Zo lang mensen oproepen tot massale deportatie, jazeker.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Blijf je aan de gang met hitler retoriek?
Dat mensen zich daar aan vuil maken lijkt me nog geen reden om kwaad met kwaad te vergelden. Dat zou een beetje hetzelfde zijn als een Jood die alle Duitsers maar de gaskamers in wil jagen en zich daarbij beroept op '40-'45.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:39 schreef Stridone het volgende:
[..]
Welke bevolkingsgroep haat voor een groot deel joden, homo's en andersdenkenden? Oh ja, onze moslimvrinden.Misschien kan je die beter vergelijken met Nazi-Duitsland dan, in plaats van de mensen die zich verdedigend opstellen voor onze seculiere, liberale en (té) tolerante samenleving.
Daar zit volgens sommigen hier geen verschil tussen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Massale deportatie, toe maar.
En deporteer je dan alleen de radicale moslims, of maar meteen iedereen in Nederland met een islamitische achtergrond?
Deporteer jezelf aub met je zieke gewauwel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo lang mensen oproepen tot massale deportatie, jazeker.
Als mensen oproepen tot massale deportaties dan strooi ik met godwins. Want dat zijn fascistische dromen. Die moet je op tijd herkennen.quote:
Hilarisch. Een Hitler-vergelijking is ziek gewauwel. Oproepen tot massale deportatie valt onder de noemer 'kritisch'.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Deporteer jezelf aub met je zieke gewauwel.
Nee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Deporteer jezelf aub met je zieke gewauwel.
True, true.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als mensen oproepen tot massale deportaties dan strooi ik met godwins. Want dat zijn fascistische dromen. Die moet je op tijd herkennen.
En waarom zou je een partij als de Gouden Dageraad niet vergelijken met de NSDAP. Ze roepen zelf Heil Hitler in het parlement.
Kanaleneiland ligt toch niet in Griekenland of wel?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als mensen oproepen tot massale deportaties dan strooi ik met godwins. Want dat zijn fascistische dromen. Die moet je op tijd herkennen.
En waarom zou je een partij als de Gouden Dageraad niet vergelijken met de NSDAP. Ze roepen zelf Heil Hitler in het parlement.
Je vereenzelvigt je pas met de Gouden Dageraad als je in het Grieks 'deporteer alle immigranten' roept?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Kanaleneiland ligt toch niet in Griekenland of wel?
Ik ben je brother niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hilarisch. Een Hitler-vergelijking is ziek gewauwel. Oproepen tot massale deportatie valt onder de noemer 'kritisch'.
Brother, please.
In tegenstelling tot vele moslims roep ik ook absoluut niet op tot geweld hoor. Ik zou ze alleen graag terugsturen naar een cultuur waar ze wel thuishoren, in plaats van dat ze hier de kans krijgen om ónze cultuur uit te roeien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat mensen zich daar aan vuil maken lijkt me nog geen reden om kwaad met kwaad te vergelden. Dat zou een beetje hetzelfde zijn als een Jood die alle Duitsers maar de gaskamers in wil jagen en zich daarbij beroept op '40-'45.
Dat is inderdaad wat er gaande is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zou wel eens willen weten hoeveel van deze "Hoe-durf-je-mijn-idealen-met-die-van-Hitler-te-vergelijken" types met de gordijntjes dicht liggen te zwijmelen met boeken en films over 'de Endlösung'.
Ga je mijn vraag nog beantwoorden? Geldt deze deportatie alleen voor radicale moslims of voor alles en iedereen met een islamitische achtergrond?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef Stridone het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vele moslims roep ik ook absoluut niet op tot geweld hoor. Ik zou ze alleen graag terugsturen naar een cultuur waar ze wel thuishoren, in plaats van dat ze hier de kans krijgen om ónze cultuur uit te roeien.
Mensen vinden dat blijkbaar een extremistische gedachte, maar het alternatief, namelijk dat we Nederland kwijtraken aan deze intolerante, religieuze culturen (en dat zit er gezien de demografische en sociaal-culturele trends zeker aan te komen), is wat mij betreft vele malen erger. Denk je nou echt dat wat er in Schilderswijk gebeurd een geïsoleerd incidentje is? Dit fenomeen verspreidt zich als een olievlek over heel Nederland/Europa.
"onze cultuur"quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef Stridone het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vele moslims roep ik ook absoluut niet op tot geweld hoor. Ik zou ze alleen graag terugsturen naar een cultuur waar ze wel thuishoren, in plaats van dat ze hier de kans krijgen om ónze cultuur uit te roeien.
Mensen vinden dat blijkbaar een extremistische gedachte, maar het alternatief, namelijk dat we Nederland kwijtraken aan deze intolerante, religieuze culturen (en dat zit er gezien de demografische en sociaal-culturele trends zeker aan te komen), is wat mij betreft vele malen erger. Denk je nou echt dat wat er in Schilderswijk gebeurd een geïsoleerd incidentje is? Dit fenomeen verspreidt zich als een olievlek over heel Nederland/Europa.
Op dat stom gelul van je? En nee, ben geen PVV-er en als ik dat wel was, wat dan nog of is vrijheid alleen maar voor allah aanbidders?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vooral niet op de rest ingaan...
PVV-er?
Het punt is dat je Nederland niet kwijtraakt aan dit soort figuren. Dat maken jullie elkaar alleen wijs door middel van die haatblogjes op internet. De meeste mensen die in de Randstad wonen weten dat de overgrote meerderheid van de moslims niets heeft met dergelijke figuren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef Stridone het volgende:
[..]
Mijn afkeer voor de islam (en die van vele anderen) is gebaseerd op de intolerantie, agressie haatdragendheid van die religie. Denk je nou echt dat ik dan stiekem sympathie voor een man als Adolf Hitler heb?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zou wel eens willen weten hoeveel van deze "Hoe-durf-je-mijn-idealen-met-die-van-Hitler-te-vergelijken" types met de gordijntjes dicht liggen te zwijmelen met boeken en films over 'de Endlösung'.
Stom gelul... Alsjeblieft: geef even aan waar het idee om moslims massaal te deporteren níet in nauwe verbinding staat met het Nazistisch ideaal om alle joden te deporteren?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Op dat stom gelul van je? En nee, ben geen PVV-er en als ik dat wel was, wat dan nog of is vrijheid alleen maar voor allah aanbidders?
Hij gaat vast een testje ontwikkelen om te testen of en in hoeverre iemand moslim is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga je mijn vraag nog beantwoorden? Geldt deze deportatie alleen voor radicale moslims of voor alles en iedereen met een islamitische achtergrond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |