Op Nujij eind vorige weekquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:01 schreef eight het volgende:
[..]
Hij zegt veel zinnige dingen. Waar ben je die post tegengekomen?
De politie zou vader ook nog horen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:07 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Bij mogelijke kindermishandeling komt de politie vrijwel altijd in actie.
daar is niks nieuws meer over te zeggen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:03 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Kunnen we niet liever speculeren over wat er met de kinderen is gebeurd, welke route de vader heeft gereden etc.etc. ipv gedoe tussen vader en moeder?!
Ik hoor niemand meer over de route van de vader, of is dat niet meer belangrijk???
Misschien bij McDonalds en benzinestation geweest toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar is niks nieuws meer over te zeggen?
En jij registreerde je echt speciaal voor deze reeks ja?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:12 schreef rever het volgende:
Kinderen tussen ruziënde ouders zijn beter af dan kinderen die vermoord worden door hun eigen vader. Als je dood bent ben je, bijna, altijd slechter af. De kinderen waren gezond, gingen naar school hadden een dak boven hun hoofd. Weet je hoeveel kinderen er tussen ruziënde ouders in zitten? Dat wordt erg druk met kinderbegrafenissen als ze nu beter af zijn. Excuus maar ik word altijd erg fel als het over het vemoorden van kinderen gaat.
Dat vind ik ook. Als je denkt dat je kinderen niet veilig zijn bij hun vader dan probeer je onder dit soort dingen uit te komen. Dan geef je ze niet zomaar voor een ongeplande vakantie mee.quote:En moeder heeft mijn inziens ook behoorlijk wat uit te leggen:
Waarom laat die beste vrouw haar twee zoontjes met papa op vakantie gaan als ze zeven mei een afspraak hebben bij BJZ ivm de omgangsregeling?
En eerder heb ik gelezen dat zij heeft verklaard dat ze wist dat ze een paar dagen weg gingen
Hier klopt iets niet vind ik
Inclusief haar vader die zich er nadrukkelijk met bemoeid heeft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:13 schreef hartloper het volgende:
En moeder heeft mijn inziens ook behoorlijk wat uit te leggen:
En vader heeft mijn inziens ook behoorlijk wat uit te leggen:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:13 schreef hartloper het volgende:
Waarom laat die beste vrouw haar twee zoontjes met papa op vakantie gaan als ze zeven mei een afspraak hebben bij BJZ ivm de omgangsregeling?
En eerder heb ik gelezen dat zij heeft verklaard dat ze wist dat ze een paar dagen weg gingen
Waarschijnlijk omdat de politie wederom een klacht over kindermishandeling kreeg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De politie zou vader ook nog horen.
Ja. Dit onderwerp gaat me aan het hartquote:En jij registreerde je echt speciaal voor deze reeks ja?
"Pappie hij doet het weer"...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Inclusief haar vader die zich er nadrukkelijk met bemoeid heeft.
Waar heb je dit gelezen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:57 schreef hartloper het volgende:
[..]
Pagina 1 van dit topic.
Kijk ik klink misschien wat hard maar zo bedoel ik het niet. Tuurlijk vind ik ook dat vaders zeer grote fouten heeft gemaakt en dit nooit had mogen doen.
Helaas lees ik ook dat moeder wellicht vader een mishandeling in de schoenen wilt schuiven, en lijkt me het ook zeer zeker geen makkelijke vrouw. Ze kan zich denk ik ook niet recht meer in de spiegel aan kijken
Jij had het over dat je psychoses vermoedde bij de vader. Niet over mogelijke persoonlijkheidsstoornissen toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef rever het volgende:
[..]
Goh waar heb ik dit eerder gelezen...Oh wacht dit schreef ik zelf in het vorige draadje. Ja zinnige dingen. (sorry kan het niet laten).
Nee juist niet! Dit is geen psychose, dit is een psychopaat (een persoonlijkheidsstoornis). Voor een psychose is dit te goed voorbereid.quote:Jij had het over dat je psychoses vermoedde bij de vader. Niet over mogelijke persoonlijkheidsstoornissen toch?
Dat deze bovengemiddeld vaak voorkomen bij vaders die hun kinderen ombrengen wilt nog steeds niet zeggen dat deze vader daar last van had, en verder heb je persoonlijkheidsstoornissen ook in verschillende gradaties. Gewelddadig gedrag hoeft niet altijd een onderdeel te zijn van een persoonlijkheidsstoornis.
Stond in de opsomming van punten uit het rapport van BjZ in het NRC:quote:
quote:* BJZ doet navraag bij huisarts en school en krijgt geen bevestiging
van een mogelijke mishandeling.
* De huisarts (vrouw) noemt vader in rapport een; bezorgde en liefdevolle vader.
Zij heeft nooit sporen van geweld gezien.
meerdere users met hemquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En jij registreerde je echt speciaal voor deze reeks ja?
Zo begint toch bijna iedereen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En jij registreerde je echt speciaal voor deze reeks ja?
"Pappie lost het wel ff op, pappie is je grote held"quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
"Wacht maar schatje, ik zal 'm wel ff toontje lager laten zingen."
Inderdaad, die familie van die vrouw inclusief haar zelf hebben behoorlijk met olie bij het vuur gespeeld. Al jarenlang.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:15 schreef sig000 het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:13 schreef hartloper het volgende:
Inclusief haar vader die zich er nadrukkelijk met bemoeid heeft.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En vader heeft mijn inziens ook behoorlijk wat uit te leggen:
Waarom neemt die beste man zijn twee zoontjes mee op vakantie als ze zeven mei een afspraak hebben bij BJZ ivm de omgangsregeling?
En eerder heb ik gelezen dat hij wist van die afspraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |