Ik heb een note gekregen het laatste kwartier en ik wil weten van wie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef Rezania het volgende:
Kap nou eens met janken om die notes, jezus.!
Ditquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef Rezania het volgende:
Kap nou eens met janken om die notes, jezus.!
Ja, janken heeft geen nut, antwoorden krijg je toch niet. Huilie huilie over notes doe je maar in je dagboek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
jij bent exmod dus dan weet je hoe het spel werkt
Wat?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en meer gejank om notes = meer $$$$
Notes zijn niet interessantquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Pastapipos het volgende:
"Beste mods, het liefst zo veel mogelijk mensen noten, ook al is er geen reden voor. Als mensen zien dat ze notes hebben zullen ze betalen"
Heb zelf 1 note zag ik. /care
Dan weet je meer dan ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inderdaad.
Heb ik overigens nog wat boeiends gemist? Naast Etsu's paarse bank?
Check FB danquote:
Leuke bank. En meisjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Check FB dan
Vriendin kwam even langs en toen besloot ze te helpenmorgen komt ze ook helpen met verhuizen. Alle extra handen zijn welkom.
als bedankje heb ik d'r meegenomen naar de kermis en avondeten betaald
Maar eselll dat paars heis wel mooi he?
En Jordy reageert niet op WA dus hij vindt t lelijk denk ik
En dat meisje dat er op zitquote:
Heb niks met paars.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Check FB dan
Vriendin kwam even langs en toen besloot ze te helpenmorgen komt ze ook helpen met verhuizen. Alle extra handen zijn welkom.
als bedankje heb ik d'r meegenomen naar de kermis en avondeten betaald
Maar eselll dat paars heis wel mooi he?
En Jordy reageert niet op WA dus hij vindt t lelijk denk ik
Je moet t dan ook in t geheel zienquote:
Was er een foto dan? Ik heb niks gezienquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat meisje dat er op zit
op de facebook van Etsu, jammergenoegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Was er een foto dan? Ik heb niks gezien.
ookquote:
net pindakaas gegetenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |