SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn:
Vrijdag 24 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB
Zaterdag 25 mei: Tamashii, BobbyB, Remlof
Vrijdag 31 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,
Zaterdag 1 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof
Ik ben aanwezig. Wie komt mij vergezellen
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Doe eens niet zo scherp, jij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je eerste en derde zin spreken elkaar een beetje tegen, just sayin' :$
Nee hoor.quote:
En vinden die meisjes dat ook goed?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo scherp, jij.
[..]
Nee hoor.
Alleen op knappe meisjes.
Geeft mij een fijn gevoel, laat me :$quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo scherp, jij.
[..]
Nee hoor.
Alleen op knappe meisjes.
Zal die ff weghalen kreng....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:24 schreef Dqod het volgende:
Kutwijf![]()
Machtsmisbruik noemen ze dit, TR gemacht
Cum at me hoquote:
Slotjes bestaan niet voor jouquote:
Nee, zit nog een wereld van verbazing en liefde achterquote:
What do u fucking call me ho, u know, u not my bro,quote:
You heard me, whatcha gonna do about it, hmmm?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
What do u fucking call me ho, u know, u not my bro,
Tuurlijk. Geil man.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En vinden die meisjes dat ook goed?
quote:
Just like that.. And that's the way it isquote:
Jij poept zo vaak.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Just like that.. And that's the way it is
En nu ga ik poepen, douchen, eten en al die shit, latahhh![]()
So so selectief :$quote:
Rollen is uit, tegenwoordig is stuiteren het helemaal :$quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Rollen is uit, tegenwoordig is stuiteren het helemaal :$
Nog wel steeds in het diepe natuurlijk :$
Neuh daar word ik misselijk van.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Rollen is uit, tegenwoordig is stuiteren het helemaal :$
Nog wel steeds in het diepe natuurlijk :$
Hahahaha.. God noquote:
Vinger in je keel en verder, huppa, niks aan de handquote:
Ik hou niet van overgeven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:39 schreef Dqod het volgende:
Vinger in je keel en verder, huppa, niks aan de hand
Tenzij van balkon af natuurlijk!quote:
Wie welquote:
Ja, dan wordt het zelfs een wedstrijdje.quote:
Jaja, ff ruimte maken zeker. Als ik zo ziek ben dat ik moet kotsen dan is die feeststemming ook weg hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie wel
Helpt soms wel tho, mits echt nodig.. Daarna weer pleurishard door
Mwah, weenie.. Verschillend hierzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het zelfs een wedstrijdje.
[..]
Jaja, ff ruimte maken zeker. Als ik zo ziek ben dat ik moet kotsen dan is die feeststemming ook weg hoor.
Ik word dan zwaar misselijk en beroerd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mwah, weenie.. Verschillend hierzo![]()
Hangt ook af van de gezelligheid denk ik
Juist als het eruit is lucht dat enorm op ja?!! En spreek me niet tegenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik word dan zwaar misselijk en beroerd.
Ja ok sorry alles vergeef me.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Juist als het eruit is lucht dat enorm op ja?!! En spreek me niet tegen
Ben boos meisje
Wacht wat
Zo makkelijkquote:
Nou, dan zal er vast ook geen zwembad, sauna en inloop kledingkast bijzitten. Wat een armoe. Hoe dúrven ze het aan te bieden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarnet even wezen kijken in de buurt waar mijn mogelijke nieuwe huisje staat.
Nog niet helemaal overtuigd. Geen parkeerruimte enzo.
Straat gaat ook ineens van 76 naar 91 terwijl ik nummer 84 heb. :S
Moet je ergens door een gesloten deur enzo. Dus huis zelf niet kunnen zien.
Klinkt inderdaad alsof het wat weggestopt is, jammer. Maar wie weet valt het allemaal mee. Parkeerruimte in het centrum van Leiden is sowieso niet echt te vindenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, dan zal er vast ook geen zwembad, sauna en inloop kledingkast bijzitten. Wat een armoe. Hoe dúrven ze het aan te bieden.
Er is een groot parkeer terrein 2 straten verder, bij de begraafplaats Maar dat is betalen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:40 schreef twi het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad alsof het wat weggestopt is, jammer. Maar wie weet valt het allemaal mee. Parkeerruimte in het centrum van Leiden is sowieso niet echt te vinden
Vaak kun je dan een vergunning kopen dat je er mag parkeren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Er is een groot parkeer terrein 2 straten verder, bij de begraafplaats Maar dat is betalen.
Wordt leuk als mensen op bezoek willen komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
De bus stopt op 25 m van de voordeur.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Wordt leuk als mensen op bezoek willen komen.
Oh dat scheeltquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De bus stopt op 25 m van de voordeur.
Lekker belangrijk ik squat nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is ook vlakbij de sportschool.
Maar dan kom ik misschien in de verleiding om wel te gaan.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan kom ik misschien in de verleiding om wel te gaan.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan kom ik misschien in de verleiding om wel te gaan.
Die gaat nog harder mee jouw uit lachenquote:
Awwwww *aaioverdebolsmiley* .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 mei 2013 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
Hey, ik ben ook 33!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 mei 2013 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij!quote:
Da's nog vrij bescheiden. JB is een chick eerste klas.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's nog vrij bescheiden. JB is een chick eerste klas.
Mag ik ook voelen?quote:
Mooierd!!quote:
Oh Jeeeeeeeeeequote:Op zondag 19 mei 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooierd!!
Ik vind dat ik best een tof cadeautje voor je heb geregeld
Ik wil weten watquote:Op zondag 19 mei 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooierd!!
Ik vind dat ik best een tof cadeautje voor je heb geregeld
De zon natuurlijk!!quote:
Welke zonquote:Op zondag 19 mei 2013 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De zon natuurlijk!!![]()
Ik ben arme sloeber en heb geen geld voor een echt cadeautje![]()
Heb jij geen zon? Hier is het vet zonnig!!quote:
vanmorgen even doorgekomen, en vanmiddag 2 keer gezienquote:Op zondag 19 mei 2013 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij geen zon? Hier is het vet zonnig!!
Ik had nog zo gezegd dat ie ook in Hoorn moest gaan schijnen!
Ik ga nog even goed in gesprek met de zon dan!!quote:Op zondag 19 mei 2013 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanmorgen even doorgekomen, en vanmiddag 2 keer gezien
Straf jaquote:Op zondag 19 mei 2013 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nog even goed in gesprek met de zon dan!!
Dank je en Proostquote:Op zondag 19 mei 2013 17:27 schreef Royco1 het volgende:
Gefeliciteerd Lola![]()
![]()
![]()
![]()
Ik pak een biertje om te proosten op je
Moet jij geen McFlurry gaan rondbrengen?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:27 schreef Royco1 het volgende:
Gefeliciteerd Lola![]()
![]()
![]()
![]()
Ik pak een biertje om te proosten op je
Neequote:Op zondag 19 mei 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet jij geen McFlurry gaan rondbrengen?
twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 19-05-2013 om 17:14:55Twee lichamen aangetroffen in #Cothen omg. #Hoeksedijk #Kanaaldijknoord. Politie doet onderzoek. reageer retweet
Ohnee hequote:Op zondag 19 mei 2013 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 19-05-2013 om 17:14:55Twee lichamen aangetroffen in #Cothen omg. #Hoeksedijk #Kanaaldijknoord. Politie doet onderzoek. reageer retweet
![]()
![]()
De kans is heel groot dat het die jongens zijnquote:
Spot de FOK!kerquote:Op zondag 19 mei 2013 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
http://www.tvgids.nl/prog(...)ET_Nog_Nooit_Gedaan/
True, waar spreken we af?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van n afstandje is niet zo handig
Logischquote:Op zondag 19 mei 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Er gaat geen eens een trein naar leiderdorp
Maar dan kan ik niet naar de bruiloft van mijn broertjequote:
Waarom wil je in vredesnaam naar Leiderdorp? Dat is waar ik ben.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Er gaat geen eens een trein naar leiderdorp
Je oude account weer eens afgestofT?quote:
Zie boven je!quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom wil je in vredesnaam naar Leiderdorp? Dat is waar ik ben.
[..]
Je oude account weer eens afgestofT?
Vanaf Leiden Centraal gaan er 4 bussen per uur ofzo naar Leiderdorp. Is een kwartier met de bus, ongeveer.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet naar de bruiloft van mijn broertje
Totale reistijd voor mij is ruim 2 uur. Ik kan hooguit een half uur van de receptie meemaken als ik met het OV gaquote:Op zondag 19 mei 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanaf Leiden Centraal gaan er 4 bussen per uur ofzo naar Leiderdorp. Is een kwartier met de bus, ongeveer.
Is het zo vroeg in de ochtend?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Totale reistijd voor mij is ruim 2 uur. Ik kan hooguit een half uur van de receptie meemaken als ik met het OV ga
Nee, juist laat in de avondquote:
Ah, zo. Dat is wel kut, ja.quote:
Ik heb geen familie hier in de buurt wonen. Mn schoonzus woont al in leiderdorp, mn broer in Rotterdam. Mn stiefma gaat ook met OV ben ik bang aangezien ze geen auto heeft. Mijn opa en oma hebben gelukkig geen auto meer maar daar was ik toch niet bij in de auto gestapt want opa is pedoquote:
Ik verdwaal nog in mijn eigen bh dus nee dat heb ik er niet voor over.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, zo. Dat is wel kut, ja.
Vanaf gemeentehuis naar station is al gauw een uur lopen, als je dat er voor over hebt.
Hmm, dat zuigtquote:Op zondag 19 mei 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen familie hier in de buurt wonen. Mn schoonzus woont al in leiderdorp, mn broer in Rotterdam. Mn stiefma gaat ook met OV ben ik bang aangezien ze geen auto heeft. Mijn opa en oma hebben gelukkig geen auto meer maar daar was ik toch niet bij in de auto gestapt want opa is pedo![]()
Ik ga wel even kijken of ik ergens een auto kan lenen.
Je favoriete gerecht komt van thuisbezorgd.nl?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh hellup!!
Briefje bij de trouwkaart van de ceremoniemeesters, verzoek of de gasten hun favoriete gerecht op een A4-tje willen zetten zodat ze daar een boek van kunnen maken.
Ik kan toch moeilijk een cadeaubon van thuisbezorgd.nl geven
Je cadeau is toch iets anders dan het recept van je favo gerecht? Dat jouw recept nou een beschrijving is om pizza te bestellen doet er niet toe.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh hellup!!
Briefje bij de trouwkaart van de ceremoniemeesters, verzoek of de gasten hun favoriete gerecht op een A4-tje willen zetten zodat ze daar een boek van kunnen maken.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je favoriete gerecht komt van thuisbezorgd.nl?
De bedoeling is dat je een ingrediënt van dat gerecht meeneemt en het recept dus.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je cadeau is toch iets anders dan het recept van je favo gerecht? Dat jouw recept nou een beschrijving is om pizza te bestellen doet er niet toe.
* Men neme een pc, laptop, smartphone of tablet.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh hellup!!
*betaaltquote:Op zondag 19 mei 2013 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
* Men neme een pc, laptop, smartphone of tablet.
* Je surft naar www.justeat.nl.
* Je zoekt naar Ill Fratelli in Beneden-leeuwen.
* Je bestelt daar een grote kapsalon shoarma en een broodje gezond.
* Je bevestigt de bestelling.
* je wacht.
* je betaald de koerier, en vreten maar.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
* Men neme een pc, laptop, smartphone of tablet.
* Je surft naar www.justeat.nl.
* Je zoekt naar Ill Fratelli in Beneden-leeuwen.
* Je bestelt daar een grote kapsalon shoarma en een broodje gezond.
* Je bevestigt de bestelling.
* je wacht.
* je betaald de koerier, en vreten maar.
Schrijf een recept voor het koken van een ei, of Google het, en neem een ei mee. *klaar*quote:Op zondag 19 mei 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
De bedoeling is dat je een ingrediënt van dat gerecht meeneemt en het recept dus.
Ik kan toch niet koken joh!!
Ik zou niet weten wat ik ze moet geven als cadeauMijn god ook dat nog. Bluh, wie gaat er dan ook trouwen
Als je maar genoeg betaaldquote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*betaalt
En hoe groot is de kans dat ze ook in Leiderdorp bezorgen?
Dan zet je je draadjesvlees recept erop en neem je een paar aardappels mee oidquote:Op zondag 19 mei 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
De bedoeling is dat je een ingrediënt van dat gerecht meeneemt en het recept dus.
Ik kan toch niet koken joh!!
Ik zou niet weten wat ik ze moet geven als cadeauMijn god ook dat nog. Bluh, wie gaat er dan ook trouwen
Mijn draadjesvlees is wel eng lekker natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2013 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zet je je draadjesvlees recept erop en neem je een paar aardappels mee oid
Goeie vraag, als je het slim aanpakt kun je vragen of ze je voor de deur afleveren. Heb je meteen je vervoer naar de bruiloft geregeld.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
En hoe groot is de kans dat ze ook in Leiderdorp bezorgen?
Zeker 3 kwart van die weg is een lange rechte weg, maar ik snap dat je dat niet ziet zitten.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verdwaal nog in mijn eigen bh dus nee dat heb ik er niet voor over.
Geloof ook niet dat ze in het gemeentehuis gaan trouwen.
Dat bedoel ik maar netquote:Op zondag 19 mei 2013 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn draadjesvlees is wel eng lekker natuurlijk
Zelfs daarop kan ik verdwalenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker 3 kwart van die weg is een lange rechte weg, maar ik snap dat je dat niet ziet zitten.
Ziek van dat tandgebeuren?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
Voordeel van ziek zijn is dat je er zo lekker van afvalt, al 2 kilo kwijt
Misschien moet je daar iemand hosselen en dan blijven slapen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs daarop kan ik verdwalen![]()
Ik heb skills als het om verdwalen gaat
Al weer wat beter?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
Gezellig samen met mijn zoonquote:Op zondag 19 mei 2013 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziek van dat tandgebeuren?
[..]
Misschien moet je daar iemand hosselen en dan blijven slapen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig samen met mijn zoon![]()
Oh ja, deze wil ik!!
[ afbeelding ]
Yep. Ging ontsteken, en dat straalde dusdanig uit dat ik koorts kreeg. En ik krijg ook nog eens een gekke reactie van Ibuprofen, die plooi onder m'n tong zwelde helemaal op. En nu is m'n tandvlees aan de binnenkant ook nog eens een beetje ontstokenquote:
*zwolquote:Op zondag 19 mei 2013 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Yep. Ging ontsteken, en dat straalde dusdanig uit dat ik koorts kreeg. En ik krijg ook nog eens een gekke reactie van Ibuprofen, die plooi onder m'n tong zwelde helemaal op. En nu is m'n tandvlees aan de binnenkant ook nog eens een beetje ontstokenLymfeklier doet zeer als de nete zo hard is die.
Maarja ik overleef het wel
Geen leuke vrouw die je komt verzorgen?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Yep. Ging ontsteken, en dat straalde dusdanig uit dat ik koorts kreeg. En ik krijg ook nog eens een gekke reactie van Ibuprofen, die plooi onder m'n tong zwelde helemaal op. En nu is m'n tandvlees aan de binnenkant ook nog eens een beetje ontstokenLymfeklier doet zeer als de nete zo hard is die.
Als je zo ziek en beroerd bent wil je toch geen zeurend vrouwmensch om je heen hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen leuke vrouw die je komt verzorgen?
Daar heb je een punt, daar had ik niet over nagedacht.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je zo ziek en beroerd bent wil je toch geen zeurend vrouwmensch om je heen hebben
Fax wil altijd vrouwen om zich heenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je zo ziek en beroerd bent wil je toch geen zeurend vrouwmensch om je heen hebben
Als ze haar tanden in zijn eikel zet, wordt de aandacht van de pijn in zijn mond in elk geval ff afgeleid.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Kutsmoes en onwaar!quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen leuke vrouw die je komt verzorgen?
Zo ziek ben ik niet meer hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Jammer hoorquote:
Arme faxquote:Op zondag 19 mei 2013 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beterschapquote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
Ik ben al ziek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dafuq?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Van de week bij de pinautomaat stond er dat ze mijn adres niet hebben en dat ik dat snel moest doorgeven.
Net maar even gedaan via internetbankieren.
Daar stond dus:
Adres:
huidig huppeladres incl postcode enz.
Postadres:
Een of andere postbus in Groningen
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben al ziek.EchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet je ook welke ziekte?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Geen idee maar dan nog.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dafuq?Niet een postbus van een kantoor van je bank toevallig?
Nicequote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee maar dan nog.
Ze hadden mijn adres dus al alleen een of andere klapjosti bij de bank had het postadres niet mee veranderd ofzo.
Anyway als het goed is heb ik het nu aangepast
Dat hoop ik niet dat zou best erg zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 20:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien wel iets wat niet te genezen is
Nee, maar het kan alleen maar beter worden met ouderdom.quote:
Dus die ouderdom komt nogal snel voor jou?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar het kan alleen maar beter worden met ouderdom.
Ik maak tegenwoordig al een stuk minder slechte grappen dan in het nabije verleden.
Dat kan ook slecht zijn, straks word jij een humorloze oude zakquote:Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak tegenwoordig al een stuk minder slechte grappen dan in het nabije verleden.
Zo had ik hem nog niet gelezen!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook slecht zijn, straks word jij een humorloze oude zak
Klopt. Ik heb mijn grafsteen al uitgezocht.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus die ouderdom komt nogal snel voor jou?
Ben ik al.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook slecht zijn, straks word jij een humorloze oude zak
Goed dat je vooruit denktquote:Op zondag 19 mei 2013 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb mijn grafsteen al uitgezocht.
Dat is altijd een verbeteringquote:Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neh, te ver weg.quote:
Opa Kaneelquote:Op zondag 19 mei 2013 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb mijn grafsteen al uitgezocht.
[..]
Ben ik al.
Hello koffiequote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus die ouderdom komt nogal snel voor jou?
Wacht eens even, die heb ik gehad voor mijn verjaardagquote:Op zondag 19 mei 2013 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is altijd een verbetering
En anders krijg je een moppenboekje kado
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Van Engel?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wacht eens even, die heb ik gehad voor mijn verjaardag
Wut?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heee Engelquote:Op zondag 19 mei 2013 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hello koffie
Ik had vandaag zo'n ready to go starbucks ding
Eigenlijk wil ik een Viking-begrafenis. Maar de ambtenaar zei dat ik daar niet stoer genoeg voor was.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed dat je vooruit denkt
Kudo's
Hehe, die hadden we bij mijn ouders altijd op de wc liggen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh, ik ga zelfs niet eens vader worden.quote:
En je maakt al zo veel slechte grappen!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter had je hem een transformer gegeven.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wut?
Nee nee ik gaf je dat om platen van te kopen.... of transformers oder etwas anders ja
Weet ikquote:Op zondag 19 mei 2013 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wut?
Nee nee ik gaf je dat om platen van te kopen.... of transformers oder etwas anders ja
Gewoon illegaal doenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik een Viking-begrafenis. Maar de ambtenaar zei dat ik daar niet stoer genoeg voor was.
Bij mijn ouders ligt niks te lezen op de plee.... ja de verjaardagskalender ooitquote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehe, die hadden we bij mijn ouders altijd op de wc liggen.
En dat was een hint zeker?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ikMaar ik kreeg wel een moppenboekje
Wist ik veel .... en ik heb geen transformers of He-man stuff meer... ik twijfel of er uberhaupt nog iets aan speelgoed bij mijn ouders ligtquote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter had je hem een transformer gegeven.
Je nabestaande welquote:Op zondag 19 mei 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat gaan ze doen, me een boete geven?
Ja, maar dus niet van mij... dus ik vind je grappen blijkbaar nog steeds van enig niveau vindenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ikMaar ik kreeg wel een moppenboekje
Echt waar? Da's het liefste wat een dame ooit tegen me gezegd heeftquote:Op zondag 19 mei 2013 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, maar dus niet van mij... dus ik vind je grappen blijkbaar nog steeds van enig niveau vinden
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wist ik veel .... en ik heb geen transformers of He-man stuff meer... ik twijfel of er uberhaupt nog iets aan speelgoed bij mijn ouders ligt
Haha, alsof ik ooit nog seks ga hebben.quote:
Ik heb nog veel lievere dingen gezegdquote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt waar? Da's het liefste wat een dame ooit tegen me gezegd heeft
Ik denk dat het een levensopgave is om al het nageslacht van Kaneel nu nog te achterhalen, onbegonnen werkquote:
Je nabestaanden hoeft niet per se je vrouw of je kind te zijn he?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat He-Man ergens, geloof ik.
Alleen viel het me nooit op hoe gay He-Man was.
[..]
Haha, alsof ik ooit nog seks ga hebben.
Dat kunnen ook je ouders, of andere familie zijn. Ik kom iig niet want ik ga je boete niet betalenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Haha, alsof ik ooit nog seks ga hebben.
Nee toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je dat serieus meent heb ik medelijden met jouquote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gay.... nee dat is mij dan ook niet opgevallen..... maar ik vond dan ook de prinses tof... en dat ene grappige figuurtje (hoe heet die ook alweer)quote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Burn baby!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja duh... anders is het geen vikingbegrafenis
Tsja, dat..of hij ontmoet erg weinig vrouwen die dames zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je dat serieus meent heb ik medelijden met jou
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nog veel lievere dingen gezegd
Zie je... je luistert gewoon niet
![]()
![]()
Los daarvan, waarom zou je juist daar in hemelsnaam aangeraakt willen worden door mij?quote:
Of fax ziet ze niet als damesquote:Op zondag 19 mei 2013 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, dat..of hij ontmoet erg weinig vrouwen die dames zijn
Mwahquote:Op zondag 19 mei 2013 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, dat..of hij ontmoet erg weinig vrouwen die dames zijn
Gespierde halfnaakte mannen die met elkaar vechten. Prins Adam in zijn roze pakje.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gay.... nee dat is mij dan ook niet opgevallen..... maar ik vond dan ook de prinses tof... en dat ene grappige figuurtje (hoe heet die ook alweer)
Nog mooier, de kans om die teringfamilie van me op te zadelen met extra kostenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je nabestaanden hoeft niet per se je vrouw of je kind te zijn he?
Flauw van je, Tijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kunnen ook je ouders, of andere familie zijn. Ik kom iig niet want ik ga je boete niet betalen
Gewoon benzine erover dan vuurpijl erinquote:Op zondag 19 mei 2013 20:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, geef mij maar een zippo dan brandt zo'n vlot vrij snel
Ik vind dat het dan wel in stijl moet door dat vlot te raken met een brandde pijlquote:Op zondag 19 mei 2013 20:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, geef mij maar een zippo dan brandt zo'n vlot vrij snel
Ik ben waarschijnlijk dan toch al doodquote:Op zondag 19 mei 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gespierde halfnaakte mannen die met elkaar vechten. Prins Adam in zijn roze pakje.
Orko?
[..]
Nog mooier, de kans om die teringfamilie van me op te zadelen met extra kosten
[..]
Flauw van je, Tijn.
Ik schrap je wel van de genodigdenlijst.
ik blow niet dus dat valt afquote:Op zondag 19 mei 2013 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon benzine erover dan vuurpijl erin![]()
![]()
Of een brandende joint
Mogelijkheden genoeg!
Dat kan.... ik kan met een pijl en boog over wegquote:Op zondag 19 mei 2013 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind dat het dan wel in stijl moet door dat vlot te raken met een brandde pijl
Ik kom wel en als ze me vragen over die boete zeg ik "Dus dit was Kaneels begravenis? oepsquote:Op zondag 19 mei 2013 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kunnen ook je ouders, of andere familie zijn. Ik kom iig niet want ik ga je boete niet betalen
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog mooier, de kans om die teringfamilie van me op te zadelen met extra kosten
Coolquote:Op zondag 19 mei 2013 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan.... ik kan met een pijl en boog over weg
Tegen die tijd is Drommel wel een rijke boy. Hij betaalt anders wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom wel en als ze me vragen over die boete zeg ik "Dus dit was Kaneels begravenis? oeps"
Serieus, zitten maar weinig degelijke mensen bij.quote:
Rode wangetjes, ja?quote:
Ik ben best rozig jaquote:Op zondag 19 mei 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Drommel wel een rijke boy. Hij betaalt anders wel.
[..]
Serieus, zitten maar weinig degelijke mensen bij.
Misschien 2 die onder de 80 zijn, zijn degelijk. De rest zou ik niet naar een begrafenis van komen. Tuig van de richel.
[..]
Rode wangetjes, ja?
Hadden ze liefmans?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben best rozig ja![]()
Gewoon fijne dag. Niks aan toe te voegen.
Wat heb je gegeten?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit echt VOL![]()
Ik hoef een week geen eten meer
Dat is wel klotequote:Op zondag 19 mei 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serieus, zitten maar weinig degelijke mensen bij.
Misschien 2 die onder de 80 zijn, zijn degelijk. De rest zou ik niet naar een begrafenis van komen. Tuig van de richel.
Dat wordt toch fietsenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is best lastig zo zonder telefoon, kan nu ook mijn zoon niet appen hoe laat hij thuis moet zijn
Morgen moet ik toch weer naar de poezelsquote:
Hmm, ja dan maar even zonderquote:Op zondag 19 mei 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen moet ik toch weer naar de poezels
Het is niet andersquote:
ik heb geen eens gedronken. Misschien dat ik straks een biertje pak.quote:
Vooraf: tortillachips met cheddarkaas spekjes en jalapeñopepersquote:Op zondag 19 mei 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
[..]
Dat is wel klote
je vroeg waar en ik had net iets gehoord over een orka die daar nieuw staat te wezenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Los daarvan, waarom zou je juist daar in hemelsnaam aangeraakt willen worden door mij?
Prima toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben best rozig ja![]()
Gewoon fijne dag. Niks aan toe te voegen.
Ach, heb de meeste al sinds 2004 niet gezien. Good riddance.quote:
Boh, dat klinkt wel verrukkelijkquote:Op zondag 19 mei 2013 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen eens gedronken. Misschien dat ik straks een biertje pak.
[..]
Vooraf: tortillachips met cheddarkaas spekjes en jalapeñopepers![]()
Hoofd:wraps met kipreepjes, paprika en ui, met guacemoledip en zure room
Toetje;: samen met J gedeeld, vanilleroomijs met caramel saus en krokante suikernootjes.
*plof*
Ow dat zou wel vet zijn!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan.... ik kan met een pijl en boog over weg
Dit is al een poosjequote:Op zondag 19 mei 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima toch?
Mijn verjaardag de afgelopen 2 jaar heb ik bij C_M doorgebracht, lekker de hele avond chillen met gamen, series etc.
[..]
Ach, heb de meeste al sinds 2004 niet gezien. Good riddance.
Ook leuk toch? Ik vier mijn verjaardagen nauwelijks meer en mis het ook niet zoquote:Op zondag 19 mei 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima toch?
Mijn verjaardag de afgelopen 2 jaar heb ik bij C_M doorgebracht, lekker de hele avond chillen met gamen, series etc.
Vooruit dan maar, als we daarmee het voorspel kunnen overslaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
je vroeg waar en ik had net iets gehoord over een orka die daar nieuw staat te wezen
[ afbeelding ]
ik vind t weer leuk, verjaardag vieren, tot 5 jr geleden vond ik t niksquote:Op zondag 19 mei 2013 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook leuk toch? Ik vier mijn verjaardagen nauwelijks meer en mis het ook niet zo
voorspel? Is dat Chinees?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, als we daarmee het voorspel kunnen overslaan.
Kan ook erg relaxed zijn. Ik vier het nooit uitgebreid. Gewoon ouders en schoonmoeder. En vrienden die willen komen. Ik nodig nooit echt uit. Wie wil komen komt...quote:Op zondag 19 mei 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima toch?
[..]
Ach, heb de meeste al sinds 2004 niet gezien. Good riddance.
Ligt er denk ik ook aan hoe je 't viertquote:Op zondag 19 mei 2013 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind t weer leuk, verjaardag vieren, tot 5 jr geleden vond ik t niks
Nietquote:Op zondag 19 mei 2013 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er denk ik ook aan hoe je 't viert
nodig altijd iedereen uit die ik óóit, érgens heb gezien. Dan loop je ook niet t risico dat er niemand op komt dagenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er denk ik ook aan hoe je 't viert
De laatste keer dat ik echt vrienden uitnodigde, was echt nog in m'n kindertijd. SIndsdien heb ik het op verschillende manieren gevierd. Weet niet eens meer hoe ik mijn 30e vierde, maar groots zal ik het wel niet gevierd hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nietvorig jaar toen ik 30 was wilde ik het vieren. Groot succes
Nee, Chinees was mijn eten van vanavond.quote:
Nah, ken genoeg mensen waarmee ik verder niet echt iets zou willen of zoquote:Op zondag 19 mei 2013 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nodig altijd iedereen uit die ik óóit, érgens heb gezien. Dan loop je ook niet t risico dat er niemand op komt dagen
Ik heb dus bijna niemand om uit te nodigen. Vorig jaar nodig ik een aantal mensen uit kan de helft al niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik echt vrienden uitnodigde, was echt nog in m'n kindertijd. SIndsdien heb ik het op verschillende manieren gevierd. Weet niet eens meer hoe ik mijn 30e vierde, maar groots zal ik het wel niet gevierd hebben
Je was net te laat bij dat topic he?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |