Ik ook, had alles zo mooi uitgerekend vakantie geld en belasting voor de laatste verbeteringen aan het huis.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:27 schreef Mkr het volgende:
[..]
komt er dus eigenlijk op meer dat die rente pas vanaf 1 juli gaat gelden.. maar dan hoop ik het al wel te hebben hoor
Hahaquote:Op maandag 27 mei 2013 09:30 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik ook, had alles zo mooi uitgerekend vakantie geld en belasting voor de laatste verbeteringen aan het huis.
Lol zoveel krijgen we ook weer niet maar genoeg (hopelijk) voor een nieuw dak op de dakkapel, de kattenren vernieuwen, het nodige schilderwerk (als in het hele huis van onder tot boven) en eindelijk weer plintenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:46 schreef Mkr het volgende:
[..]
HahaIk zag mn nieuwe auto ook al voor het huis staan ja
Goede bestemming dus!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:20 schreef Sorella het volgende:
[..]
Lol zoveel krijgen we ook weer niet maar genoeg (hopelijk) voor een nieuw dak op de dakkapel, de kattenren vernieuwen, het nodige schilderwerk (als in het hele huis van onder tot boven) en eindelijk weer plinten
Oeps foutje. Dat was een herberekening m.b.t. de zorgtoeslag en die bedragen kwamen bijna overeenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:19 schreef automatic_ het volgende:
Dagtekening 21 mei is nogal niet binnen. Moet ik mij al zorgen maken
Als de Nederlandse economie of mijn hypotheek het van mijn 6 tientjes moet hebben...quote:Op maandag 27 mei 2013 19:24 schreef zwarteweduwe het volgende:
Kom op Belastingdienst! Keer snel uit, is goed voor de economie! Kunnen we weer gaan uitgeven!
![]()
Nou ja. Of je gebruikt het grotendeels voor aflossing van je hypotheek, ook nuttig
Okidokiequote:Op maandag 27 mei 2013 11:20 schreef Mkr het volgende:
[..]
Goede bestemming dus!I keep my fingers crossed dat het bij jou en mij deze week komt goed?
10 werkdagen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:55 schreef Bulletdodger het volgende:
Vorige week brief met dagtekening 25 mei gehad, maar geld ontvangen ho maar.....
Klopt, het is omgekeerd evenredig. LIFO. Dus hoe later je het indient, hoe eerder je het terug hebt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:53 schreef Knevelt het volgende:
Geld al vorige week ontvangen. Het hangt gewoon af van de datum waarop jij je opgave hebt ingeleverd.
Onzin.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:53 schreef Knevelt het volgende:
Geld al vorige week ontvangen. Het hangt gewoon af van de datum waarop jij je opgave hebt ingeleverd.
Is dit zo? Ik heb idd wel steeds begin maart alles opgestuurd maar ieder jaar pas eind juni bericht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Klopt, het is omgekeerd evenredig. LIFO. Dus hoe later je het indient, hoe eerder je het terug hebt.
Hier ook een hoog bedrag en nog niets gehoord...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:01 schreef Mkr het volgende:
Belastingdienst gesproken maar die geven aan dat alles wat voor 1 april ingedient is "random" verwerkt wordt.
Alleen wel toevallig dat de mensen met hogere bedragen in mijn ongeving allemaal nog niks gehoord hebben (vroeg en laat ingediend) .
Maarrrrrr wel voor 1 juli bericht meneer
Same herequote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hier ook een hoog bedrag en nog niets gehoord...
Ja hier ook. samen met mijn vriendin (gezamelijke) aangifte gedaan en alles naar mij geschoven (kregen we meer terug). En uiteraard, zij kreeg 3 weken geleden al een brief en ik nog niksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hier ook een hoog bedrag en nog niets gehoord...
Hier ook hoog bedrag en niets gehoord.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:01 schreef Mkr het volgende:
Belastingdienst gesproken maar die geven aan dat alles wat voor 1 april ingedient is "random" verwerkt wordt.
Alleen wel toevallig dat de mensen met hogere bedragen in mijn omgeving allemaal nog niks gehoord hebben (vroeg en laat ingediend) .
Maarrrrrr wel voor 1 juli bericht meneer
Ik trek de laatste dagen elke dag uit mijn werk vol hoop de deur open ;-)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:08 schreef Mkr het volgende:
[..]
Ja hier ook. samen met mijn vriendin (gezamelijke) aangifte gedaan en alles naar mij geschoven (kregen we meer terug). En uiteraard, zij kreeg 3 weken geleden al een brief en ik nog niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |