Welke film?quote:The television screen is the retina of the mind's eye. Therefore, the television screen is part of the physical structure of the brain. Therefore, whatever appears on the television screen emerges as raw experience for those who watch it. Therefore, television is reality, and reality is less than television.
+1quote:
Dat is een van jouw favorieten films, niet die van mijquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is een van jouw favorieten films, niet die van mijEn desu heeft pas Requiem for a Dream gekeken.
Jep!quote:
Deel van een medleyquote:
Eigenlijk Elephant Love Medley, maar we gaan nu niet moeilijk doen.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:08 schreef FireFox1 het volgende:
Let me entertain you
Smells like teen spirit
Vreemd. Ik kan me herinneren dat Smells like teen spirtit wel degelijk in Moulin Rouge was...quote:Op zondag 19 mei 2013 00:13 schreef Sands het volgende:
[..]die zitten in andere liedjes voor zover ik kan zien.
3/4quote:
Die zit verwerkt in Lady Marmalade, heb net op youtube gekekenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vreemd. Ik kan me herinneren dat Smells like teen spirtit wel degelijk in Moulin Rouge was...
Half goed, gaat ook om een dansquote:
El ..... de Roxannequote:Op zondag 19 mei 2013 00:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Of tenminste, die word gebruikt, maar of het ook zo heet op de tracklist
Righteous brothersquote:
Een andere hint dan maarquote:
quote:Nat King Cole, covered by David Bowie and remixed by Massive Attack for the soundtrack.
Argentijnse dans...quote:
quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:49 schreef FireFox1 het volgende:
Black Swan
GoldenEye?is daar een balletscene
![]()
Save the last dance?
quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:53 schreef Sands het volgende:
Singin' in the Rain
An American in Paris
The Red Shoes
2/5quote:Op zondag 19 mei 2013 01:11 schreef picodealion het volgende:
Pff, daar ben ik zo slecht in.
Enige uit dat tijdperk waarvan ik niet zeker weet dat het en ander was:
Arsenic & Old Lace
It's a Wonderful Life
The Philadelphia Story
Zit er vast wel een tussen
4/5quote:Op zondag 19 mei 2013 01:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
it happened one night
mr washington goes to townleuke poging
mr smith goes to washington
Je weet wel watquote:
whatever sam +1quote:
Waarom?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Niet genoeg
Ik heb dat tijdperk eigenlijk ook al opgegeven.
Hier hoef je geen kenner voor te zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 13:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Alle kenners zijn blijkbaar iets anders aan het doen...
Doe dan maar tien Michael Bay films
Inderdaad, Bay heeft maar 1 film met minder dan 100.000 IMDB-votesquote:Op zondag 19 mei 2013 13:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier hoef je geen kenner voor te zijn
Transformers 1,2,3
Armageddon
Bad Boys 1,2
The Rock
Pearl Harbour
10/10quote:Op zondag 19 mei 2013 13:48 schreef Sands het volgende:
Bad Boys
The Rock
Armageddon
Pearl Harbor
Bad Boys 2
The Island
Transformers
Transformers 2: Revenge of the Fallen
Transformers 3: Dark of the Moon
Pain & Gain
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:46 schreef dyonvbaal het volgende:
o die met wahlberg en rock, maar weet niet hoe die heet![]()
quote:
Zo makkelijk kan het zijnquote:
Durf je na 20 minuten eindelijk toe te geven dat je hem hebt gezien?quote:
Ik heb ze allemaal gezienquote:Op zondag 19 mei 2013 15:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Durf je na 20 minuten eindelijk toe te geven dat je hem hebt gezien?
Ik ook, maar ik herkende het niet tot je het zeiquote:
quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik herkende het niet tot je het zei
Dat geloof ik graagquote:Op zondag 19 mei 2013 15:27 schreef Sands het volgende:
[..]
We hebben ze samen gekeken, het was heel gezellig.
met wie heb jij em samen gekeken?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:27 schreef Sands het volgende:
[..]
We hebben ze samen gekeken, het was heel gezellig.
Niet met jou hoop ik....quote:
Hitchcockquote:
quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:33 schreef ArtistA het volgende:
The Princess Bride of hoe heet die film nog 's?
de princess diaries films bedoel je denk ikquote:Op zondag 19 mei 2013 17:33 schreef ArtistA het volgende:
The Princess Bride of hoe heet die film nog 's?
sam +1quote:Op zondag 19 mei 2013 18:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
the princess diaries 1&2 bedoel je denk ik
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:02 schreef Desunoto het volgende:
Onderste herken ik niet. Maar ik gooi er even een paar gokjes tegenaan.
Natalie Portman
Keira Knightley
Je doet net alsof ik elke week een vraag over haar stelquote:
Ja dat doe je, daarom ga ik Raving uit het korte film tournament stemmen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik elke week een vraag over haar stel
Tss dit is volgens mij pas mijn eerste of tweede vraag dit jaarquote:Op zondag 19 mei 2013 19:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja dat doe je, daarom ga ik Raving uit het korte film tournament stemmen.
Mooi dat je eindelijk het licht hebt gezien.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Tss dit is volgens mij pas mijn eerste of tweede vraag dit jaar
En ik heb zelf ook voor Daffy gekozen hoor
quote:
Star Trek: Nemesisquote:Op maandag 20 mei 2013 00:27 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
5 star trek films met de juiste subtitel
1/3quote:Op maandag 20 mei 2013 08:18 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
De Australische Esmée van Kampen.
Bachelorette?
3/3quote:
4/3 , maar te laat enzoquote:
Kelevra werd in de film vertaald als 'bad dog', ik vond het een nogal vrije interpretatie om daar dan 'corrupte agent' van te maken. Maar je hebt goed opgeletquote:Op maandag 20 mei 2013 10:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Slevin is het paard dat viel doordat ze hem vergiftigd,hadden oid.
Kelevra betekent.corrupte agent omdat die agent destijds betrokken was bij het complot en de moeder van slevin vermoordde.
Ahaquote:Op maandag 20 mei 2013 13:09 schreef picodealion het volgende:
Is een liedje van een Ijslandse band als ik me niet vergis. Sigur Ros?
quote:If the sky were to suddenly open up... there would be no law... there would be no rule. There would only be you and your memories... the choices you've made and the people you've touched.
Nopequote:
O, zet dat er dan even bijquote:
Het is maar een gokquote:Op maandag 20 mei 2013 20:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, zet dat er dan even bij![]()
Maar als je het zeker weet, stel maar een vraag dan verwijder ik de mijne weer
ik kan op google niks vinden als ik naar de omschrijving van de plaatjes kijk...quote:
Gekke negert, geen idee nuquote:Op maandag 20 mei 2013 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar Sands, geef dan eens antwoord op mijn vraag
true...quote:
Sands +1quote:
Wat is mijn favoriet dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
the pit and the pendulum
the haunted palace
the raven
the masque of the red death
the fall of the house of usher
zonder je favoriet
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:12 schreef Sands het volgende:
Ik waag wel een gokje op The Day The Earth Stood Still
Maar natuurlijkquote:
9/20quote:Op maandag 20 mei 2013 22:43 schreef Desunoto het volgende:
Gaan we weer.
Rear Window
Mr. Smith Goes to Washington
Call Northside 777
Vivacious Lady
Harvey
Rope
It's a Wonderful Life
The Man Who Shot Liberty Valance
Philadelphia Story
etc etc... je vraagt er wel heel veel.
Misschien kun je een van zijn westerns proberenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:53 schreef picodealion het volgende:
Weer zoeentje waar ik er echt te weinig van weet. Ik vind Stewart wel echt een van de beste pre-70's acteurs. Misschien moet ik wat meer met 'm kijken.
11/20quote:
12/15quote:Op maandag 20 mei 2013 23:00 schreef ArtistA het volgende:
The birdsDe titel staat er al half in een andere titel
Flight of the phoenix?
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
It's a Wonderful Life?dit moest dus iets anders worden
The Man Who too Little?Je mist tekst en het tegenovergestelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Sam +1quote:
nog 1quote:
en dat is 3.. Wel apart dat niemand op universal soldier kon komenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:03 schreef DragonFodder het volgende:
Masters of the Universe
Baas onder de kutfilms!
Jawel, maar ik typte liever Masters of the Universequote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:09 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en dat is 3.. Wel apart dat niemand op universal soldier kon komen
maar wel uitermate populair anders, maar goed wat betreft de vraag, geen enkel ideequote:
Dat is waar maar niet waar ik op zoek naar ben.quote:
om een breder publiek aan te spreken ofzo?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:19 schreef DragonFodder het volgende:
Het is dezelfde reden als waarom het raar zou zijn om Chris Hemsworth op de filmposter van Star Trek; The Future Begins te zetten.
omdat kurt russel een grotere rol heeft ofzo?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:23 schreef DragonFodder het volgende:
Voor de duidelijkheid: Waarom zijn naam in grote letters bovenaan staat.
Dat sowieso, maar het mag nog iets scherper geformuleerd worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:25 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
omdat kurt russel een grotere rol heeft ofzo?
datzelfde geldt voor de vraagstelling vermoed ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het mag nog iets scherper geformuleerd worden.
Ik kan het niet veel duidelijker maken zonder de vraag te beantwoorden. Wat viel je op aan de rol van Seagal toen je deze film voor het eerst zag?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
datzelfde geldt voor de vraagstelling vermoed ik
dat het originele idee beter zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik kan het niet veel duidelijker maken zonder de vraag te beantwoorden. Wat viel je op aan de rol van Seagal toen je deze film voor het eerst zag?
hehequote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:31 schreef Sands het volgende:
[..]
dat het originele idee beter zou zijn geweest.
hij gaat in tegenstelling tot Sean Bean een keer dooodquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik kan het niet veel duidelijker maken zonder de vraag te beantwoorden. Wat viel je op aan de rol van Seagal toen je deze film voor het eerst zag?
Je zou denken dat dit een spoiler is, maar door deze post wil ik de film juist zien.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:36 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hij gaat in tegenstelling tot Sean Bean een keer doood
I'll allow it, al is de reden nog iets spitser: hij sterft al in het eerste kwartier, dus daarom raar dat ie op de poster als een hoofdrolspeler vermeld wordt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:36 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hij gaat in tegenstelling tot Sean Bean een keer doood
een film die wellicht al 15 jaar oud is, als ik daar niks over mag zeggen, dan kunnen we beter dit allemaal stoppenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je zou denken dat dit een spoiler is, maar door deze post wil ik de film juist zien.
Dat was volgens mij niet de strekking van zijn opmerking.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:45 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
een film die wellicht al 15 jaar oud is, als ik daar niks over mag zeggen, dan kunnen we beter dit allemaal stoppen
dan zeg ik ook maar dat ie uit een vliegtuig flikkert om t spoiler feest compleet te makenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat was volgens mij niet de strekking van zijn opmerking.
eigenlijk zou zijn hoofd ontploffen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dan zeg ik ook maar dat ie uit een vliegtuig flikkert om t spoiler feest compleet te maken
Dat doet het ook al jaren. langzaam, dat wel.quote:
das best knap. verder nog Ronin Percy Jackson and the Olympians : The Lightning Thief en uiteraard niet in national treasure, maar voor de rest gaat ie er continu aanquote:
Silent Hill ook niet en volgens mij zijn er nog wel meerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:53 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
das best knap. verder nog Ronin Percy Jackson and the Olympians : The Lightning Thief en uiteraard niet in national treasure, maar voor de rest gaat ie er continu aan
Over welke film gaat dit?quote:In the UK, digital copies of the film were delivered to cinemas with the fake title "Simon Says", a phrase that plays a major part in the third installment,.
ZOu je denken he? Maar nee.quote:
quote:The first Die Hard film to be released in the IMAX format.
ArtistA de B-artiest +1quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:11 schreef ArtistA het volgende:
Was ff aan 't schrijven![]()
Die Hard: A good day to die hard?
Allemaal ervoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:19 schreef DragonFodder het volgende:
children of men
inside job
closer
zo'n horror met een meisje wat bang is voor monsters onder haar bed ofzo
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:37 schreef RanTheMan het volgende:
the international lijkt mij, maar die 3 anderen geen idee van
Nee, geen silent. Een titel bestaande uit 1 woord... Wel een enge idd, iets met indringers dunkt me.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:53 schreef DragonFodder het volgende:
Die met Carice is de horrorfilm die ik bedoelde. Iets met Silent... nogwat? (niet Silent Hill)
4/4quote:
10. Wat win ik.quote:
Je wist niet meer welke Rocky het was?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Not Another Teen Movie
Rocky 2
Rocky 3
Rocky 4
Rocky 5?
dyonvbaal +1quote:
2/6quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
The invention of lying
Night at the museum
3/6quote:
quote:
Ik wilde op imdb kijken... tot ik bedacht dat je waarschijnlijk Watskebeurd bedoeld... maar dat is em nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |