PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Nee, ik kan de haat jegens de MM wel begrijpen. Maar vind het zo debiel dat er gehaat wordt op een bijbaantje naast mijn studie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een waar ambassadeur voor zijn bedrijf
ja wou het weer ven proberenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hou het gewoon lekker bij Nederlands.Je laatste filmpje (Nederlandse) was echt gewoon goed!
Ik herken het gehaat op de MM helemaal niet, iedereen die ik ken vind het een prima zaak.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:37 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Nee, ik kan de haat jegens de MM wel begrijpen. Maar vind het zo debiel dat er gehaat wordt op een bijbaantje naast mijn studie.
Kan ik ook niet. Topwinkel de MM. Alleen de klantenservice als er wat kapot gaat is minder, maar daar betaal je dan ook minder voorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:37 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Nee, ik kan de haat jegens de MM wel begrijpen. Maar vind het zo debiel dat er gehaat wordt op een bijbaantje naast mijn studie.
Wie doet dat dan? Dat is toch alleen maar positief? Zou iedereen moeten doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:37 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:38 schreef dion_v_k het volgende:
Dankje Djeetje, wat een geweldig begin van dit lange weekend!![]()
twitter:MemphisDepay22 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 15:37:39Een tattoo op me onderlip ? Waar dan? Niet alles wat je hoort geloven mensen have a nice weekend x http://t.co/787nZR5LtK reageer retweet
Its so difficult toe poet him of de bolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |