andersom,quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vriend hier ook niet, dus heb op mijn laptop songfestival en vriendlief kijkt TV
het riool is onmisbaar... hmm.. Zal ik nou de tv eens aanzetten of niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij romanticusquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
lol hier is het exact andersom,
Mijn meisie komt zo terug van de manege en dan word er gelijk gezapt![]()
dus ik ga der maar ff fijn knuffelen vanaaf, in de hoop dat het er alsnog op mag.
Flesje wijn paar roosjes op tafel aardbeitjes met slagroom
eh nouja vroeger op de basisschool moest ik altijd verdediger staanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
en nog belangrijker; kun je een beetje voetballen?
Ja! Nu !quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
het riool is onmisbaar... hmm.. Zal ik nou de tv eens aanzetten of niet?
Kijk jij weet hoe het moetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
lol hier is het exact andersom,
Mijn meisie komt zo terug van de manege en dan word er gelijk gezapt![]()
dus ik ga der maar ff fijn knuffelen vanaaf, in de hoop dat het er alsnog op mag.
Flesje wijn paar roosjes op tafel aardbeitjes met slagroom
Links of rechtsdragendbeenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
eh nouja vroeger op de basisschool moest ik altijd verdediger staan![]()
maar ik was wel een goede verdediger
nee standaard, ben gewoon blij dat mijn meisie weer thuis isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zodat je misschien het song festival mag zien?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee standaard, ben gewoon blij dat mijn meisie weer thuis is
hele dag met dochtertje lief bij manege geweest, dus huisje opgeruimt.quote:
"en nu een irishcoffee gvd "quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk maar eens hoe Willibrord dat doet, zo moet dat.
Doe je tv dan aan Dot.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:11 schreef Dotteke het volgende:
Zit al niet meer te kijken, geluid op de laptop is prutje!
hoe oud ben jij lavenderquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De jongste hier is Tribalwars, die is 17
En dan gaat het tot eind dertig-denk ik.
De man die hier in het weekend vlees komt snijden kijkt tvquote:
lekker, met slagroom aub.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
meisje is later thuis iemand een aardbei
Ohhhh!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet weten wie Zlata Ognevich is
Hondje die ik vanmiddag postte.
Dan denk ik dat jij meer van de mannen bent. Straks komt Roemenie voorbij, misschien vind je dat iets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jij meer van de mannen bent. Straks komt Roemenie voorbij, misschien vind je dat iets.
Niks bijzonders![]()
nee ik ben al uitgehuwelijkt aan nina dobrev, sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaloers?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Afgelopen, mooi. Lav begon aan andere dingen te denken.
Dit is wel heel erg ze hadden nog beter sinterklaas kunnen sturenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Jezus, wat is dit slechtDie verdient Spanje niet...
Wíj verdienen dit nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Jezus, wat is dit slechtDie verdient Spanje niet...
Oh wat vreselijk, die stem trilt harder dan ehm . Nou ja, hard.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg ze hadden nog beter sinterklaas kunnen sturen
Ze had net verse batterijen denk ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat vreselijk, die stem trilt harder dan ehm . Nou ja, hard.
Nee, dat kan echt niet anders. Wat een stem en ook de muziek was prachtig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:41 schreef Blaadjes het volgende:
Estland gaat hoog scoren. dat kan toch niet anders.
Had wel het idee dat ik de melodie ergens van ken of iig ergens veel op lijkt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat kan echt niet anders. Wat een stem en ook de muziek was prachtig.
Ja he?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Had wel het idee dat ik de melodie ergens van ken of iig ergens veel op lijkt.
Top 10 denk ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
Wit Rusland kon weleens heel hoog gaan eindigen.
Deze OH is gezelliger, eerlijk is eerlikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
*bittergarnituur op tafel zet. Tast toe
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Deze OH is gezelliger, eerlijk is eerlik
Ooit over getwijfeld?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Deze OH is gezelliger, eerlijk is eerlik
Dichtgeknepen oogjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Alleen de lichten lijken een beetje te fel voor hem.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
Kan ik nog net naar het toilet voor Anouk komt?
Ja, zou best eens kunnen. lekker nummertjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Duitsland met Cascada, deze gaat strijden voor de nummer 1 denk ik.
Nu een rockband. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Euphooooooriaaaaaaaaa... Glooooooooooriouuuuuuuuus....
Plagiaat
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:00 schreef Blaadjes het volgende:
Biertje iemand? ik kan nu wel even lopen
Mag het een rosé'tje zijn?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:00 schreef Blaadjes het volgende:
Biertje iemand? ik kan nu wel even lopen
Nou maar hopen dat er nu ook nog wat komt danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ha Dot, daar ben je weer. Je hebt een paar heel leuke nummers gemist.
Zo klopt ie |:Pquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:08 schreef Dotteke het volgende:
Blijf het een monoloog monotoon liedje vinden, kan er zo bij in slaap vallen. Sorry
Wel jammer want ze heeft een pracht stem!
Oepsquote:
Tsssss Dotquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:13 schreef Dotteke het volgende:
Jemig zijn broek met wel heel strak zitten
Vind dit echt helemaal niets
Voorwaarde om hier te posten is toch wel dat je Roemenie moet steunen...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:13 schreef Dotteke het volgende:
Jemig zijn broek met wel heel strak zitten
Vind dit echt helemaal niets
Hahahaha. Dat is ook niet aardigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Eventjes wel totdat ik een blik bier naar m'n hoofd kreeg...
Hahaha goeiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Sommige landen doen alles om niet te hoeven winnen, geloof ik
Komt eraan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Doe de kaas 's effe pasen
Mag ik met je mee hopen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:23 schreef Blaadjes het volgende:
Vind estland nog steeds de beste maar ik hoop op Roemenië natuurlijk
Lijkt de stijl wel van Dimitri van Toren!quote:
Hou niet van opera, gaan bij mij de haren recht over eind staanquote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt de stijl wel van Dimitri van Toren!
Dat heb ik bij djeeeezzzzquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou niet van opera, gaan bij mij de haren recht over eind staan
Een zangerquote:
Vond het niet slecht eerlijjk gezegd!quote:
Wel makkelijk bij het scherenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou niet van opera, gaan bij mij de haren recht over eind staan
quote:
Ik vind deze ook niet verkeerd!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
Lekker liedje. Maar vind Estland beter.
Beetje zo'n zomerhit ditquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
Lekker liedje. Maar vind Estland beter.
Je bent grappig als je aangeschoten bentquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
Oh God, de wijn is kicking in.
Hoop dat ik helder blijf tot de puntentelling
Vooral Kopenhagen, mooie stad!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, dus je kent net land goed.
IJsland nu
Wat een haardief.
Ja ik moet toch voor jullie zorgen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zit jij heel de avond door te frituren?
Ja maar je eet alles zelf op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ik moet toch voor jullie zorgen?
Zeg dat. Gun ons een glimpquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:39 schreef Dotteke het volgende:
A mannen in rokjes, hop omhoog die benen mannen
quote:
Ich auch nich!quote:
Staat er een beetje als een hark bij!quote:
Ja deze is ook goed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |