Alleen maar omdat er gevraagd is of hij het product mee kon nemen om te bewijzen dat hij het wel gekocht heeft en niet de bon uit de prullenbak heeft gevist.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:49 schreef KoningPils het volgende:
Wat een lul.
Eerst zeiken over 90 cent, krijgt hij 90 cent is het weer niet goed.
Doe ook maar gelijk een typecursus erbijquote:Klacht Eneco: Correctie notas
In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Eneco
Lezers van deze klacht: 11
Afgelopen zaterdag ontvingen we drie correctienotas 2009 2010 2011 alle zijn voldaan zlfs door eneco automatisch afgeschreven, op de ne nota kregn we terug op de andere ook weer een andere moesten we ruim 186 euro bijbetalen en jneens gaat ons voorschot van 152. Naar 213 euro!!! Terwijl we volgens de laatste meterstanden vor de eindafrekeninv minder hebben gebruikt. Op de site van mijn eneco gekeken zien we dat er op 26 juni 399,00 wordt afgeschrevn, waarom is ons een raadsel! We hebben een afschuwelijk weekend gehad, dat betejen de olgende maand geen eten alles naar eneco en da terwijl we ales voldaan hebben en dan moet de indafrekning nog komen, wat wordt daar mee gesjoemeld!! We houden ons hart vast,. Gebld met de klantenservice er waren wat foutjes gemaakt, jaja dat kennen we. Nu gevraagd om het voorschotbedrag weer terug te draaien naar 152 ons lijkt 60 euro meer er maand wel erg veelvebruik meer 30 procent ? Zit in de winter in een deken om maar te besparen! Nu blijk naar we begrijpen is er vorig jaar bij de eindafrekening te weinig tw 69 cent!!! Afgeschreven ja door eneco niet onze fout!!! Moeten wij nu voor bloeden? Ik heb er hartkloppungen van!! Heb al twee nachten slecht geslapen! Ga zo door eneco! Hoe belazer je de mensen. Net als in den haag jatten wat je jatten kunt, de mensen begrijpen het toch niet.
Gewenste oplossing
Alles terugdraaien niets bijbetalen en voorschot terug op 152 euro, en een tegmoetkoming voor ons verpeste wekend
Dit meen je niet, zelfs de politie gaat al klachten plaatsen op klacht.nlquote:Klacht Giggo Tickets: Valse tickets Celine Dion
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Giggo Tickets
Lezers van deze klacht: 2
Op 28/05/2013 komt D Jos bij onze diensten aangifte doen van oplichting met internet.
Betreft de bestelling van twee tickets via Giggotickets.nl van het concert van Celine Dion op 22/11/2013 in het Sportpaleis in Antwerpen.
Tickets werden aangeboden aan 152.50 euro maar na ontvangst van een overzicht van de bestelling bleken deze 319 euro (?) te kosten. Na betaling werden tikets opgestuurd maar bij navraag bij Teletickets service in België bleken deze tickets valse tickets te zijn.
Mail bestellingsoverzicht werd door klantenservice@giggotickets.nl verzonden aan Jos D op 26 april 2013 om 10:29. Ordernummer <ordernummer>.
Graag hadden we als politiedienst meer duidelijkheid bekomen.
Gewenste oplossing
Terugbetaling van de tickets aan benadeelde Jos D.
Lijkt me een stuk makkelijker dan echt boeven vangen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 07:53 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Dit meen je niet, zelfs de politie gaat al klachten plaatsen op klacht.nl
quote:Op donderdag 13 juni 2013 07:53 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Dit meen je niet, zelfs de politie gaat al klachten plaatsen op klacht.nl
Misschien deels een terechte klacht, maar kom op. Iets zoeken waarvan je geen idee hebt wat het is behalve een merk waar je een monster van hebt ( die winkel wisselt waarschijnlijk om de haverklap van monsters). Die adviseur ziet natuurlijk de bui al hangen (mevrouw koopt dure make-up, het is toch de verkeerde en mevrouw wil dan haar geld terug wat niet kan etcetera). Misschien was die adviseur inderdaad niet klantvriendelijk maar je eist wel veel hoorquote:Op donderdag 13 juni omstreeks 13:00-14:30 ben ik geholpen door een adviseur. Omdat ik een proefmonster had ontvangen van een Dior make-up welke mij goed beviel wilde ik overgaan tot aankoop van de make-up. Helaas was ik mijn proefmonster vergeten. De adviseur kwam onaangenaam en ongeïnteresseerd over om mij met dit probleem te helpen, teneinde ik de juiste make-up kon aanschaffen. Het leek wel of zij me zelf tegenwerkte en wilde voorkomen dat ik de make-up kocht. Zo wilde ze slecht met moeite -en na sterk aandringen van mijn kant- wat proefmonsters opzoeken waarin ik de juiste zou herkennen. Ook heeft zij mij niet aangeboden om de verschillende make- ups binnen de Diorskin lijn (4 stuks) te testen teneinde wel de juiste te vinden. Inplaats daarvan gaf ze mij het gevoel niet volwaardig te zijn door slechts te adviseren dat ik het proefje maar eerst moest meenemen. Volgens mij heb ik toch aardig duidelijk gemaakt dat ik op dat moment de make- up wilde aanschaffen en niet later. Vervolgens benadrukte ze het feit dat ik de make-up niet kon ruilen evenals nogmaals het verhaal van het proefje, waarop zich niks mis mee is, zei het dat het op mij de indruk versterkte dat ik niet goed wist waarmee ik bezig was.
De producten van Doir zijn duur en daarnaast moest ik ook nog een mascara , haarspeld en een parfum hebben (geen advies noodzakelijk) waarvan het totale bedrag opliep tot ¤150 euro. Je zou toch verwachten dat je dan wat vriendelijker en doeltreffender geholpen wordt dat in dit geval door deze jonge dame het geval was.
Het ergste van alles was dat ik mij bijna een klein kind voelde die haar zin aan het doordrijven was met die make-up. Natuurlijk is het beter om het proefje mee te nemen, maar op het moment dat zijlaan mij merkte dat ik toch tot aankoop over wilde gaan, zonder proefje, had zij mij op een correcte en behulpzamen manier moeten adviseren. Nu heb ik er een rot gevoel aan overgehouden, wat nog enkele uren heeft aangehouden. Door deze betweterige mevrouw wil ik nooit meer geholpen worden.
Gewenste oplossing
Dat de adviseur aangesproken wordt op haar gedrag en dat ze, vriendelijker is, beter luistert naar de klant en deze ook beter adviseert. Zij is niet degene die bepaalt onder welke omstandigheden een klant iets al dan niet wil kopen, dat bepaalt de klant zelf wel. Verder zou excuses op zijn plaats omdat de kans nu groot is dat ik volgende keer naar een ander filiaal van ICI Paris zal uitwijken.
Het is gebruikelijk om terug naar de winkel te gaanquote:Ik heb het potje van mijn dagcrème meegenomen naar de winkel om dezelfde weer te halen. In plaats van voor normale huidtypen heb ik nu de versie voor droge huid meegekregen. Ik heb dit zelf in de winkel niet gecontroleerd maar ben afgegaan op de verkoopster, die met mijn lege potje in de hand dezelfde zocht.
Gewenste oplossing
Ik kwam er pas achter toen ik de verpakking al had geopend, dus omruilen wordt wat lastig. Een kortingscoupon op de volgende aanschaf? Ik weet niet wat in dit soort gevallen gebruikelijk is...
Wat?quote:Op donderdag 13 juni 2013 07:53 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Dit meen je niet, zelfs de politie gaat al klachten plaatsen op klacht.nl
Onder welke steen heb je gelegen? Het is gebruikelijk om voor in te stappen bij de busquote:Klacht GVU: zijdeur instap bus 8 nr.614.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden GVU
Lezers van deze klacht: 28
Zaterdag 15 Juni 10.08, Smaragdplein.Ingestapt (eerste zijdeur). Bus blijft staan (vertrekt niet),Mevr. moet bij de chauffeur komen. Waarom? hij wil de chipkaart zien, dat is mij nog nooit overkomen, wat kan hij aan de kaart zien, vraag ik me af.Alleen iemand door de bus laten lopen, zodat iedereen het kan zien, dat hij zich kan laten gelden.
Mag men niet opzij instappen, of ismen aan de willekeur van de chauffeur over geleverd?
Gewenste oplossing
Dat alle chauffeurs dezelfde regels hanteren, en niet dames van 81 jaar op haar nummer proberen te zetten
Je had ook op de scherm kunnen kijken naar wat er op staat, en het moet toch opvallen dat het erg rustig is bij de gate.quote:Klacht Arke: Klacht i.v.m. wijzigen gate m.b.t. vliegvakantie naar Ibiza op 5 juni 2013
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Arke
Lezers van deze klacht: 30
Onze vlucht (OR 597)richting Ibiza vetrok vanaf Gate D79. Wij zaten daar ruim op tijd voordat de boarding tijd was ingegaan.Gate D79 bevind zich beneden de hoofd pier. Hier is omroep informatie niet te horen! Toen wij ons meldden om aan boord te gaan, werd ons verteld dat we niet bij de goede Gate zaten want ons vliegtuig vertrok nu opeens vanaf Gate D85. In de tijd dat wij daar hebben zitten wachten heeft niemand ons informatie verstrekt m.b.t. de wijziging van de Gate. Wij zijn toen heel snel naar Gate D85 gerend en zagen tot onze stomme verbazing dat de slurf werd afgekoppeld!! Wij konden niet meer mee en hebben 2 nieuwe tickets moeten kopen t.w. ¤ 320,00
Gewenste oplossing
Als wij de extra gemaakte kosten kosten ad ¤ 320,00 vergoed krijgen. Dit bedrag is opgebouwd uit 2x stoel a ¤ 145,00 en 2x bagage a ¤ 15,00. Tevens hadden wij voor deze reis 2 Exit stoelen gereserveerd. Dit heeft ons ¤ 24,00 gekost en we hebben er geen gebruik van kunnen maken. De totale kosten post komt hiermee op ¤ 344,00
in utrecht niet, daar zijn bussen waar je overal in mag stappenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:25 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Onder welke steen heb je gelegen? Het is gebruikelijk om voor in te stappen bij de bus
Oke, wist ik nietquote:Op zondag 16 juni 2013 13:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
in utrecht niet, daar zijn bussen waar je overal in mag stappen
Dat zijn ook alleen lijnen 11 en 12. Tenzij mevrouw naar het UMC moest of toevallig een eeuwige student is was ze dus gewoon aan de verkeerde kant ingestapt.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
in utrecht niet, daar zijn bussen waar je overal in mag stappen
vast, maar doe of alle lijnen hetzelfde of alle lijnen niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:30 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dat zijn ook alleen lijnen 11 en 12. Tenzij mevrouw naar het UMC moest of toevallig een eeuwige student is was ze dus gewoon aan de verkeerde kant ingestapt.
Want? Die harmonicabussen zitten gewoon vaak propvol, dan is het nogal kut als je allemaal door 1 deurtje er in mag. Bij de andere bussen kan dat prima.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vast, maar doe of alle lijnen hetzelfde of alle lijnen niet.
lekker makkelijk voor toeristen, allemaal aparte regels en uitzonderingenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Want? Die harmonicabussen zitten gewoon vaak propvol, dan is het nogal kut als je allemaal door 1 deurtje er in mag. Bij de andere bussen kan dat prima.
Er staat gewoon duidelijk op de zijkant van de bussen waar je er wel en niet in mag stappen. Net zoals dat in Amsterdam ook prima werkt in de tram.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
lekker makkelijk voor toeristen, allemaal aparte regels en uitzonderingen
maar in amsterdam moet je bij alle bussen voorin instappen en bij alle trams voorin of achterin. Daar zijn geen uitzonderingen in, in Utrecht kennelijk wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:53 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Er staat gewoon duidelijk op de zijkant van de bussen waar je er wel en niet in mag stappen. Net zoals dat in Amsterdam ook prima werkt in de tram.
Ja bij 2 lijnen, die toeristen ook amper zullen gebruiken. En ook bij die lijnen staat het gewoon aangegeven op de deur.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar in amsterdam moet je bij alle bussen voorin instappen en bij alle trams voorin of achterin. Daar zijn geen uitzonderingen in, in Utrecht kennelijk wel.
Als toerist ben ik bezig met andere dingen dan wat er op de deur staat. Dan ben je allang blij dat je in de bus/tram zit die ook nog eens de goede richting gaat.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja bij 2 lijnen, die toeristen ook amper zullen gebruiken. En ook bij die lijnen staat het gewoon aangegeven op de deur.
Iemand die negatief praat over turken, maar zelf niet eens fatsoenlijk ABN kan schrijvenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.klacht.nl/mcdonalds/klacht/caramel/
Diegene praat niet negatief over Turken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:56 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Iemand die negatief praat over turken, maar zelf niet eens fatsoenlijk ABN kan schrijven
Als ik de nationaliteit van iemand vermeld, krijg ik op FOK! altijd reacties als: wat boeit het wat hun nationaliteit is enzo, racist etc.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Diegene praat niet negatief over Turken.
Hij beschrijft hoe ze eruit ziet. Niet 'een vieze Turk' of 'een smerige Turk', maar 'Turks lijkend'. Hij wil toch dat ze weten door wie hij zo behandeld is?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:09 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Als ik de nationaliteit van iemand vermeld, krijg ik op FOK! altijd reacties als: wat boeit het wat hun nationaliteit is enzo, racist etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |