PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Nee, ik kan de haat jegens de MM wel begrijpen. Maar vind het zo debiel dat er gehaat wordt op een bijbaantje naast mijn studie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een waar ambassadeur voor zijn bedrijf
ja wou het weer ven proberenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hou het gewoon lekker bij Nederlands.Je laatste filmpje (Nederlandse) was echt gewoon goed!
Ik herken het gehaat op de MM helemaal niet, iedereen die ik ken vind het een prima zaak.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:37 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Nee, ik kan de haat jegens de MM wel begrijpen. Maar vind het zo debiel dat er gehaat wordt op een bijbaantje naast mijn studie.
Kan ik ook niet. Topwinkel de MM. Alleen de klantenservice als er wat kapot gaat is minder, maar daar betaal je dan ook minder voorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:37 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Nee, ik kan de haat jegens de MM wel begrijpen. Maar vind het zo debiel dat er gehaat wordt op een bijbaantje naast mijn studie.
Wie doet dat dan? Dat is toch alleen maar positief? Zou iedereen moeten doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:37 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:38 schreef dion_v_k het volgende:
Dankje Djeetje, wat een geweldig begin van dit lange weekend!![]()
twitter:MemphisDepay22 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 15:37:39Een tattoo op me onderlip ? Waar dan? Niet alles wat je hoort geloven mensen have a nice weekend x http://t.co/787nZR5LtK reageer retweet
Its so difficult toe poet him of de bolquote:
Lekker affappen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:39 schreef Djeetje het volgende:
Heb hem ook in de bronze spelers lounge gepost.
Die fappen zich af straks haha
HAHAHHAA dit jaquote:
Of lachen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:39 schreef Djeetje het volgende:
Alleen (en dat is niet om te trollen) is er bij het personeel zeer weinig kennis van zaken. Ze stunten af en toe, en dat is om de consument het idee te geven dat de MM goedkoop is. Maar in werkelijkheid zijn veel producten gewoon duur.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik herken het gehaat op de MM helemaal niet, iedereen die ik ken vind het een prima zaak.
Schijt iemand dadelijk zijn hele inbox vol.quote:
Laatst ging ik daarheen voor goede oordopjes raadde hij mij beats en bose aanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen (en dat is niet om te trollen) is er bij het personeel zeer weinig kennis van zaken. Ze stunten af en toe, en dat is om de consument het idee te geven dat de MM goedkoop is. Maar in werkelijkheid zijn veel producten gewoon duur.
quote:
True, komt omdat ze vaak alleen beunhazen aannemen. Ik ben zelf natuurlijk een uitzondering. Gasten van 17 18 jaar, 2 keer contract verlengen en dan eruit pleuren. Ben ik het niet mee eens, je kan beter wat betere verkopers vastleggen. Maarja, dat is niet het beleid van de MM.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:39 schreef Tim86 het volgende:
Moet wel zeggen dat veel MM verkopers stront irritant zijn en er niks van weten, maar aan de houding van de verkoper kan je de goede er vaak wel uitpikken. Maar dat geldt wel voor meer winkels.
Ik hoor het alweer, ik mis niksquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ent he poets te bal in the BEK OF THE NET
What i say earlier in this video, moet het zijn denk ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
What i say illurineshay? Wat de fuck moet dat betekenen?
ja duhquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:42 schreef el-blanchito het volgende:
Hoeveel penalties heb je eigenlijk gehad met hem? 2 per wedstrijd?
WTFquote:
Is ook helemaal waar. Er zijn wel meer dingen hoor. Personeel moet vooral goedkoop zijn en targets halen. Maar wat verwacht je als consument. Die staan altijd stront irritant te zijn met hun telefoon in hun hand. Ja ik heb het op supergoedkoop.nl gezien voor deze prijs. Maar ik wil het wel hier kopen zodat ik het terug kan brengen als het kapot is en omdat ik in de winkel wil kopen. maar wel voor de internet prijs. Denk je dan dat de mediamarkt normaal personeel aan kan nemen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen (en dat is niet om te trollen) is er bij het personeel zeer weinig kennis van zaken. Ze stunten af en toe, en dat is om de consument het idee te geven dat de MM goedkoop is. Maar in werkelijkheid zijn veel producten gewoon duur.
Dat kon ik er echt niet uithalenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
What i say earlier in this video, moet het zijn denk ik
Verkooppremie voor de verkoper.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:40 schreef quer het volgende:
[..]
Laatst ging ik daarheen voor goede oordopjes raadde hij mij beats en bose aan
![]()
![]()
Godverdomme, ik ga helemaal stuk hierquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ent he poets te bal in the BEK OF THE NET
Ik ga daar ook posten nu.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:39 schreef Djeetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |