quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, die pagina zat ik net te lezen.En dan eerst klagen dat er te veel bacteriën in melk zitten.
Watwatquote:The purification process begins with the purest raw organic cow's milk (absolutely no bovine growth hormone, no antibiotics, and no pesticides in the feed). This milk is stored in our Upper East Side, Manhattan cold storage facility awaiting your order. At that time, she enters our adjoining private spa area, and meets her attendant (usually a fellow White Power Milk gargler). The attendant collects her jewelry and clothing, assists in her bathing, and directs her mouth rinsing regimen. Needless to say, her dental health, and overall oral health is flawless.
Finally, she is led to the gargling room where she purifies your milk carefully for the allotted time the attendant dictates. The longer she gargles the milk, the more contaminants are able to be removed and the purer your milk becomes, so we, of course, recommend you request maximum purity. After she is done, the milk is deposited into your glass bottle, sealed, and returned immediately to cold room for delivery.
Ik ben nu serieus benieuwt of het geen hoax is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Watwat
Waarom bedenken mensen oplossingen voor problemen die er niet zijn
En dan ook nog eens smerige WTF oplossingen
Ik vraag me af waarom dit verkocht wordt en wat voor mensen het kopen en waaromquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben nu serieus benieuwt of het geen hoax is.Als ik in de VS zou wonen en het geld zou hebben zou ik het bestellen.
Ik heb de neiging om het te kopen, ik snap die mensen wel. Maar eerder als grap en zo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom dit verkocht wordt en wat voor mensen het kopen en waarom
Je krijgt het ook echt alleen maar in kleine flesjes die precies een mond vol zijn, als een soort shots.
WAAROM?
Ja maar er zijn toch ook mensen die het níét als grap willen verkopen? Anders wordt het toch ook niet verkocht?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om het te kopen, ik snap die mensen wel. Maar eerder als grap en zo.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:19 schreef Rezania het volgende:
KLB / Toompje gescheurd
Hehe, deze gozer is genaaid.
Vroegâh, toen ik begon op FOK! kregen we makkelijk 15 topics per nacht vol.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:30 schreef Moira. het volgende:
Laatst kregen we bijna 2 topics vol
Beetje treurig dat dat tegenwoordig al "" is though
quote:
quote:
Heldin.quote:
Dacht ik al jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heldin.Ik mocht die G niet meer posten van FOK!.
Iddquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vroegâh, toen ik begon op FOK! kregen we makkelijk 15 topics per nacht vol.
Dit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:34 schreef Moira. het volgende:
Mensen die niet allebei hun tepels tegelijk kunnen likken
En hoe moet ik dat gaan flikken volgens jou? Hoezo probeer je het überhaupt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:34 schreef Moira. het volgende:
Mensen die niet allebei hun tepels tegelijk kunnen likken
quote:
Ik weet niet, ik kan dat gewoonquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat gaan flikken volgens jou? Hoezo probeer je het überhaupt?
[..]
Tepelloze mannenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:35 schreef Rezania het volgende:
Ik dacht dat Mono geen tepels had, totdat de gif kwam.
Je hebt ze.quote:
Godverdomme, dat is toch wel een heel lelijk exemplaar. Damn.quote:
De gif is een hoax:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:35 schreef Rezania het volgende:
Ik dacht dat Mono geen tepels had, totdat de gif kwam.
Waarheidquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt ze.Terwijl ook de tepels van een vent leuk kunnen zijn.
quote:
Eigenlijk is het vet zielig, misschien heeft dat kindje wel kanker ofzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Godverdomme, dat is toch wel een heel lelijk exemplaar. Damn.
Ja, en misschien heb ik wel een regenboog in mijn aars. Boehoe, we hebben allemaal wat. Deal with it.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk is het vet zielig, misschien heeft dat kindje wel kanker ofzo
Pics van de regenboog in je aars.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en misschien heb ik wel een regenboog in mijn aars. Boehoe, we hebben allemaal wat. Deal with it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |