quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Winston Bogarde heeft ook al bericht![]()
Wanted: Winston Bogarde gezocht door de fiscus
Nog meer financiële problemen voor voormalig Oranje-international Winston Bogarde. Nadat Van Lanschot Bankiers drie van zijn vier huizen veilde, jaagt nu de fiscus op hem.
Dat blijkt uit een advertentie van de Belastingdienst in Het Parool. De dienst laat via de krant weten de roerende zaken waarop beslag ligt, in bewaring moeten worden gegeven. Dat doet de fiscus via de krant omdat sinds de veiling van zijn huizen geen vaste woon- of verblijfplaats bekend is van de geplaagde oud-voetballer en pokerspeler.
In het Kadaster vinden we nog wel een appartement van de ex-voetballer terug in Hillegersberg te Rotterdam, maar daarvan is geen telefoonnummer te achterhalen. Bij Ajax, waar hij in 2011 nog jeugdtrainer was, hebben ze hem ook niet meer gezien afgelopen seizoen.
[ afbeelding ]
http://www.quotenet.nl/Ni(...)door-de-fiscus-75207
Ook een hoog bedrag en hij hoort wel wat
Mijn theorie is dat een hoger bedrag meer rente oplevert, dus zo lang mogelijk wordt vastgehouden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:34 schreef edge2013 het volgende:
Hier nog altijd geen brief. 3 maart aangifte gedaan. ¤4k+ te ontvangen.
Dan mag er misschien geen patroon inzitten maar mensen die een 'hoog' bedrag terugkrijgen daarvan zit volgens mij de helft nog zonder brief.
Hoger bedrag is betere controle? Zou dat een patroon kunnen zijn?
Ik ben daar ééntje van ja. Maar ze weten alles toch alquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:34 schreef edge2013 het volgende:
Hier nog altijd geen brief. 3 maart aangifte gedaan. ¤4k+ te ontvangen.
Dan mag er misschien geen patroon inzitten maar mensen die een 'hoog' bedrag terugkrijgen daarvan zit volgens mij de helft nog zonder brief.
Hoger bedrag is betere controle? Zou dat een patroon kunnen zijn?
Ik krijg rond de 8k+ terug ook nog niks gehoord.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben daar ééntje van ja. Maar ze weten alles toch al
Precies dat is zo raar, maar ja ze rekken het nog een paar weekjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:46 schreef GodZZila het volgende:
[..]
Ik krijg rond de 8k+ terug ook nog niks gehoord.
Ik heb zelf helemaal niks hoeven invullen alles was al ingevuld door hun.
Hoe willen ze dan een betere controle gaan doen?
Eh ja, 28 juni, vorig jaar.quote:Is er wel eens een brief later dan 1 juni binnengekomen?
Bij welke bank zit je?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Dagtekening 1 juni, net het geld binnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |