Ik moest zijn naam ook even googlen maar ik ken hem wel jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:18 schreef Stormqueen het volgende:
bb weet niet wie arthur docters van leeuwen is
Zeker!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik moest zijn naam ook even googlen maar ik ken hem wel ja![]()
Volgens mij hoort hij ook bij de Illuminatie
Neen, da's anaconda 3.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:19 schreef Stormqueen het volgende:
tevens is The Librarian: Quest of the Spear de allerslechtste film aller tijden.
Die ken ik niet.quote:
die is uitzonderlijk karig. /Nog erger dan The Librarian: Quest for the Spear (TV 2004) - IMDbquote:
En dan linken naar de film die ik al ken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is uitzonderlijk karig. /Nog erger dan The Librarian: Quest for the Spear (TV 2004) - IMDb
kan dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan linken naar de film die ik al ken.
De vervolgen zijn erger, overigens.
Zeker wel.quote:
ik ook, al kan ik veel matigheid enorm waarderen. Gisteren ging ik toch ernstig twijfelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ken best veel matige films eigenlijk.
Ik heb alle Steven Seagal films gezien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, al kan ik veel matigheid enorm waarderen. Gisteren ging ik toch ernstig twijfelen.
Nooit afgekeken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:49 schreef megamandy het volgende:
Wat vinden jullie van The Dark Crystal? Megatoby vond dat geweldig maar ik vond het verschrikkelijk
The Dark Crystal (1982) - IMDb
ben jij mijn vaderquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb alle Steven Seagal films gezien.
Moet je ook niet op lettenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ser Huig?
* IJsdraakje kijkt GoT voor het eerst met ondertiteling
Hebben wij dezelfde vader?quote:
ik denk dat je deze film in een goed daglicht moet zien te plaatsen. Hij is fantastisch, voor zijn tijdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:49 schreef megamandy het volgende:
Wat vinden jullie van The Dark Crystal? Megatoby vond dat geweldig maar ik vond het verschrikkelijk
The Dark Crystal (1982) - IMDb
Ik heb 'm normaal uit, maar m'n pa is aan het kijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet je ook niet op lettenZe houden de boekvertalingen aan
Op zich is dat juist heel fijn dat ze dat doen met een serie, alleen zijn de vertalingen zo sleckt
Wat ik ervan gezien heb kan ik ook wel waarderen, maar volgens mij poogde ik 'm met een enorme kater te kijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat je deze film in een goed daglicht moet zien te plaatsen. Hij is fantastisch, voor zijn tijd
Ja dat probeerde Megatoby mij ook wijs te maken maar ik kan er maar niet inkomenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat je deze film in een goed daglicht moet zien te plaatsen. Hij is fantastisch, voor zijn tijd
Skeptiks jonge!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ik ervan gezien heb kan ik ook wel waarderen, maar volgens mij poogde ik 'm met een enorme kater te kijken.
kutkintquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat probeerde Megatoby mij ook wijs te maken maar ik kan er maar niet inkomenzal wel met de leeftijd te maken hebben
De film heeft zelfs meer prijzen voor de effecten gewonnen dan ET die uit hetzelfdee jaar komt.
Ik vond het gewoon een dom verhaal
Na een paar minuten afgezet.quote:
Watquote:
Maar tijdsgeest.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
WatJullie schelen maar twee jaar
dus daar zit minder verschil in dan tussen Megatoby en mij.
Mijn filmstandaard ligt gewoon hoger daardoor que techniek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |