Hank Damen komt van het Bommelse kampquote:
Allemaal inteelt dus. Ene helft uit Volendam, ander helft uit het kampquote:
En dezelfde Volendamse briljante managerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:59 schreef Ole het volgende:
Nick en Simon hebben dezelfde clipjesmaker als de 3 J's!
Dit zou toch elke dag op tv moeten zijn!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:07 schreef tong80 het volgende:
Dit is ook geweldig
'Ik krijg de kriebels.'
Voor beste album.quote:
quote:
Er zijn echt héél veel mensen die dit geweldig vinden hoor! Inhaken en meezingen maar!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:58 schreef Gewas het volgende:
Ik heb het ook gezien vanmiddag.
Niet mijn muziek, maar het zag er wel gezellig uit en als mensen echt van deze muziek kunnen genieten is dat mooi.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Er zijn echt héél veel mensen die dit geweldig vinden hoor! Inhaken en meezingen maar!
ALlemaal van die vrouwtjes met een iets te gekleurd haar en kort. Als ze gek doen hebben ze het van één kant iets langer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Er zijn echt héél veel mensen die dit geweldig vinden hoor! Inhaken en meezingen maar!
Je vergeet de hippe bril. Maar mensen van het kamp zijn er dol op. Net als de 'echte' Jordanezen, en zo zijn er nog veel meer!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:12 schreef borisz het volgende:
[..]
ALlemaal van die vrouwtjes met een iets te gekleurd haar en kort. Als ze gek doen hebben ze het van één kant iets langer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |