goed punt, ga zo die kant opquote:
Hoe is het met je knie?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi.
Lijstje
O: boterham ham/rauwkost/mayo, bechuit kaas, beker melk
T's: paar dropjes, mandarijn, halve liter zelfgemaakte bloemkoolsoep met ham
L roergebakkan spinazie (450 gr) met 2 gebakken uien, bak champignons, knoflook en 2 zachtgekookte eieren
T:s sinaasappel, bak salade, appel, cappuccino, bak kwark met suiker
B: 13 km wandelen
D: hapjes en drankjes
T: bier en tieten hapjes
Heb je een recept? Ik was van plan binnenkort een rabarbercrumble te maken, met kruimeldeeg van kastanje- en amandelmeer. Zonder recept, ik kook gewoonlijk op de botte gok.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:02 schreef An24 het volgende:
Hier een voorlopig lijstje:
S: uurtje yoga, was laat uit bed
Late O: rijstwafel met filet American en alfalfa
L: een broccoli, wat haricots verts, verse pesto, parmezaanse kaas en twee gevulde eitjes
B: uurtje wandelen/ boodschappen in de stad
T: thee met soyamelk, stukje pure chocolade
D: coquilles in witte wijnsaus en rosti van wortel, parmezaanse kaas en korriander
T: rabarber-aardbeiencrumble. De crumble maak ik van boekweit en amandelmeel
Euhmm nee, ik verzin dat eigenlijk ook tijdens het kokenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je een recept? Ik was van plan binnenkort een rabarbercrumble te maken, met kruimeldeeg van kastanje- en amandelmeer. Zonder recept, ik kook gewoonlijk op de botte gok.
Heb je meel aan het deeg zelf toegevoegd of heb je meel op het werkblad en de deegroller gedaan, zodat je beter kunt uitrollen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:05 schreef Skoap het volgende:
Zelf proberen tortillas te maken (met speltmeel) stap 1 is gelukt..
Deeg was eerst veel te plakkerig dus moest gelijk denken aan de tip van hier, meer meel erbij.
En wat ben ik toch blij met mijn kitchenaid
Gisteren waren de gewone er niet idd, maar wel die met 2 verpakt zitten en ready to eat horen te zijn (maar dat helaas niet altijd zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:59 schreef Laureline het volgende:
Hebben bij jullie de AH's ook een avocadoprobleem? Dat ze ze al wekenlang niet hebben, bedoel ik?
ik ben er net 4! Afgeweest voordat ik eindelijk een a.h. had met avocado'squote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:59 schreef Laureline het volgende:
Hebben bij jullie de AH's ook een avocadoprobleem? Dat ze ze al wekenlang niet hebben, bedoel ik?
eerst aan het deeg zodat ik echt een mooie bal kreeg die niet plakte.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:48 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Heb je meel aan het deeg zelf toegevoegd of heb je meel op het werkblad en de deegroller gedaan, zodat je beter kunt uitrollen?
Ha! Het is dus een wereldwijde samenzweringquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef Skoap het volgende:
[..]
ik ben er net 4! Afgeweest voordat ik eindelijk een a.h. had met avocado's
daar ga ik normaal ook heen, maar ik bedacht pas rond half 6 dat ik avocados nodig had. Was even bang dat ik ze nergens meer ging vinden.. En ik moest en zou ze eten vanavondquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha! Het is dus een wereldwijde samenzwering. Mijn meneer heeft ze bij de Turk gehaald, nog goedkoper ook. Dat zal ze leren bij de AH.
nee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:37 schreef Laureline het volgende:
Je eet toch wel eens nacho's met guacemole? Of avocado met tomaat en hollandse garnalen? Of gewoon op bruin geroosterd brood, met peper en zout...
^quote:
ik weet het. Ik vind dus dat chocolade altijd kan wilde ik er maar mee aangevenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:58 schreef V1z0R het volgende:
Waarom zijn er geen normale porties chips te krijgen eigenlijk
Zonet in de super bedacht ik me dat ik wel eens weer chips wilde nemen voor een keertje, maar dan heb je alleen van die zakken waar je een weeshuis mee kunt voedenbugles dan nog wel in normale zakken, dus ik teruglopen opzoek naar die chemische baggerknijpkaas met kruiden maar hadden alleen naturel dus dat ook niet gedaan.
Nu heb ik een zak van 5 droge worsten in de kast
Chocola bij bier, Janiesiew!
ik word echt blij van een donkere snee brood met veldsla, buisuitje en tonijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:00 schreef Laureline het volgende:
Ik ben allang blij dat ik nu eens begin te watertanden bij iets gezonds. Dat ik kan verlangen naar Tripel Karmeliet, vlammetjes, Thai Chili Chips, gesuikerde snoepmix, rolo, bara's, witte wijn, chocomousse, doorbakken friet of een pizza doet me niet zoveel deugd.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:58 schreef V1z0R het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:00 schreef Laureline het volgende:
Ik ben allang blij dat ik nu eens begin te watertanden bij iets gezonds. Dat ik kan verlangen naar Tripel Karmeliet, vlammetjes, Thai Chili Chips, gesuikerde snoepmix, rolo, bara's, witte wijn, chocomousse, doorbakken friet of een pizza doet me niet zoveel deugd.
Zal eens bij mijn appie kijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:59 schreef Laureline het volgende:
Is dat niet gewoon gist, net als bij Duvel?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lau, Duuf heeft hier laatst een Tripel Karmeliet laten bederven. Zaten hele vieze vlokken in. Hij lag ook al heeeeeel lang.
Neee, dit was echt geen gist meerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon gist, net als bij Duvel?
minizakje chips?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:58 schreef V1z0R het volgende:
Zonet in de super bedacht ik me dat ik wel eens weer chips wilde nemen voor een keertje, maar dan heb je alleen van die zakken waar je een weeshuis mee kunt voedenbugles dan nog wel in normale zakken, dus ik teruglopen opzoek naar die chemische baggerknijpkaas met kruiden maar hadden alleen naturel dus dat ook niet gedaan.
Nu heb ik een zak van 5 droge worsten in de kast
Chocola bij bier, Janiesiew!
bosuitje zeker? Of heb ik een uiensoort gemist?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik word echt blij van een donkere snee brood met veldsla, buisuitje en tonijn![]()
En noten natuurlijk
E ik heb nu echt zin in die rare 'gedroogde' rabarber. Ik weet niet precies wat t is eigenlijk![]()
Gewoon een handmolentje gebruiken. Volgens mij moet het met een vijzel ook wel lukken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef _Dido_ het volgende:
Net weer wraps gemaakt. Ik vind het zo tof om dingen from scratch te maken. Liefst had ik een molen in de achtertuin, zodat het meel ook zelfgemaakt was
oh het kan ook nog echt! Hmm.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon een handmolentje gebruiken. Volgens mij moet het met een vijzel ook wel lukken.
Vroeger nooit de samsam gelezen? In afgelegen dorpjes in afrika en zuid amerika maken ze meel met een soort vijzels. Vrienden van mij maken ook hun eigen havermout. Met zo'n handmolentje dus, al hangt die bij hun aan de muurquote:
Er zijn molentjes om graan te malen tot meel of tot vlokken.quote:
Ja, ik had ook al even gegoogeldquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zijn molentjes om graan te malen tot meel of tot vlokken.
En deze kan het allebei:
[ afbeelding ]
Een van mijn favoriete webshops verkoopt dat spul. Wel prijzig. Van 100 tot 700 euro. Voor amateurmolentjes dus he.
Ik las Donald Duck, Tina en Hitkrantquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vroeger nooit de samsam gelezen? In afgelegen dorpjes in afrika en zuid amerika maken ze meel met een soort vijzels. Vrienden van mij maken ook hun eigen havermout. Met zo'n handmolentje dus, al hangt die bij hun aan de muur
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:03 schreef kwakz0r het volgende:
[ afbeelding ]
las Kuki een meisje wordt kan ze ook een Princess Leia pakje aan. En anders als mini-Luke Skywalker en dan Saartje in een Leia pakje? Hm?
bos ja, geen idee waar die buis vandaan kwamquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:41 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
bosuitje zeker? Of heb ik een uiensoort gemist?
lijstje is veranderd btw.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, lijstje! (Planning dus)
O: smoothie met kwark, banaan en melk
T: handje rabarber dus en een verdwaalde pinda
L: 2 sneeen brood, 1 met kipfilet en rauwkost en 1 met veldsla, bosuitje en tonijn.
D: ovenschotel met aardappelpuree, tomaat, courgette, ui en gehakt.
T: yoghurt met banaan, handje gemengde noten met chocolade, glas wijn.
Samsamquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vroeger nooit de samsam gelezen? In afgelegen dorpjes in afrika en zuid amerika maken ze meel met een soort vijzels. Vrienden van mij maken ook hun eigen havermout. Met zo'n handmolentje dus, al hangt die bij hun aan de muur
De consensus is:quote:
ik weet het, maar ik zit eigenlijk altijd op de ipad en ik wist niet wat de code was voor doorstrepenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
De consensus is:
doorstrepen wat je gepland had maar niet gegeten
vetgedrukt wat je niet gepland had maar wel gegeten
Dat is een stuk makkelijker commentaar geven op wijzigingen.
Dacht dat freud bruine bonen maar oorlogsvoer vondquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dacht dat freud bruine bonen maar oorlogsvoer vond![]()
![]()
wat een crime is dat om op een iPad te doenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet het, maar ik zit eigenlijk altijd op de ipad en ik wist niet wat de code was voor doorstrepen![]()
Nu dankzij jou wel, dus zal m gelijk even aanpassen
Bazengerechtje:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef _Dido_ het volgende:
Nootjes met kaas is een bazencombi
Dit ter info, ben nu niet aan het eten
ongeklopte slagroom? En wat bedoel je met aflakken? Met kwastje insmeren?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Bazengerechtje:
Een camembert of brie inpakken in (blader)deeg, honing en walnoten daarbij proppen, aflakken met slagroom en sinaasappelsap en een schijf sinaasappel erop leggen. Dan in de oven tot mooi bruin!
Slagroom proef je niet. Dat is net zoals bladerdeeg insmeren met melk of ei.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:21 schreef V1z0R het volgende:
Slagroom zou me dan tegenstaan gok ik, maar klinkt goed!
Had die Braakhekke ook niet kaasjes met noten trouwens?
Geweldige noten en zo...
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:28 schreef loveli het volgende:
Nou moe.. De volgende keer dat ik pizza wil eten, leg ik 'em ìn de auto ipv erop
Si! Voor het mooie bruine kleurtje. De sinaasappelsap erin maakt het smaakvoller.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ongeklopte slagroom? En wat bedoel je met aflakken? Met kwastje insmeren?
Dat ja!quote:
Ah zo... Maar hoe maak je zo weinig slagroom om dat te doen zonder met porties te eindigen waar je als hele familie 2 dagen van kunt eten?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Slagroom proef je niet. Dat is net zoals bladerdeeg insmeren met melk of ei.
Je moet blijveeh genieteh tog?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
minizakje chips?
Heb ik vandaag ook gehad. Heb ik toch chips, maar niet meteen een hele zak vol. Kan prima, vind ik
Je moet blijveh genieteh toch.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:03 schreef V1z0R het volgende:
Gewoon in De Gym blijven is niet genoeg, he?
Misschien kun je de rest van de manlets lekker lastig vallen in hun PUA-topics, Fanta?
Vrij goed eigenlijk...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je moet blijveh genieteh toch.
Hoe gaat het met je bulk..eh cut?
Je moet het ook niet kloppenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef V1z0R het volgende:
Li...
[..]
Dat ja!
De dubbelzinnigheid van hem heeft me er altijd van weerhouden het te proberen...
Duits broodje curryworst trouwens
[..]
Ah zo... Maar hoe maak je zo weinig slagroom om dat te doen zonder met porties te eindigen waar je als hele familie 2 dagen van kunt eten?
Zie mezelf nog niet een 10ml room aan het kloppen namelijk.
Haha die dansers vinden dikke mensen net so vieess dus niet zuereeen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:13 schreef loveli het volgende:
Oi, die dansers van Roemenië zien er viezig uit..
At least I'm not fat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vrij goed eigenlijk...
Al een Gym-manlet in je broekje gekropen of niet verder gekomen dan stotterend en beschaamd afdruipen?
Wij ook niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha die dansers vinden dikke mensen net so vieess dus niet zuereeen.
[..]
At least I'm not fat.
95% van de posters hier ook niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha die dansers vinden dikke mensen net so vieess dus niet zuereeen.
[..]
At least I'm not fat.
Je maakt mijn huisvrouwelijke kwaliteiten toch niet belachelijk?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft iemand de bezem zien staan hier ergens?
Ja maar jullie zijn sowww obsesseif bezig met afvallen ensoww ern toen kreeg ik gedachtess bij dikke mensen die gwoon sowveel vezig zijn met eten en dat ene koekje en ik mag 7,5 M&M want boven de8 is slecht enzoo....,ja dan raak ik toch ook in de warrr,quote:
Zou niet durven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Je maakt mijn huisvrouwelijke kwaliteiten toch niet belachelijk?
Helaas evalueren manlets nooit, behalve in de breedte.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
Een manlet, dat klinkt trouwens als een soort pokemon.
En hij zingt over kersenjam!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:24 schreef Laureline het volgende:
Er doet nu een soort Giel Beelen mee, met een muts op.
Ze hebben denk ik de herseninhoud niet om dingen te kunnen beoordelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Helaas evalueren manlets nooit, behalve in de breedte.
Van trainen word je slim mattie. Gasteh ik doe WO...niet kankeren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze hebben denk ik de herseninhoud niet om dingen te kunnen beoordelen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Van trainen word je slim mattie. Gasteh ik doe WO...niet kankeren.
Ik zie het.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Helaas evalueren manlets nooit, behalve in de breedte.
Geen idee over wie je het hebt eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn sowww obsesseif bezig met afvallen ensoww ern toen kreeg ik gedachtess bij dikke mensen die gwoon sowveel vezig zijn met eten en dat ene koekje en ik mag 7,5 M&M want boven de8 is slecht enzoo....,ja dan raak ik toch ook in de warrr,
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:29 schreef loveli het volgende:
BBC met ondertitels, nu hoor zie ik pas waar het over gaat
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:31 schreef Perruche het volgende:
En lijstje:
O. Havermout met chia, melk, lijnzaad etc
L. Duits broodje met curryworst
[quote]Op zaterdag 18 mei 2013 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben op verjaardag en ik zit met de jeugd b in de keuken De festival te kijken. . Hou zo niet van sociaal doen. Ze vermaken zich maar invde woonkamer. ..m&m aan het knabbelen slagroom met wat appeltaart en kaasstengels
D. Basmati rijst met groentencurry en een pappadum en twee glazen sap zonder suiker met aspartaam
T. Stukje kersencake
Meer trainen. Schijn je slim van te worden. Kun je ook dingen evalueren, enzo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:29 schreef loveli het volgende:
BBC met ondertitels, nu hoor zie ik pas waar het over gaat
Kunnen we d'r negeren? Ik wil helemaal niet weten wie ze doet of welke ziekte ze heeft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Meer trainen. Schijn je slim van te worden. Kun je ook dingen evalueren, enzo.
IJslands, mooie taal!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Kunnen we d'r negeren? Ik wil helemaal niet weten wie ze doet of welke ziekte ze heeft.
esf
Je had wel iets meer spanning op kunnen bouwen, Lau!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:34 schreef Laureline het volgende:
[..]
uniekhoorn is 1m72 en weegt amper 55 kilo. Komt-ie:
Nogal!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:36 schreef Laureline het volgende:
Ja, maar ik ben ook nog ESF aan het kijken. Multitasken hier! Zeiknummer nu trouwens.
Met of zonder vlokjes?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nogal!
Zou essay moeten schrijven nu, maar dat lukt toch al 4 dagen niet, dus ben maar leffe tripel aan 't drinken en ESF aan 't kijken_!
Ja, ik heb ook al dagen zo'n bui. De hoeveelheid werk in m'n atelier blijft onaangeroerd liggen, maar de Tripel en de zak Dorito's daarentegen...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nogal!
Zou essay moeten schrijven nu, maar dat lukt toch al 4 dagen niet, dus ben maar leffe tripel aan 't drinken en ESF aan 't kijken_!
Frustrerend. De deadline van m'n essay is maandag. Meh, we komen er wel, morgen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:39 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al dagen zo'n bui. De hoeveelheid werk in m'n atelier blijft onaangeroerd liggen, maar de Tripel en de zak Dorito's daarentegen...
Normaal kijken we The Voice UKquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:54 schreef An24 het volgende:
Dat jullie die zooi aan het kijken zijn. Ik vind dat ongeveer net zo erg als draaiorgels met bijbehorende 'bedelaars' in de stad
Ja, dat hadden we vorig jaar ingezonden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:54 schreef An24 het volgende:
Dat jullie die zooi aan het kijken zijn. Ik vind dat ongeveer net zo erg als draaiorgels met bijbehorende 'bedelaars' in de stad
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we vorig jaar ingezonden.
Zwervers die het verkeer regelenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:54 schreef An24 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we deze toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oja, twee jaar geleden dan!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we deze toch?
[ afbeelding ]
buiten hardlopen >>>>>>>> binnen hardlopen idd. Zelfs als het regent.quote:
Ha, de act voor de inzending van volgend jaar zit ook al in elkaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik keek vroeger altijd met m'n vader en dan verzonnen we passende oplossingen voor de nummers. Bijvoorbeeld het loslaten van een zwik wilde blaffende honden op het podium, een valluik, Eem 50.000 ton gewicht dat uit de lucht valt, een grote haak die de act snel en doeltreffend van het podium zwiept, of een grote ruitenwisser, etc.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo te zien zijn de birds op haar schouders gevallen.
Sinds wanneer kon dat niet dan ?!quote:
Sinds het meeuwenseizoen: van maart tot october beginnen ze een uur voor zonsopgang het complete ESF te zingen. En tussendoor. En soms ook al midden in de nacht. En de jongen vallen 's nachts van het dak op je balkon en beginnen de act van Roemenië te zingen.quote:
Ja, whatever. 5% van de europese bevolking verdeeld over de lande n9van europa dan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:31 schreef _Dido_ het volgende:
Ik kijk naar eoa actiefilm, dus niet heel Europa zit voor de tv
En dan roep jij: "zero points!!"quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:34 schreef Laureline het volgende:
[..]
Sinds het meeuwenseizoen: van maart tot october beginnen ze een uur voor zonsopgang het complete ESF te zingen. En tussendoor. En soms ook al midden in de nacht. En de jongen vallen 's nachts van het dak op je balkon en beginnen de act van Roemenië te zingen.
blijf dat leuk vinden, die c's van jouquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:34 schreef Laureline het volgende:
[..]
Sinds het meeuwenseizoen: van maart tot october beginnen ze een uur voor zonsopgang het complete ESF te zingen. En tussendoor. En soms ook al midden in de nacht. En de jongen vallen 's nachts van het dak op je balkon en beginnen de act van Roemenië te zingen.
Er bekruipt mij het gevoel dat jij last hebt van een "meeuwenprobleem"...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:34 schreef Laureline het volgende:
[..]
En zo hoort het!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:37 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, wij met lijsten erbij in bed natuurlijk
Er wordt alleen echt aandacht besteed aan de 8, 10 en 12quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik snap het niet, waarom geven sommige laden alleen 10 en 12 punten, en andere landen ook 4? Of krijgen we maar een deel te zien, nee toch?
Lena zei punten voor Norway, maar het was heul geen punten voor Norway.quote:
Ja die Malta-zanger keek wel uberhappy ookquote:Op zondag 19 mei 2013 01:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lena zei punten voor Norway, maar het was heul geen punten voor Norway.
Persoonlijk was ik voor Malta (na Anouk natuurlijk, met sjaal!), nu moet ik volgend jaar weer naar Kopenhagen
gfi, ik houd het niet zo bij atm. Ik eet melk, whey, kwark, walnoten en vlees. Oh en roomboter en kaas dus.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:08 schreef _aurum_ het volgende:
Hoeveel gram eiwitten eet je nou vandaag Dido?
Volgens mij was die smile chirurgisch aangelegd, want hij ging niet weg! Nooit!quote:Op zondag 19 mei 2013 10:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja die Malta-zanger keek wel uberhappy ook
Hehehe, die T.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:49 schreef conleche het volgende:
Ik vond Malta ook leuk en Hongarije! En Frankrijk, Italie, Noorwegen en Anouk.
T. gaf, voordat de Oekrainse ook maar 1 noot had gezongen, een tien voor haar vertoonde kunsten. Om dat te nivelleren gaf ik haar een 0.
En toen ik zei dat de Belgische zanger wel een ietwat zwaar Frans accent had: Oh, zingt hij in het Engels dan?
Ik vond Denemarken niet zoveel aan, snap iig niet dat dat zo overduidelijk won.
ja, ik vond het wel cynisch die titel, maar de muziek vond ik leuk. tekst luister ik niet naar, dan is het hele songfestival alleen maar om te huilen, ook Birds...quote:Op zondag 19 mei 2013 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Echt? Griekenland? Ik vond het echt een afschuwelijk dom nummer. Alcohol is free. Juist.
goed zo!quote:
^^^quote:Op zondag 19 mei 2013 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Echt? Griekenland? Ik vond het echt een afschuwelijk dom nummer. Alcohol is free. Juist.
Een extra journaal? Nouja, laat ik maar niets zeggen.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:14 schreef _Dido_ het volgende:
Oeh ontwikkelingen in de zaak vd broertjes. Mogelijk extra journaal straks.
nou, als ik kijk naar vandaag is het alleen kwark wat eruit springt. Beetje carb heavyquote:Op zondag 19 mei 2013 10:22 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
gfi, ik houd het niet zo bij atm. Ik eet melk, whey, kwark, walnoten en vlees. Oh en roomboter en kaas dus.
van mij kregen ze wel props voor het dansje!quote:Op zondag 19 mei 2013 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik heb net dag 20 gehad, morgen level 3!quote:
Ik wil ook naar Kopenhagen volgend jaar!quote:Op zondag 19 mei 2013 01:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lena zei punten voor Norway, maar het was heul geen punten voor Norway.
Persoonlijk was ik voor Malta (na Anouk natuurlijk, met sjaal!), nu moet ik volgend jaar weer naar Kopenhagen
Props voor hem!quote:Op zondag 19 mei 2013 13:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
van mij kregen ze wel props voor het dansje!
vriendje gaat trouwens insanity workout proberen thuis
whehe, doet me denken aan n bevriend stel. Zij op FB aankondigen dat ze begonnen waren met insanity en dat ze trots was. Dus ik vraag n dag of 10 later hoe t gaat, omdat ik niet weet wat ik na Jillian wil, krijg ik als reactie dat ze het één keer gedaan hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
van mij kregen ze wel props voor het dansje!
vriendje gaat trouwens insanity workout proberen thuis
oh dat kan, in het weekend sta ik mezelf wat meer toequote:Op zondag 19 mei 2013 12:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nou, als ik kijk naar vandaag is het alleen kwark wat eruit springt. Beetje carb heavy
die ene oefening in het begin, dat ke leunend oo je armen je benen in moet trekken em weer terug gaat hier nog altijd voor geen meter. Dacht dat ik hem goed deed maar kwam er gisteren achter dat ze door haar knieën gaat en ik volgens mij nietquote:Op zondag 19 mei 2013 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb net dag 20 gehad, morgen level 3!
Gisteren was ik t gewoon vergeten in m'n lijstje![]()
Vandaag was m'n beste dag gewoon
die ging wel (al deed ik m niet de hele tijd mee, zoveel mogelijk en dan de gemakkelijkere versie) ik was vandaag zo trots dat ik met veel gesteun en gepuf die v-raises kon met de dumbellsquote:Op zondag 19 mei 2013 17:46 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
die ene oefening in het begin, dat ke leunend oo je armen je benen in moet trekken em weer terug gaat hier nog altijd voor geen meter. Dacht dat ik hem goed deed maar kwam er gisteren achter dat ze door haar knieën gaat en ik volgens mij niet
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
Net als je denkt dat helemaal niets kan (essay schrijf-blokkade): http://www.endomondo.com/workouts/191933141/88151115.2K met gemiddeld net iets boven 9.5km, maar inclusief over muren en hekjes klauteren, wachten op passerende crossmotoren, tegen hele steile hellinkjes opklimmen en een stukje lopen omdat het te steil omhoog ging. Wh00p. Zelfvertrouwen-boost! Nu nog bedenken wat we gaan eten, want er zijn geen boodschappen gedaan en we hebben niets in huis. Grmbl.
Lijstje volgt als ik weet wat we gaan eten/gegeten hebben
Ja, heel sneu. Hoop voor het jochie dat het niet gebroken is, hij kon 'm niet meer echt bewegen, maar dan kan ook van de schrik of de pijn van de wond zijn geweest.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow wat ellendig Goodbye..
Straks nog een stukje fruit? Gekookt eitje met een toastje?
MOblo, jij bikkel!! Zo goed ! Fijn om te lezen dat het toch echt lekker met je gaat.
Lekker uit eten misschien?
Gaat niet goed met die knie van jou, moet je er ander niet even mee langs de huisarts? Je loopt er al een poosje mee!quote:Op zondag 19 mei 2013 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier heb ik de kachel op 21, 3 lagen kleding..
Mijn lief uitgezwaaid, die moet werken.
Mijn knie is gewoon kapot, 5 km gewandeld met tranen in mijn ogen.. En dan wordt het ook nog eens max 10 graden de komende week.
Ik wil gvd warmte, word gek van de kou .
/zo uitgeklaagd, zorrie
Weet wel wat die huisarts gaat zeggen : 6 weken rust .. Ach, komt goed en anders maar nietquote:Op zondag 19 mei 2013 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gaat niet goed met die knie van jou, moet je er ander niet even mee langs de huisarts? Je loopt er al een poosje mee!
En *boks* voor wat betreft het weer, ja. De zon liet zich ook niet echt zien bij onze wandeling.. En volgende week zaterdag heb ik een familiedag georganiseerd en voor die dag wordt nu 12 graden met regen voorspeld.. Op fucking 25 mei!!![]()
^^^^^^^^^^^^quote:Op zondag 19 mei 2013 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Gaat niet goed met die knie van jou, moet je er ander niet even mee langs de huisarts? Je loopt er al een poosje mee!
Gezellig rond een haardvuur?quote:En *boks* voor wat betreft het weer, ja. De zon liet zich ook niet echt zien bij onze wandeling.. En volgende week zaterdag heb ik een familiedag georganiseerd en voor die dag wordt nu 12 graden met regen voorspeld.. Op fucking 25 mei!!![]()
*schop*quote:Op zondag 19 mei 2013 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet wel wat die huisarts gaat zeggen : 6 weken rust .. Ach, komt goed en anders maar niet
Jij moet ook wel eens dingenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:24 schreef loveli het volgende:
[..]
*schop*
Doe dat dan... Beter dan 6 maanden hannessen.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 19 mei 2013 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij moet ook wel eens dingen
Hoe is het trouwens met jou? beetje op de rit weer?
Hahaquote:Op zondag 19 mei 2013 21:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Gaat best aardig, heb al zowat een half jaar geen pizza op
*negeer*quote:Op zondag 19 mei 2013 21:29 schreef loveli het volgende:
Zag 'em in de PTA slowchat, ipv iedereen te dm-en pleur ik 'em hier ook maar neer:
http://www.urlaubsguru.de
Uniek, leef je uit!
fysio of sportarts dan? Toen ik knieproblemen had hebben ze hem ingetaped.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:55 schreef V1z0R het volgende:
Knieproblemen, Dido...
Kan een HA geen ene fuck aan doen.
Ondersteunende oefeningen die het dragelijk maken. Maar denk dat uniek die ook heeft!?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:56 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
fysio of sportarts dan? Toen ik knieproblemen had hebben ze hem ingetaped.
NOM!quote:Op zondag 19 mei 2013 23:27 schreef Perruche het volgende:
O. Yoghurt met vers fruit, snee roggebrood met kip
T. Banaan
L. Enorme portie Rundvlees met rode wijnsaus, boterige aardappelpuree en bloemkool, klein biertje erbij
T. Waterijsje, Aardbeien, lolly
D. Aspergesoep met stukje brood en een witte wijn
Netjes! Meestal zie je dat mensen er na 5 dagen mee kappenquote:
hier en in Dieet niet hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 08:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Netjes! Meestal zie je dat mensen er na 5 dagen mee kappen
Ik keek net ook even naar de weersvoorspelling (kijken of er vandaag nog zon werd verwacht: nee), maar zag per ongeluk de spoiler voor de komende week en daar werd ik ook helemaal niet blij vanquote:Op maandag 20 mei 2013 10:16 schreef _Dido_ het volgende:
Er schijnt weer kans te zijn op winterse neerslag eind vd week
Ik keek gisteren voor het eerst naar beneden tijdens een van die plank-oefeningen en kon wel janken...quote:Op zondag 19 mei 2013 22:31 schreef _Dido_ het volgende:
Zo, dat was mijn beste Jillian level 2 tot nu toemaar die buihuik
als ik rechtop staat of op mn rug lig lijkt het nog wel wat maar op handen en voeten ben ik net een hangbuikzwijntje
aan de zijkanten mooi plat maar in het midden zo'n prop vet. Bah. I hates it forever
![]()
Zo nog maar even een filmpje kijken denk ik want na dat tukje van vanmiddag heb ik nog helemaal geen slaap.
Skoap, heb jij ook al gemeten? Ik kwam gisterenochtend, na 16 keer (op dag 19) uit op -5 cm net onder mijn navel en - 4 in mijn taille! Ik ga nog wel even door dus!quote:
alleen maar gezelligquote:Op maandag 20 mei 2013 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, normaal lurk ik alleen af en toe ter inspiratie, maar omdat we redelijk gelijk op gaan met Jillian was ik even nieuwsgierig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door An24 op 20-05-2013 11:07:41 ]
Banh Xeo?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:05 schreef Goodbye het volgende:
Hier toch een beetje een zondags lijstje, we zijn gaan wandelen bij de waterleidingduinen. Op de terugweg nog een klein jongetje met zijn papa naar de eerste hulp gebracht, zijn voetje was tussen de spaken gekomen en volgens mij vrij hard ook.![]()
O: Turkse yoghurt met muesli
L: 1 boterham hagelslag, 1 beschuitje aardbeien, 1 zuurdesemcracker kaas
D: 'loempiapannenkoek' (pannenkoek gevuld met kip, champignons, tauge, spitskool, enz.)
Beterschaap, Vlindert!quote:Op maandag 20 mei 2013 14:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Voelde me niet lekker vannacht, sliep pas om 4u, wel doorgeslapen tot 12. Voel me nog steeds niet lekker, buikkrampen en misselijk, lig nog steeds in bed en alleen halve liter tuinkruidenbouillon op. Heb ook geen eten meer in huis, dus zal toch echt ergens voor 18.00 richting de ah moeten. Hoop echt dat ik me straks wat beter voel.
/dagboek
^^quote:
Dat zou pas sneu zijn als je in de regen zou zitten!quote:Op maandag 20 mei 2013 14:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Beterschap vlinder.
Zit alleen op terras een biertje te drinken. Hoe sneu is dat?
Erg he?!quote:Op maandag 20 mei 2013 15:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuke korte broek is een contradictio in terminis, ben ik bang..
Sigme heeft dat punt nog laaaaang niet bereik.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik korte broeken draag, dan meestal hotpants. Ik begin alleen aardig het punt te naderen waarop die écht niet meer kunnen..
Mijn post, wat doe jequote:Op maandag 20 mei 2013 15:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Sigme heeft dat punt nog laaaaang niet bereik.
Ik heb wat meer lengte waardoor de heup iets meer wegvalt (hoop ik). Dus het mag wel boven de knie.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:28 schreef _aurum_ het volgende:
Ik haal altijd 3/4 broeken, in die korte dingen zie je maar 1 ding en da's heup. En met printje wordt dat nog eens extra geaccentueerd
Dus wat je ook kiest, ik zou voor een effen kleur gaan
Ja!quote:Op maandag 20 mei 2013 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik korte broeken draag, dan meestal hotpants. Ik begin alleen aardig het punt te naderen waarop die écht niet meer kunnen..
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Sigme heeft dat punt nog laaaaang niet bereik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |