Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
Ik zoek een programma om gratis video's te maken (het liefst online) en waarbij je youtubefilmpjes kan gebruiken voor de muziek en het beeld. Maar ik weet niet of dat eigenlijk bestaat en anders zou dat super handig zijn. Ik hoop dat iemand me zou kunnen helpen!
Jaa maar dan niet videos afpakken van andere mensen, maar gewoon muziek gebruiken en beelden van een film die daar op staat bijvoorbeeld. Het is voor een schoolopdracht en het leek mij het makkelijkst om daar alles van af te halen, omdat ik niet zo goed ben in downloaden en het in elkaar zetten van videos, maar als dat niet bestaat moet ik toch een andere manier zien te vinden..
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende: Dan heb je safe = condoom Double dutch = condoom en pil quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit