Inderdaad. Je ziet dat ouderen juist meer positief zijn ten opzichte van NL.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turkse bejaarden die ik ken zijn juist wel dol op Nederland en de Nederlanders, bij de jongeren is dat minder het geval.
Ouderen missen juist contact met Nederlanders, maak dus gerust eens een praatje.
Waar woon je.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:23 schreef ocho het volgende:
Zou ik aan een boek nog niet genoeg hebben. Dus ze krijgen van mij tegenwoordig de volle laag terug.
Je bedoelt zeker die haatbaarden op de Amerikaanse tvquote:Op zondag 19 mei 2013 12:17 schreef ocho het volgende:
[..]
Sorry hoor moslims laten toch duidelijk merken op alle mogelijke manieren dat ze het westen haten, dus niet de boel omdraaien a.u.b.
Troll.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:31 schreef Good_Luck het volgende:
Mijn ervaring is dat Turken en Marokkanen juist heel respectvol zijn jegens Nederlanders. Ik zie vaak marokkaanse jongeren bejaarden helpen met oversteken, wat ik Nederlandse jongeren niet zie doen. Ook hun respect naar vrouwen toe is bewonderingswaardig. Op die punten kunnen wij nog veel van hun leren.
Mag ik even lachen.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:31 schreef Good_Luck het volgende:
Mijn ervaring is dat Turken en Marokkanen juist heel respectvol zijn jegens Nederlanders. Ik zie vaak marokkaanse jongeren bejaarden helpen met oversteken, wat ik Nederlandse jongeren niet zie doen. Ook hun respect naar vrouwen toe is bewonderingswaardig. Op die punten kunnen wij nog veel van hun leren.
Je verhaal rammelt.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:31 schreef ocho het volgende:
Nee ik woon niet in een allochtonenwijk. maar kom daar wel vaak.
Je mag erom lachen maar het is wel de waarheid. Haal die oogkleppen van je hoofd en kijk verder dan je neus lang is, dan zul je veel meer zien.quote:
Om je dope op te halen zeker.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:31 schreef ocho het volgende:
Nee ik woon niet in een allochtonenwijk. maar kom daar wel vaak.
Aha nu snap ik het. Als je de huur nou een beetje verlaagt zullen ze je misschien wat minder vaak bespugen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |