prachtige tekening :Squote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
weet ik niet ze is heel serieus met dat soort dingen, mijn note was een boze tekening
nope.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
echt niet?![]()
Ik dacht dat je ook kon zien wie note
ik kan het zien jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan jij het zien?
Is omdat mensen de betreffende mod gaan "lastigvallen" enzo.
Even een paar jaartjes wachten tot ze zijn ingedaald, dan mag je trappen.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Even een paar jaartjes wachten tot ze zijn ingedaald, dan mag je trappen.
ja wel mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja wel mooiIk zou positieve note geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef DrNick het volgende:
Kan je eigenlijk jezelf noten en je notes verwijderen als mod?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja wel mooijaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
dunno, niet gedaanquote:
Waarom zou je het uberhaupt doen?quote:
Je eigen notes als kladblok gebruiken, weet je wel niet hoe handig?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou je het uberhaupt doen?
Wel positief?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ara heeft haar een note gegeven als test, dus ze heeft nu 1 note
ik heb er drie van jou. Of 1. Weet niet meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:06 schreef Rezania het volgende:
Ik snap niet waarom je je druk maakt om notes.
Hè, meid toch.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb er drie van jou. Of 1. Weet niet meer.
3 notesquote:
Kus mijn reet maar als je er niet mee om kunt gaan.quote:
*kust*quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kus mijn reet maar als je er niet mee om kunt gaan.
2 gaan over dat ik mod ben geworden en 1 van araquote:
-Feli je bent modquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
2 gaan over dat ik mod ben geworden en 1 van ara
icareaboutmyself is sowieso een kloon.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, en wiens kloon is die AdoraBelle nou weer? Echt compleet ongeloofwaardig zeg.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, en wiens kloon is die AdoraBelle nou weer? Echt compleet ongeloofwaardig zeg.
Ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alleen als we samen in 1 kamer komen te liggen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je van de winter ook mee skiën? [ afbeelding ]
Kamer met jacuzzi en openhaard.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen als we samen in 1 kamer komen te liggen.
jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
-Feli je bent mod
-User verplaatst naar groep x
-ara
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |