Ik denk echt dat vriendin niets wist van die afspraak.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:43 schreef Leandra het volgende:
Overigens is het verhaal met die datum wel op een andere manier vreemd; Jeroen zou dus 7 mei een gesprek met BJZ hebben en zijn vriendin vindt het normaal dat hij op 6 mei met de kinderen op vakantie gaat, en heeft nog een gesprek met hem waarin hij zegt in "het motel" te zijn aangekomen?
Nee, dat was het niet, het is sinds kort of binnenkort wel weer deels opengesteld, niet om te zwemmen overigens.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is ook niet publiek toegankelijk, toch?
twitter:Jeffrey0317 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 20:43:17@JulianRubenNL politie helikopter boven Rhenen heeft dit iets met de jongens te maken??? reageer retweet
Wordt daar toevallig nog gezocht, dat jullie weten? Kan ook een ongeval of iets dergelijks zijn natuurlijk.twitter:ArjanvanErven1 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 20:36:58@DePolitieheli boven #rhenen heeft het te maken met de #vermistebroertjes reageer retweet
Ik neem aan dat die vriendin van geen afspraak wist.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:43 schreef Leandra het volgende:
Overigens is het verhaal met die datum wel op een andere manier vreemd; Jeroen zou dus 7 mei een gesprek met BJZ hebben en zijn vriendin vindt het normaal dat hij op 6 mei met de kinderen op vakantie gaat, en heeft nog een gesprek met hem waarin hij zegt in "het motel" te zijn aangekomen?
Oke, jij was eerstquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:44 schreef blanket het volgende:
twitter:Jeffrey0317 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 20:43:17@JulianRubenNL politie helikopter boven Rhenen heeft dit iets met de jongens te maken??? reageer retweet
Uiteraard, maar dan moet je er wel weten te komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet, het is sinds kort of binnenkort wel weer deels opengesteld, niet om te zwemmen overigens.
Maar juist een plek die niet publiek toegankelijk is lijkt me een uitstekende verstopplek?
Is de enige logische die ik kan bedenken...dat ze het niet wist...anders moet zij toch haar vraagtekens hebben gehad?quote:
Vast niet, die heli vliegt voor vanalles. Vanmorgen ook boven mijn huisquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:44 schreef blanket het volgende:
Sinds afgelopen herfst weer delen opgegesteld:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is ook niet publiek toegankelijk, toch?
Wellicht heeft hij ook tegen haar gelogen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:46 schreef blanket het volgende:
[..]
Is de enige logische die ik kan bedenken...dat ze het niet wist...anders moet zij toch haar vraagtekens hebben gehad?
Misschien was die vader al helemaal niet van plan om naar die afspraak te gaan, als alles toch al met voorbedachte rade is......quote:
Iemand die zijn kinderen vermoordt (of in ieder geval waarschijnlijk heeft weggestopt) zie ik er wel voor aan om niet alles met z'n vriendin te delen.quote:
Ja precies.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien was die vader al helemaal niet van plan om naar die afspraak te gaan, als alles toch al met voorbedachte rade is......
Dus had hij de afspraak niet aan zijn vriendin gemeld.
twitter:Elf_Dobby twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 20:47:06Politiehelicopter vliegt langzaam boven Rhenen in de richting van Leersum. Zoekt naar #vermistebroertjes? reageer retweet
Hele dag vliegt dat ding al hierover.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Rachilda het volgende:
twitter:Elf_Dobby twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 20:47:06Politiehelicopter vliegt langzaam boven Rhenen in de richting van Leersum. Zoekt naar #vermistebroertjes? reageer retweet
Iets zegt me dat daar een financieel plaatje achter steekt... anders kunnen ze dat ding wel bij elke vermissing de lucht in sturen...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef poepa het volgende:
Ik vraag me af waarom nu nog geen F16 straaljager wordt ingezet om ze op te sporen? (geen grap).
Een F16 met infraroodpod kan namelijk lijken opsporen, die niet al te diep onder de grond liggen en recentelijk zijn begraven. ( ze kunnen ook gebruikt worden om binnenkant van dijken te inspecteren).
Met zo'n ding kan je hele grote oppervlakken snel "scannen".
Zo recentelijk is het ondertussen niet meerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef poepa het volgende:
Ik vraag me af waarom nu nog geen F16 straaljager wordt ingezet om ze op te sporen? (geen grap).
Een F16 met infraroodpod kan namelijk lijken opsporen, die niet al te diep onder de grond liggen en recentelijk zijn begraven. ( ze kunnen ook gebruikt worden om binnenkant van dijken te inspecteren).
Met zo'n ding kan je hele grote oppervlakken snel "scannen".
Zeer duur, maar dit is een vermissingszaak van ongekende weerga intussen. Het blijft natuurlijk altijd lastig om te beslissen wanneer schaarse/dure middelen moeten worden ingezet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iets zegt me dat daar een financieel plaatje achter steekt... anders kunnen ze dat ding wel bij elke vermissing de lucht in sturen...
nouja je kan het ook als een soort oefening doenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iets zegt me dat daar een financieel plaatje achter steekt... anders kunnen ze dat ding wel bij elke vermissing de lucht in sturen...
dat was ook mijn idee dat hij daarvoor de haken vd sleepkabel heeft gebruikt, speculaasjetwitter:billabadmuts twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 20:52:12@JulianRubenNL en miss niet op de diepste punten in water maar aan de kanten ....miss wel vastgemaakt met de haken van dat sleeptouw .. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |