Dankquote:
ik vind het woord temperamentvol eerder duiden op dat hij wel houdt van een potje eh je weet welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat moest ze anders zeggen ? Opvliegende hufter kan ze ook niet maken toch ? Dus omschrijft ze het maar netjes.
Spreekt men ook over "scheiding" als men niet getrouwd is?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:55 schreef Leandra het volgende:
Als ze niet getrouwd waren, en de kinderen wel erkend waren, dan hebben ze kort na de geboorte al co-ouderschap moeten aanvragen, want alleen een erkenning is niet genoeg om de vader rechten te geven.
Ik niet. Voor mij duidt dat op opvliegendheid.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:56 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik vind het woord temperamentvol eerder duiden op dat hij wel houdt van een potje eh je weet wel
"temperamentvol" en "affaire" hebben geen verband met elkaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:51 schreef Rachilda het volgende:
[..]
vond dat ook al opmerkelijk
vond het woord "temperamentvol" ook opmerkelijk
misschien willen ze een affaire tussen huisarts en vader suggereren, want hoe weet ze anders dat hij temperamentvol is
Men spreekt in dat rapport ook over een relatie van 13 jaar en uit elkaar gaan... niet over een huwelijk en een scheiding.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Spreekt men ook over "scheiding" als men niet getrouwd is?
Just curious.
Misschien zijn er twee huisartsen... een man en een vrouw?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom moet er gezegd worden dat de huisarts vrouw is? Is ze dan meer te beinvloeden? Of minder te vertrouwen?
Hebben sommigen van jullie ervaring met 'temperamentvolle' mensen? Ik zelf wel, en bedenk wel dat dit heel beangstigend kan zijn. Geloof me, je wilt niet onnodig op hun tenen staan. Aangifte doen heeft zeer regelmatig niet het gewenste resultaat.quote:Hoe kan dat, waarom heeft zij dan geen aangifte van mishandeling gedaan door die ex? Daar lees ik niks over.
heb daar ook vraagtekens over
ff opgezocht, blijkbaar meerdere betekenissenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet. Voor mij duidt dat op opvliegendheid.
Daar heb je een punt inderdaad.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Men spreekt in dat rapport ook over een relatie van 13 jaar en uit elkaar gaan... niet over een huwelijk en een scheiding.
samenvatting wat je hebt gemist vandaag :quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:58 schreef webb2012 het volgende:
lees iig opeens van alles: kindermishandeling / toezicht jeugdzorg.. Niet veel soeps dus.
heb het net gelezen idd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:01 schreef Rachilda het volgende:
[..]
samenvatting wat je hebt gemist vandaag :
http://nos.nl/video/50822(...)miste-broertjes.html
In combinatie met de achternaam van de jongens verwacht ik eigenlijk steeds meer dat de relatie al z'n ups en downs had gehad rond de geboorte van de oudste, en mogelijk dat dat zelfs de reden is dat hij de achternaam van de moeder heeft.quote:
Bij niet getrouwd zijn is erkening alleen niet genoeg. De moeder moet bij de rechter aangeven dat ze de vader ouderlijk recht geeft. Ook als je gewoon prettig samenwoont en nog niet uit elkaar bent.quote:Als ze niet getrouwd waren, en de kinderen wel erkend waren, dan hebben ze kort na de geboorte al co-ouderschap moeten aanvragen, want alleen een erkenning is niet genoeg om de vader rechten te geven.
[speculaas opgepakt] seven-year-itch? [speculaas neergelegd]quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
In combinatie met de achternaam van de jongens verwacht ik eigenlijk steeds meer dat de relatie al z'n ups en downs had gehad rond de geboorte van de oudste, en mogelijk dat dat zelfs de reden is dat hij de achternaam van de moeder heeft.
[/speculaas uit]
[speculaas aan]
Meneer heeft last gehad van een seven-year-itch tijdens de zwangerschap?
[/speculaas uit]
Ik zou deze discussie hier niet starten.quote:Op Nujij is de algemene tendens vandaag dat de vader als slachtoffer wordt gezien (van moeder, van Jeugdzorg etc). En dat zijn daad daardoor begrijpelijk wordt
Gelukkig gaan daar ook mensen tegenin.
Iets kunnen begrijpen wil nog niet zeggen dat je het steunt of aanmoedigt. Ik begrijp best dat je van een instantie als jeugdzorg en van het Nederlandse recht door kunt slaan. Mocht het zo gegaan zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Op Nujij is de algemene tendens vandaag dat de vader als slachtoffer wordt gezien (van moeder, van Jeugdzorg etc). En dat zijn daad daardoor begrijpelijk wordt![]()
Gelukkig gaan daar ook mensen tegenin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |