Ik moest zijn naam ook even googlen maar ik ken hem wel jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:18 schreef Stormqueen het volgende:
bb weet niet wie arthur docters van leeuwen is
Zeker!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik moest zijn naam ook even googlen maar ik ken hem wel ja![]()
Volgens mij hoort hij ook bij de Illuminatie
Neen, da's anaconda 3.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:19 schreef Stormqueen het volgende:
tevens is The Librarian: Quest of the Spear de allerslechtste film aller tijden.
Die ken ik niet.quote:
die is uitzonderlijk karig. /Nog erger dan The Librarian: Quest for the Spear (TV 2004) - IMDbquote:
En dan linken naar de film die ik al ken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is uitzonderlijk karig. /Nog erger dan The Librarian: Quest for the Spear (TV 2004) - IMDb
kan dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan linken naar de film die ik al ken.
De vervolgen zijn erger, overigens.
Zeker wel.quote:
ik ook, al kan ik veel matigheid enorm waarderen. Gisteren ging ik toch ernstig twijfelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ken best veel matige films eigenlijk.
Ik heb alle Steven Seagal films gezien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, al kan ik veel matigheid enorm waarderen. Gisteren ging ik toch ernstig twijfelen.
Nooit afgekeken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:49 schreef megamandy het volgende:
Wat vinden jullie van The Dark Crystal? Megatoby vond dat geweldig maar ik vond het verschrikkelijk
The Dark Crystal (1982) - IMDb
ben jij mijn vaderquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb alle Steven Seagal films gezien.
Moet je ook niet op lettenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ser Huig?
* IJsdraakje kijkt GoT voor het eerst met ondertiteling
Hebben wij dezelfde vader?quote:
ik denk dat je deze film in een goed daglicht moet zien te plaatsen. Hij is fantastisch, voor zijn tijdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:49 schreef megamandy het volgende:
Wat vinden jullie van The Dark Crystal? Megatoby vond dat geweldig maar ik vond het verschrikkelijk
The Dark Crystal (1982) - IMDb
Ik heb 'm normaal uit, maar m'n pa is aan het kijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet je ook niet op lettenZe houden de boekvertalingen aan
Op zich is dat juist heel fijn dat ze dat doen met een serie, alleen zijn de vertalingen zo sleckt
Wat ik ervan gezien heb kan ik ook wel waarderen, maar volgens mij poogde ik 'm met een enorme kater te kijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat je deze film in een goed daglicht moet zien te plaatsen. Hij is fantastisch, voor zijn tijd
Ja dat probeerde Megatoby mij ook wijs te maken maar ik kan er maar niet inkomenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat je deze film in een goed daglicht moet zien te plaatsen. Hij is fantastisch, voor zijn tijd
Skeptiks jonge!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ik ervan gezien heb kan ik ook wel waarderen, maar volgens mij poogde ik 'm met een enorme kater te kijken.
kutkintquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat probeerde Megatoby mij ook wijs te maken maar ik kan er maar niet inkomenzal wel met de leeftijd te maken hebben
De film heeft zelfs meer prijzen voor de effecten gewonnen dan ET die uit hetzelfdee jaar komt.
Ik vond het gewoon een dom verhaal
Na een paar minuten afgezet.quote:
Watquote:
Maar tijdsgeest.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
WatJullie schelen maar twee jaar
dus daar zit minder verschil in dan tussen Megatoby en mij.
Mijn filmstandaard ligt gewoon hoger daardoor que techniek
wie zijn ullie?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
WatJullie schelen maar twee jaar
dus daar zit minder verschil in dan tussen Megatoby en mij.
Mijn filmstandaard ligt gewoon hoger daardoor que techniek
Herkentquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, want dan had je het wel herkent uiteraart
ik heb bier op. En ik heb de film gezien. Ik scoor soberso beter.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkent
En neuh. Maar garpig is het wel.
Je weet heul niet of ik bier op heb of niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb bier op. En ik heb de film gezien. Ik scoor soberso beter.
Ah, ik scheel net zo veel met Joop.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij is van begin '84 en ik van eind '89maar ik ben natuurlijk heel wijs endezo
Hier wilde ik dat mooie plaatje uit Alice plaatsen waar de Red Queen zegt "Off with their heads!" alleen kan ik geen fatsoenlijke vindenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Deserteurs
Naja, dan ga ik ook maar pitten.Morgen weer genoeg te doen.
Heb je Abraham Lincoln vs Zombies al gezien?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:19 schreef Stormqueen het volgende:
tevens is The Librarian: Quest of the Spear de allerslechtste film aller tijden.
waaaatquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:23 schreef milka82 het volgende:
Morgeuh.... Nieuw badpak was binnen, tis geen heet pak maar bedekt wel alle flubbers. Dus, ik trek hem wel aan volgende week, Ik moet toch door die wild waterbaan!
Ow, een kutfilms.... Ik stoot hier waarschijnlijk een paar ontzettend mee voor het hoofd maar ' eternal sunshine of the spotless mind'wat een draak van een film.....
Had mijn ex heel lief geregeld toen we 5 jaar bij elkaar waren, luxe uit eten en daarna naar de film, hij dacht: Jim Carey, altijd goed. Man, de halve zaal liep leeg tijdens de film.....
ohja labyrinth ff downloaden, vaker van gehoord maar eet niet of ik hem nou geizen heb!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dark crystal
zo heb ik afgelopen week the labyrinth weer eens gekeken met Bowie. Ik hou dr zo van
hierna staan alle delen van the storyteller klaar, dan heb ik wel weer genoeg Henson gehad voor de komende jaren
Ja maar hij zit erinquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoax
crank 1 was zo'n bazenfilm en crank 2 was echt pure aids
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dark crystal
zo heb ik afgelopen week the labyrinth weer eens gekeken met Bowie. Ik hou dr zo van
hierna staan alle delen van the storyteller klaar, dan heb ik wel weer genoeg Henson gehad voor de komende jaren
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:17 schreef Lindytje het volgende:
Films? Films??
Het is Extreme Couponing Marathon op TLC![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:17 schreef Lindytje het volgende:
Films? Films??
Het is Extreme Couponing Marathon op TLC![]()
![]()
Zwart rokje?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:22 schreef Incantrix het volgende:
Ohja! En die duochrome-legging!ik weet alleen niet zo goed wat ik erop moet dragen
duochrome legging waar??quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:22 schreef Incantrix het volgende:
Ohja! En die duochrome-legging!ik weet alleen niet zo goed wat ik erop moet dragen
doe eens een pic op de feestboekquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef Incantrix het volgende:
Hadden ze bij de h und m Taart
Dico, heb er nu een zwart rokje, grijs shirt en zwarte sleehakken erbij. Ik vind het alleen zelf zo lastig inschatten of iets staatikben echt een kledingcombinaties-nono
Bij zwart en grijs kan alles.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef Incantrix het volgende:
Hadden ze bij de h und m Taart
Dico, heb er nu een zwart rokje, grijs shirt en zwarte sleehakken erbij. Ik vind het alleen zelf zo lastig inschatten of iets staatikben echt een kledingcombinaties-nono
jeh ik zei het al toen je Neverending Story ging kijken, Labyrinth is echt heel tofquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja labyrinth ff downloaden, vaker van gehoord maar eet niet of ik hem nou geizen heb!
ermahgerdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat ik de huisarts deze week maar eens ga vragen om een allergietest, nadat ik gisteren bijna het leven liet door een avocado
Nu durf ik echt niets meer te eten
Jouw allergieën zijn eng.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat ik de huisarts deze week maar eens ga vragen om een allergietest, nadat ik gisteren bijna het leven liet door een avocado
Nu durf ik echt niets meer te eten
Ja idd. Mijn hemel waar ben jij niet allergisch voorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Agreed. Ik had liever hooikoorts gehad geloof ik
Of gewoon Mais.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:06 schreef Incantrix het volgende:
Loller, ik zat te denken over hoe jouw nick af te korten en ik kwam op Non uit
Ja meestal is het Mais of Mnquote:
Extreme maagkramp, jeuk all over the place, opgezwollen rood gezicht, kotsen de hele rambam.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:04 schreef Maisnon het volgende:
Wat voor reactie kijg je eigenlijk Taart? Zo in je keel?
Wow, heftig! Zit er ook nog een logica in de dingen die je wel en niet mag?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Extreme maagkramp, jeuk all over the place, opgezwollen rood gezicht, kotsen de hele rambam.
Geen dichtgeknepen strot gelukkig, al had ik dat laatst bij kiwi wel
Ik heb gelukkig wel standaard tabletjes bij me die ik kan nemen als het fout gaat, maar die helpen niet als de reactie ineens zo heftig wordt dat m`n bloeddruk extreem zou dalen.
Ik heb de kinderen al instructies gegeven bij twijfel dan maar 112 te bellen.
hehe geographic tongue dat is toch met van die kloven? vooral ook dat heel je lichaam er heftig op reageert, dat lijkt me wel een goeie motivatie om 't te testenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Totaal geen logica, dat is juist zo freaky!
Heb jarenlang kiwi gegeten. Had wel tintelingen aal m`n lippen en tong als ik dat at maar dat heb ik bij heel veel voedsel.
Dacht altijd dat dat kwam door m`n landkaarttong, dat de kale plekken gevoeliger zijn.
Totdat ik ineens heel erg heftig op kiwi reageerde.
En gisteren dan ineens op avocado. wel minder heftig dan kiwi, maar ik was er wel goed ziek van :-/
Maar ik ga nu toch maar laten testen. Wil er niet achterkomen door trial and error..geeft zo`n zooitje steeds
The Rancid Red Ranger is on the loosequote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:43 schreef Mirjam het volgende:
Ik liep dus vanmiddag op de markt, komt er een man me tegemoet, al ruim in de 50, in een rode, erg korte broek, en lange rode cowboylaarzen eronder
Ik liep echt zo:_________________!
ermahgerd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
The Rancid Red Ranger is on the loose
Wat riep je : Ik bin su eil, ik ken de G niet meer segge?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:43 schreef Mirjam het volgende:
Ik liep dus vanmiddag op de markt, komt er een man me tegemoet, al ruim in de 50, in een rode, erg korte broek, en lange rode cowboylaarzen eronder
Ik liep echt zo:_________________!
Ik liep gniffelend doorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:54 schreef milka82 het volgende:
[..]
Wat riep je : Ik bin su eil, ik ken de G niet meer segge?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:58 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een profielschets van die man gemaakt, klopt het zo Mirjam
[ afbeelding ]
erbijquote:voor jou beste winnetou, rust zacht x
Die van mij is bij de buren afgeleverd en die zijn nu niet thuisquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:01 schreef milka82 het volgende:
En hoezo komt die hoerenpakketdienst altijd wanneer ik even 10 minuten weg ben, voor de rest was ik thuis.
Wij waren thuis, maar niet in de woonkamer, dus waren we niet thuis. BEL AAN OFZO. Kutselektvracht.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:01 schreef milka82 het volgende:
En hoezo komt die hoerenpakketdienst altijd wanneer ik even 10 minuten weg ben, voor de rest was ik thuis.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij waren thuis, maar niet in de woonkamer, dus waren we niet thuis. BEL AAN OFZO. Kutselektvracht.
Niet dood.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even wachten tot de cupcakes de oven uit kunnen en dan ga ik voor les 3
Hier begon het zonnetje te schijnen, dat was warm opeens.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hopelijk blijft t droog tot ik buiten ben
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hopelijk blijft t droog tot ik buiten ben
Always glad to enablequote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:48 schreef Maisnon het volgende:
Yoshi's Island is echt heel leuk
Ik moet de user die over Yoshi's Yarn begon laatst bedanken voor deze impulsaankoop
Dat klinkt echt fantastisch.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:12 schreef Incantrix het volgende:
Godsamme, weekboodschappen én verjaardagsboodschappen doen met twee kinderenik zweer, de enige reden dat ik niet heb staan viswijven middenin de hoogvliet was omdat ik Paul telkens niet kon vinden
(wat tevens de grootste reden om bíjna te gaan viswijven, maargoed.)
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En het beste van alles: hij is het bier vergeten
Bwehehequote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En het beste van alles: hij is het bier vergeten
De les is 22 minuten dus ging redelijk snel ja. Toen ik klaar was en de straat in liep leek het net alsof ik maar 5 minuten weg wasquote:
SPOILER: bewijsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Loop jij ook met endomondo of niet?
Ik loop "gewoon" met de mp3's, dus geen intervallen ingesteld.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met intervallen? Zijn jouw intervallen op jouw telefoon ook anders dan online?
Ahzo, ik kan er niet tegen dat het online anders isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik loop "gewoon" met de mp3's, dus geen intervallen ingesteld.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Argh, met instellingen zitten kloten.
Doet 'ie het zo wel Spees?
Ga jij mee de 5km in Breda lopen op 6 oktober?quote:
Neinz.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga jij mee de 5km in Breda lopen op 6 oktober?
Ver weg jonguhquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sahrry, maar áls ik iets ga lopen dan is het deze: http://www.rondjebergen.nl/
Nee, Breda is in m'n achtertuin.quote:
Nah, we gaan wel een keertje samen wat lopen. Alleen niet die.quote:
Ja iets centralers dan. Misschien wel leuk om iets te doen wat meer mensen van hardlooptopic ook doenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, we gaan wel een keertje samen wat lopen. Alleen niet die.
Ja, ik blijf nog heel eventjes weg daar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja iets centralers dan. Misschien wel leuk om iets te doen wat meer mensen van hardlooptopic ook doenIk wil volgend jaar eigenlijk de dam tot dam loop proberen
Ik wil er wel over nadenken... goeien motivatie om weer wat te gaan doenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga jij mee de 5km in Breda lopen op 6 oktober?
Is wel een mooie route daaroquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil er wel over nadenken... goeien motivatie om weer wat te gaan doen.
Loller, mnčh, dan kan ik daarna nog weer terug om nog eens vier kratten te gaan halen sinds de eerste vier tegen de vlakte zijn gegaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bwehehe
Stuur hem terugop de fiets, zal hem leren
Ja man, echt, wat een super-autoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ghehe
Ben je blij met je nieuwe auto?
Ik wel, heb de eerste 1000 km er alweer opzitten
Theesequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga maar eens theedrinken met het kleine volk. Zaterdagavond opblijfavond
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik heb heul wel gelopenwelke app is dit? Ik gebruikte de Nike-app, icm runkeeper, maar die crasht nu bij het opstartenSPOILER: bewijsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Endomondoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
welke app is dit? Ik gebruikte de Nike-app, icm runkeeper, maar die crasht nu bij het opstarten
Oh die heb ik ook al, binnenkort eens beter bekijkenquote:
Velen gezelligheid!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga maar eens theedrinken met het kleine volk. Zaterdagavond opblijfavond
Ze bleef NEE NOBUY roepen door de telefoon. Niet op eem boze manier of zo, maar toch...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Velen gezelligheid!
Ren, ook na uitleg nog?wel leuk, welke kleuren zitten erin?
Da's wel jammer jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze bleef NEE NOBUY roepen door de telefoon. Niet op eem boze manier of zo, maar toch...
Vesper, Jinx, pussy galore, solitaire. Eigenlijk wou ik een grote jinx maar die was er niet
Klinkt als een leuk setje!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze bleef NEE NOBUY roepen door de telefoon. Niet op eem boze manier of zo, maar toch...
Vesper, Jinx, pussy galore, solitaire. Eigenlijk wou ik een grote jinx maar die was er niet
Leuk sletjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk setje!
Autocorrect wil er sletje van maken.
Dat klinkt top.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Thuiskomen van het werk en gelijk ruzie maken over alles
Mama's zijn soms maar moeilijke dingen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook al, binnenkort eens beter bekijken
Ik heb een kadootje voor mezelf gekocht. Ookal was mn moeder er enorm fel tegen door de no-buy. Maar ik wou gewoon iets leuks als beloningOPI Bond girl mini's
En mannen ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Thuiskomen van het werk en gelijk ruzie maken over alles
Endomondo pro. Daar kun je intervallen instellen dus ik heb mijn Evy schema daarin. Geen irritante Belg en kutmuziekquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
welke app is dit? Ik gebruikte de Nike-app, icm runkeeper, maar die crasht nu bij het opstarten
Ja leuk thuis komen johquote:
Je kunt dus ook verschillende intervallen doen? Das wel top!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Endomondo pro. Daar kun je intervallen instellen dus ik heb mijn Evy schema daarin. Geen irritante Belg en kutmuziek
Ja zelf instellenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je kunt dus ook verschillende intervallen doen? Das wel top!
oh ik gebruik runkeeper voor de intervallen, is graties.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Endomondo pro. Daar kun je intervallen instellen dus ik heb mijn Evy schema daarin. Geen irritante Belg en kutmuziek
ja... Ze bedoelt het wel goed maar ik ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mama's zijn soms maar moeilijke dingen.
Die had ik gedownload maar ik kon steeds niet opslaan omdat ik geen naam had ingevuld terwijl ik dat wel had gedaan. Dus eraf gepleurd en endomondo pro gekochtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
oh ik gebruik runkeeper voor de intervallen, is graties.
Oh, raar zeg :/quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die had ik gedownload maar ik kon steeds niet opslaan omdat ik geen naam had ingevuld terwijl ik dat wel had gedaan. Dus eraf gepleurd en endomondo pro gekocht
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:55 schreef Incantrix het volgende:
Helmer gereorganiseerd![]()
Twee lades met 'diversen'
een 2 liter traag? Ist een diesel dan? Of hing die 1.6 in een clio ofzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef Incantrix het volgende:
Ow, dat is wel minderde stoelen in deze zitten erg goed
het is alleen geen snellerd, dit is een 2.0, terwijl onze vorige een 1.6 was en ongeveer even snel optrok voor mijn gevoel. Wel een zwaardere auto hoor, maar had me 'm toch wat pittiger voorgesteld. Maar och, racen doe ik toch niet echt meer
Nee, in een Baleno station die 300 kilo lichter is als dezequote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
een 2 liter traag? Ist een diesel dan? Of hing die 1.6 in een clio ofzo.
Nee ondanks zijn lange haarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat lang haar? Want ik vond 't naast z'n haar best een bosaap eigenlijk
Awwwquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En bij alles wat ik deed dacht ik 'what would Debsterr do?'
True story
Dat was toch zo'n grappige rel geworden als Griekenland had gewonnen en het had moeten organiserenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Alsof ze nog niet genoeg van ons krijgen/mijn belastinggeld
LOLquote:Op zondag 19 mei 2013 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat was toch zo'n grappige rel geworden als Griekenland had gewonnen en het had moeten organiseren
IN BED?!quote:Op zondag 19 mei 2013 11:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nagellaktips:
- als je basecoat, twee lagen nagellak en topcoat opbrengt, blijft je nagellak een week zitten
- Als je wilt dat je nagellak goed droogt, dan moet je het in bed aanbrengen, net voor je gaat slapen. Het heeft dan de hele nacht om te drogen.
Bitch Please
(van die vrind van Masja met dat velen haar)
+ hoe ga je normaal lakkenquote:Op zondag 19 mei 2013 11:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
In bed?Mooi allemaal dekbedafdrukken erin
Het blijft wel zitten. Je moet alleen niet vragen HOE.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij zegt het echt, lakken en daarna direct gaan slapen![]()
Maar ja, hij zegt ook dat nagellak normaal gezien een week blijft zitten, dus ik denk dat hij nog nooit van z'n leven nagels heeft gelakt
Trololololquote:Op zondag 19 mei 2013 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je zou toch bijna een comment willen plaatsen.. Maar straks heb je weer een ban
quote:Op zondag 19 mei 2013 11:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nagellaktips:
- als je basecoat, twee lagen nagellak en topcoat opbrengt, blijft je nagellak een week zitten
- Als je wilt dat je nagellak goed droogt, dan moet je het in bed aanbrengen, net voor je gaat slapen. Het heeft dan de hele nacht om te drogen.
Bitch Please
(van die vrind van Masja met dat velen haar)
Mhehe, ja dat is dan best lastigquote:Op zondag 19 mei 2013 12:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wat een fantastische adviezen!
Net als dat ik voor sinterklaas blanke lak kreeg van mijn schoonvader, want dat kon je dan onder je nagellak doen en dan bleef het langer zitten. Je hebt daar ook speciaal spul voor, maar dat is veel duurder
Het was heel lief bedoeld, maar ik kon mijn-gezicht níet inhouden.
Awwww arme poetel! Wel je frustratie kwijt nuquote:Op zondag 19 mei 2013 14:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zo met de hont fietsen, want was gefrustreerd en dan helpt fietsen.
Hij op een gegeven moment moe, ik zo "godsamme, watje, altijd energie maar nu niet, ga eens even door!". Langzamer gefietst en moeizaam rondje afgemaakt.
Kijkt ik net even op afstandmeten.nl hoe ver ik gefietst heb (en hij dus gelopen).. Bijna 12km.... oepsie
Nee, daarvoor had ik nog veel verder gemoetenquote:Op zondag 19 mei 2013 14:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Awwww arme poetel! Wel je frustratie kwijt nu?
Ja beetje wel, maar op sommige foto's is het wel veeeeel extremer dan op andere.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft zij niet gewoon een duckface van nature?
Zelfs als ze lacht staat d'r muil naar voren
[ afbeelding ]
Her en daar is het een beetje to much imho, maar het idee dat ze foto's maakt met passende makeup erbij vind ik wel leuk. Ze heeft er echt werk van gemaakt. Zie je ook niet vaak.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
ja haar lippen tuiten soberso wel
ik vind t wel leuk gedaan, mooie meid en niet zo debiel veel makeup op en perfecte nagels
Klopt, het is verder echt een schatjequote:Op zondag 19 mei 2013 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
ja haar lippen tuiten soberso wel
ik vind t wel leuk gedaan, mooie meid en niet zo debiel veel makeup op en perfecte nagels
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
goed, ik ben na 1,5 uur ook klaar met mijn nagelsnu een tutorial maken
Ik zat gisteren naar je tutorials bij deborah dinges gekeken en nu eindelijk eens stripingtape besteldquote:Op zondag 19 mei 2013 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
goed, ik ben na 1,5 uur ook klaar met mijn nagelsnu een tutorial maken
Moet nieuwe tutorial maken voor DM, moet hem morgen afhebben dus nu ff pics makenquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zat gisteren naar je tutorials bij deborah dinges gekeken en nu eindelijk eens stripingtape besteld
Ik heb het zo lang uit kunnen stellenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Moet nieuwe tutorial maken voor DM, moet hem morgen afhebben dus nu ff pics maken
[..]![]()
stripingtape
ze zijn super goedkoop!quote:Op zondag 19 mei 2013 16:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb het zo lang uit kunnen stellen
Ik zei ook niet dat het logisch was om het uit te stellenquote:
Ermagerd Spees wat een matige postquote:Op zondag 19 mei 2013 16:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOEzo heb ik 3 euro gebruikskosten buiten mijn bundel
Mijn oom gaat altijd vogels fotograferen, die heeft zo'n gigacombi lens van een meter lang ofzo echt bizarquote:Op zondag 19 mei 2013 16:24 schreef Mirjam het volgende:
Ik mocht net even een lens van 900 euro uitproberen, ermahgerd wat een bak glas![]()
Nu wil ik een lens van 900 euro
t is maar goed dat ik geen geld heb
ja da's tofquote:Op zondag 19 mei 2013 16:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn oom gaat altijd vogels fotograferen, die heeft zo'n gigacombi lens van een meter lang ofzo echt bizar
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd Spees wat een matige post![]()
Dat is als ze die dag op t kantoor van je provider op chocoladebollen trakterenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Ik verwonder mij er gewoon over dat ik vaak kosten buiten mijn bundel heb. Ik snap niet waar die kosten vandaan komen
SMS naar nationale nummers is voor mij gratis. Die servicenummers kan ik inkomen. Maar ik stuur NOOIT een MMSquote:SMS naar nationale nummers 21% 0,25
SMS-info en servicenummers 21% 0,33
MMS 21% 0,84
Hmm dat is bij elkaar ongeveer een chocoladesoesjequote:Op zondag 19 mei 2013 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bijvoorbeeld:
[..]
SMS naar nationale nummers is voor mij gratis. Die servicenummers kan ik inkomen. Maar ik stuur NOOIT een MMSdafuq.
Bellen naar de provider danquote:Op zondag 19 mei 2013 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bijvoorbeeld:
[..]
SMS naar nationale nummers is voor mij gratis. Die servicenummers kan ik inkomen. Maar ik stuur NOOIT een MMSdafuq.
Maar dan zeggen zij 'ja u heeft het wel gestuurd' en dan zeg ik 'niet' en zij weer 'wel' en dan is het klaar? Even specificatie van deze maand afwachten en dan ga ik wel bellen iddquote:Op zondag 19 mei 2013 17:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bellen naar de provider dan
Mijn moeder moest eerst ook betalen voor de sms, terwijl die gratis bij haar abo inzaten. Gebeld: "sorry mevrouw, wat een groten fout, u krijgt het terug". Toen hebben ze het teruggestort en de volgende rekening weer smskosten gerekend.
En mms zou ik ook over klagen.
Dreigen dat je het op klacht.nl zal zetten!quote:Op zondag 19 mei 2013 17:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan zeggen zij 'ja u heeft het wel gestuurd' en dan zeg ik 'niet' en zij weer 'wel' en dan is het klaar? Even specificatie van deze maand afwachten en dan ga ik wel bellen idd
4 km van waar die vader lag ja. Da's wel duidelijk denk ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik lees net dat er 2 lichamen zijn gevonden bij elkaar. Zou wel heel toevallig zijn als het die broertjes niet zouden wezen toch?
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
4 km van waar die vader lag ja. Da's wel duidelijk denk ik.
Ik hoop het ook.. Maar ik weet niet of ík in haar schoenen nog zin zou hebben om verder te leven tbhquote:Op zondag 19 mei 2013 18:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]echt? Ja dat kan bijna niet anders. Hoop het voor die moeder zodat ze het een beetje kan gaan verwerken
jaquote:Op zondag 19 mei 2013 18:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
4 km van waar die vader lag ja. Da's wel duidelijk denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |