Torkoerownquote:
Doen mensen datquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Torkoerown
Wellicht trekt het wel toeristen uit Turkije net zoals kaashoofden graag in een immiatie van een Nederlandse dorpje vakantie gaan vieren in Turkije
Die hebben eigen kampen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:50 schreef gelly het volgende:
Een wooncomplex is een aparte wijk ? Zo leer je nog eens wat. Hebben Joden, Indo's, Grefo's e.d. ook aparte wijken ?
Ben je ook zo tegen bejaardencomplexen van andere signatuur ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:03 schreef speknek het volgende:
Interculturele organisatie ahaha wie houden ze nog voor de gek.
De gemeentelijke subsidieverstrekker schijnbaar. Net zoals ze hier ook een moskee annex 'multicultuur centrum' hebben gebouwd. Paar miljoen subsidie, bezoekers van andere culturen: nul.
Ken je lekker Nederlands blijven praten zo gezellig Nel van drie verder is er ook met de kleinkinderen.quote:
Of van die Nederlandse bars in Turkije en Griekenlandquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Ken je lekker Nederlands blijven praten zo gezellig Nel van drie verder is er ook met de kleinkinderen.
Het is louter een observatie. Ieder waardeoordeel ontbreekt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat je wel voorstander zou zijn van keuzevrijheid. Silly me.
Nou, niet enkel ieder waardeoordeel hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is louter een observatie. Ieder waardeoordeel ontbreekt.
Nou hè.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:52 schreef BlueRoom het volgende:
en over niet al te lange tijd is rotterdam een complete turkenstad en zal het omgekeerde gebeuren: enclaves voor nederlandse bejaarden met een nederlandse bakker en nederlands uitziende gebouwen, bah
pvda, jullie worden bedankt. Nederland uitverkopen aan de buitenlanders is altijd jullie dieper liggende bedoeling geweest
Ach, tegen.. ik vind niet dat de overheid moet meewerken aan het bevorderen van segregatie op afkomst, dus ik sta wat ambivalent tegenover de vergunningverstrekking. Maar voor de rest moeten mensen geld uitgeven aan wat ze leuk vinden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Ben je ook zo tegen bejaardencomplexen van andere signatuur ?
Je kan bij bejaarden toch nauwelijks spreken van segregatie. Hoe ouder de mensen hoe beter ze zich voelen bij mensen met dezelfde achtergrond. Dat is ook de reden bejaardencomplexen te bouwen met een specifieke doelgroep op het oog. Zie niet in wat daar mis mee is. Het belang van de patient staat voorop lijkt me.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Ach, tegen.. ik vind niet dat de overheid moet meewerken aan het bevorderen van segregatie op afkomst, dus ik sta wat ambivalent tegenover de vergunningverstrekking. Maar voor de rest moeten mensen geld uitgeven aan wat ze leuk vinden.
Wat een flauwekul om bejaarden nog te dwingen te integreren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kan bij bejaarden toch nauwelijks spreken van segregatie. Hoe ouder de mensen hoe beter ze zich voelen bij mensen met dezelfde achtergrond. Dat is ook de reden bejaardencomplexen te bouwen met een specifieke doelgroep op het oog. Zie niet in wat daar mis mee is. Het belang van de patient staat voorop lijkt me.
Wat heeft de overheid hiermee te maken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:13 schreef speknek het volgende:
Wat is deze...
Mijn oma zegt ook zwartjes en hey dikke tegen iemand die overgewicht heeft (overigens zonder verdere bijbedoelingen, gewoon noemen zoals het is), dan vind ik nog niet dat de overheid oude negers ook zwartjes moet noemen omdat het zo vertrouwd is.
In je eigen wereld is deze post vast heel logisch en begrijpelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:13 schreef speknek het volgende:
Wat is deze...
Mijn oma zegt ook zwartjes en hey dikke tegen iemand die overgewicht heeft (overigens zonder verdere bijbedoelingen, gewoon noemen zoals het is), dan vind ik nog niet dat de overheid oude negers ook zwartjes moet noemen omdat het zo vertrouwd is.
Die heeft, lijkt mij, de vergunning afgegeven voor dit project. (En waarnaast ongetwijfeld subsidie verleend aan deze of gene organisaties)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat heeft de overheid hiermee te maken?
Ik snap het probleem ook nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:52 schreef Disana het volgende:
Prima initiatief. Er is niets op tegen dat deze mensen zich bij elkaar thuis voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |