abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126681117
De mensen die zogenaamde opkomen voor onze "té" (_O-) tolerante samenleving willen dus alle moslims massaal gedeporteerd ( deze term alleen al is ziek) omdat in bepaalde wijk in drie straten extremisten zijn.

Hoe ironisch.

De Hitler vergelijking is gewoon terecht. Dit zijn fascistische dromen. Niets liberaals aan.
pi_126681127
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:44 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Blijf je aan de gang met hitler retoriek?
Zo lang mensen oproepen tot massale deportatie, jazeker.
pi_126681151
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:39 schreef Stridone het volgende:

[..]

Welke bevolkingsgroep haat voor een groot deel joden, homo's en andersdenkenden? Oh ja, onze moslimvrinden. ;) Misschien kan je die beter vergelijken met Nazi-Duitsland dan, in plaats van de mensen die zich verdedigend opstellen voor onze seculiere, liberale en (té) tolerante samenleving.
Dat mensen zich daar aan vuil maken lijkt me nog geen reden om kwaad met kwaad te vergelden. Dat zou een beetje hetzelfde zijn als een Jood die alle Duitsers maar de gaskamers in wil jagen en zich daarbij beroept op '40-'45.
pi_126681177
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Massale deportatie, toe maar.

En deporteer je dan alleen de radicale moslims, of maar meteen iedereen in Nederland met een islamitische achtergrond?
Daar zit volgens sommigen hier geen verschil tussen.
pi_126681182
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:44 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Zo lang mensen oproepen tot massale deportatie, jazeker.
Deporteer jezelf aub met je zieke gewauwel.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:46:10 #31
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126681184
Zo frappant om de lieden die roepen om massale deportatie in een stuip te zien schieten wanneer Hitler erbij gehaald wordt. Want dat is 'Godwin'.

Nee, dat is gewoon een terechte vergelijking: het zonder pardon willen lozen (hetzij via deportatie, Hitler's eerste plan, hetzij via uitroeiing) van een bevolkingsgroep zonder acht te slaan op de individualiteit van ieder mens is Nazistische filosofie pur sang.

Deal with it.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126681196
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Laat die Godwins eens achterwege man.
Als mensen oproepen tot massale deportaties dan strooi ik met godwins. Want dat zijn fascistische dromen. Die moet je op tijd herkennen.

En waarom zou je een partij als de Gouden Dageraad niet vergelijken met de NSDAP. Ze roepen zelf Heil Hitler in het parlement.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:46:50 #33
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126681202
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:46 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hilarisch. Een Hitler-vergelijking is ziek gewauwel. Oproepen tot massale deportatie valt onder de noemer 'kritisch'.

Brother, please.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126681205
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:46 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nee.
pi_126681219
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:46 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Als mensen oproepen tot massale deportaties dan strooi ik met godwins. Want dat zijn fascistische dromen. Die moet je op tijd herkennen.

En waarom zou je een partij als de Gouden Dageraad niet vergelijken met de NSDAP. Ze roepen zelf Heil Hitler in het parlement.
True, true.
pi_126681223
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:46 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Kanaleneiland ligt toch niet in Griekenland of wel?
pi_126681244
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Kanaleneiland ligt toch niet in Griekenland of wel?
Je vereenzelvigt je pas met de Gouden Dageraad als je in het Grieks 'deporteer alle immigranten' roept?
pi_126681251
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hilarisch. Een Hitler-vergelijking is ziek gewauwel. Oproepen tot massale deportatie valt onder de noemer 'kritisch'.

Brother, please.
Ik ben je brother niet.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:49:00 #39
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126681265
Zou wel eens willen weten hoeveel van deze "Hoe-durf-je-mijn-idealen-met-die-van-Hitler-te-vergelijken" types met de gordijntjes dicht liggen te zwijmelen met boeken en films over 'de Endlösung'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126681271
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat mensen zich daar aan vuil maken lijkt me nog geen reden om kwaad met kwaad te vergelden. Dat zou een beetje hetzelfde zijn als een Jood die alle Duitsers maar de gaskamers in wil jagen en zich daarbij beroept op '40-'45.
In tegenstelling tot vele moslims roep ik ook absoluut niet op tot geweld hoor. Ik zou ze alleen graag terugsturen naar een cultuur waar ze wel thuishoren, in plaats van dat ze hier de kans krijgen om ónze cultuur uit te roeien.

Mensen vinden dat blijkbaar een extremistische gedachte, maar het alternatief, namelijk dat we Nederland kwijtraken aan deze intolerante, religieuze culturen (en dat zit er gezien de demografische en sociaal-culturele trends zeker aan te komen), is wat mij betreft vele malen erger. Denk je nou echt dat wat er in Schilderswijk gebeurd een geïsoleerd incidentje is? Dit fenomeen verspreidt zich als een olievlek over heel Nederland/Europa.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:49:21 #41
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126681278
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:48 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik ben je brother niet.
Vooral niet op de rest ingaan...

PVV-er?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126681296
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zou wel eens willen weten hoeveel van deze "Hoe-durf-je-mijn-idealen-met-die-van-Hitler-te-vergelijken" types met de gordijntjes dicht liggen te zwijmelen met boeken en films over 'de Endlösung'.
Dat is inderdaad wat er gaande is.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:50:01 #43
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126681307
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef Stridone het volgende:

[..]

In tegenstelling tot vele moslims roep ik ook absoluut niet op tot geweld hoor. Ik zou ze alleen graag terugsturen naar een cultuur waar ze wel thuishoren, in plaats van dat ze hier de kans krijgen om ónze cultuur uit te roeien.

Mensen vinden dat blijkbaar een extremistische gedachte, maar het alternatief, namelijk dat we Nederland kwijtraken aan deze intolerante, religieuze culturen (en dat zit er gezien de demografische en sociaal-culturele trends zeker aan te komen), is wat mij betreft vele malen erger. Denk je nou echt dat wat er in Schilderswijk gebeurd een geïsoleerd incidentje is? Dit fenomeen verspreidt zich als een olievlek over heel Nederland/Europa.
Ga je mijn vraag nog beantwoorden? Geldt deze deportatie alleen voor radicale moslims of voor alles en iedereen met een islamitische achtergrond?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126681318
quote:

[..]

"onze cultuur" :') die bestaat allang niet meer man
nee echt niet !
pi_126681348
quote:

[..]

Vooral niet op de rest ingaan...

PVV-er?
Op dat stom gelul van je? En nee, ben geen PVV-er en als ik dat wel was, wat dan nog of is vrijheid alleen maar voor allah aanbidders?
pi_126681370
quote:

[..]

Het punt is dat je Nederland niet kwijtraakt aan dit soort figuren. Dat maken jullie elkaar alleen wijs door middel van die haatblogjes op internet. De meeste mensen die in de Randstad wonen weten dat de overgrote meerderheid van de moslims niets heeft met dergelijke figuren.

Oproepen tot massale deportatie is ziek, mijn advies voor jou is ook dat je jezelf mag deporteren.
pi_126681379
quote:
Mijn afkeer voor de islam (en die van vele anderen) is gebaseerd op de intolerantie, agressie haatdragendheid van die religie. Denk je nou echt dat ik dan stiekem sympathie voor een man als Adolf Hitler heb? :') Het sociaal nationalisme juist heel vergelijkbaar met de politieke islam.
pi_126681386
Het is een groot ongeluk dat dit in het mooie De Haag gebeurt.

Niet verwonderlijk dat de meeste echte Hagenezen dit soort wijken allang verlaten hebben.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:52:42 #49
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126681390
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:51 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Op dat stom gelul van je? En nee, ben geen PVV-er en als ik dat wel was, wat dan nog of is vrijheid alleen maar voor allah aanbidders?
Stom gelul... Alsjeblieft: geef even aan waar het idee om moslims massaal te deporteren níet in nauwe verbinding staat met het Nazistisch ideaal om alle joden te deporteren?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126681398
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ga je mijn vraag nog beantwoorden? Geldt deze deportatie alleen voor radicale moslims of voor alles en iedereen met een islamitische achtergrond?
Hij gaat vast een testje ontwikkelen om te testen of en in hoeverre iemand moslim is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')