Misschien zat ie nog om z'n nek....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:57 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ja, maar waarom tonen ze dan een foto van een hele kabel als ze een halve hebben.

hoezo niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat betekent per definitie dat er iets mis mee is.
Een halve sleepkabel heb je niets meer aan.

Een schone kabel doet het beter op de tv!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wellicht wegens de sporen op de helft die ze wel hebben, en even in de wasmachine gooien lijkt me niet handig.

Ja ik snap er ook niks meer van. Misschien is die sleepkabel wel van iemand anders, is die daar ergens geknapt en heeft hem weggegooid in dat bos?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:57 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ja, maar waarom tonen ze dan een foto van een hele kabel als ze een halve hebben.

forensisch onderzoekers waren kabel misschien aan het onderzoeken, en de politie had er even geen beschikking over, moesten wel een foto plaatsen voor publiek, dus maar ff fotootje van ander kabelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook niks meer van. Misschien is die sleepkabel wel van iemand anders, is die daar ergens geknapt en heeft hem weggegooid in dat bos?

Wat wil je met een halve sleepkabel?quote:

Ligt eraan hoe lang het gevonden deel is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zou het niet makkelijker zijn met een spanband? Is iets makkelijker te knuppen?

twitter:Marjoke61 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 13:01:55Ook in België zoektocht naar broers: Burgerzoekactie op maandag in Maasmechelen http://t.co/AvR5ZXeBur #vermistebroertjes reageer retweet

hij heeft toch niet zijn auto lopen slepen maar de kabel voor iets heel anders gebruiktquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat wil je met een halve sleepkabel?
Aan de andere auto knopen en niet voldoende afstand tussen de auto's hebben als je sleept?
Dat mag alleen met een sleepstang.

Hij is gevonden OP de plek waar de vader zelfmoord gepleegd heeft, de spanband nabij de plek...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook niks meer van. Misschien is die sleepkabel wel van iemand anders, is die daar ergens geknapt en heeft hem weggegooid in dat bos?

Ja, en dus is het opvallend dat die sleepkabel niet heel is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:05 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hij heeft toch niet zijn auto lopen slepen maar de kabel voor iets heel anders gebruikt

Zal er een spanband én een sleepkabel op de grond hebben gelegen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is gevonden OP de plek waar de vader zelfmoord gepleegd heeft, de spanband nabij de plek...

ik denk dat hij de andere helft gebruikt voor zijn plan met zijn kidsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dus is het opvallend dat die sleepkabel niet heel is.

Dan gebruiken ze 2 verschillende termen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:07 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Zal er een spanband én een sleepkabel op de grond hebben gelegen.

Heb jij je speciaal vandaag aangemeld om hier nu over te komen zaniken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:50 schreef rever het volgende:
Zijn we nu zo 'menselijk' geworden dat we begrip kunnen op brengen voor mensen die hun eigen kinderen (waarschijnlijk goed voorbereid) om het leven brengen. OMG in wat voor beschaving leven we.

Zo'n sleepkabel is niet met een huis-tuin en keukenschaar door te knippen natuurlijk. Lijkt me sterk dat ie dat ding ter plekke heeft doorgesneden want dan was er wel een mes oid gevondenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dus is het opvallend dat die sleepkabel niet heel is.

Echt hè, de grens voor deze reeks op 400k wat mij betreft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heb jij je speciaal vandaag aangemeld om hier nu over te komen zaniken?

quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heb jij je speciaal vandaag aangemeld om hier nu over te komen zaniken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |