Ik ken mijn opa beter dan jij. En hij verafschuwt de westerse wereld totaal niet. Verre van.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:15 schreef ocho het volgende:
Ja natuurlijk ken ik ze. En iedereen weet nu toch wel dat ze de westerse wereld verafschuwen.
Ja erg vreemd als je kinderen en kleinkinderen hier wonen en werken. Het zijn net mensen.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:16 schreef ocho het volgende:
Nee maar vreemd toch dat ze zo graag in de westerse wereld willen wonen.
Nee hoor, ik verafschuw het westen niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:19 schreef ocho het volgende:
Ja die verafschuwen ook het westen, dus blijft vreemd.
Mensen die dat doen zijn inderdaad hypocriet. Maar zijn niet de meesten.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:22 schreef ocho het volgende:
Nou de meeste toch wel, kotsen op het westen, maar wel er willen wonen, vreemd hoor.
Wat maakt het uit.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:29 schreef Mathemaat het volgende:
Het enige ding wat me tegenzit, is de Perzische-Arabische architectuur van de wijk. De Turkse architectuur is meer Grieks.
Ik vind blokgebouwen lelijk en Nederland heeft voornamelijk blauwlicht (korte zomers), dus die blauwe pleinen gaan er niet uitzien.quote:
Die ga ik aanvallen weet je nog?quote:
In een bejaardentehuis ja ?quote:Op zondag 19 mei 2013 11:52 schreef Gia het volgende:
Ik vrees dat hier op den duur jongeren intrekken en de zaak weer verpauperd.
Hoezo uitgekleed? Deze mensen hebben toch ook hard gewerkt toen jou oma en opa te lui waren om te werken? Ze horen gewoon hun AOW te krijgen net als jouw opa die krijgt. Sterker nog, de gastarbeiders hebben meer recht op AOW dan de doorsnee nederlandse arbeider.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:52 schreef Gia het volgende:
Willen ze Turks horen, dan gaan ze maar, met een flink uitgeklede AOW naar Turkije.
Dus die mensen hebben hier decennia gewoond en gewerkt, maar moeten als ze op leeftijd zijn maar weg? Ik begrijp de logica daarachter niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:52 schreef Gia het volgende:
Willen ze Turks horen, dan gaan ze maar, met een flink uitgeklede AOW naar Turkije.
Zo jij durft met te zeggen "toen jouw opa en oma te lui waren om te werken" zou je zo een ram voor je kop willen verkopen.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:56 schreef omerr01 het volgende:
[..]
Hoezo uitgekleed? Deze mensen hebben toch ook hard gewerkt toen jou oma en opa te lui waren om te werken? Ze horen gewoon hun AOW te krijgen net als jouw opa die krijgt. Sterker nog, de gastarbeiders hebben meer recht op AOW dan de doorsnee nederlandse arbeider.
Zoveel domheid in je post.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:56 schreef omerr01 het volgende:
[..]
Hoezo uitgekleed? Deze mensen hebben toch ook hard gewerkt toen jou oma en opa te lui waren om te werken? Ze horen gewoon hun AOW te krijgen net als jouw opa die krijgt. Sterker nog, de gastarbeiders hebben meer recht op AOW dan de doorsnee nederlandse arbeider.
Inderdaad. Om bij de familie te zijn. Meestal is het half jaar hier, half jaar daar.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Veel van die oudjes gaan vast maar een deel van het jaar in NL doorbrengen.
Komt omdat ze het gevoel krijgen dat de westerse wereld hun compleet haat, wat niet vreemd is. Waardoor ze zichzelf willen beschermen en dan roepen dat ze de westerse wereld haten.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:22 schreef ocho het volgende:
Nou de meeste toch wel, kotsen op het westen, maar wel er willen wonen, vreemd hoor.
Niet zo agressief.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:07 schreef ocho het volgende:
[..]
Zo jij durft met te zeggen "toen jouw opa en oma te lui waren om te werken" zou je zo een ram voor je kop willen verkopen.
Turkse bejaarden die ik ken zijn juist wel dol op Nederland en de Nederlanders, bij de jongeren is dat minder het geval.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:14 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Komt omdat ze het gevoel krijgen dat de westerse wereld hun compleet haat, wat niet vreemd is. Waardoor ze zichzelf willen beschermen en dan roepen dat ze de westerse wereld haten.
Sorry hoor moslims laten toch duidelijk merken op alle mogelijke manieren dat ze het westen haten, dus niet de boel omdraaien a.u.b.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:14 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Komt omdat ze het gevoel krijgen dat de westerse wereld hun compleet haat, wat niet vreemd is. Waardoor ze zichzelf willen beschermen en dan roepen dat ze de westerse wereld haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |