quote:
Bedankt voor de link! Vond het wel interessant om te lezen. Denk ook wel dat ik het wil proberen! Mijn ouders gaan volgende week op vakantie en dan kan ik 2 weken mijn eigen eten maken en uitproberen of het iets doet

Ik zie alleen dat je geen brood mag, maar ik mag dus absoluut niet afvallen! Zit nu op
bol.com te zoeken naar boekjes waarin lekkere recepten in te vinden zijn, maar tot nu toe zonder resultaat. Zal zo even googlen. Er staat trouwens ook in dat artikel (en meerdere die ik heb gelezen) dat vrouwen te veel insuline hebben enzo en er wordt geveel gesproken over insulineresistentie, maar voor zover ik weet had ik dat helemaal niet. Mijn bloedwaardes waren namelijk gecontroleerd en er waren in het algemene bloedbeeld en de hormonen geen afwijkingen zichtbaar (raar...). Ik denk dat mijn pcos klachten uit de hoek van stress komen, maar ik wil dit dieet wel proberen. Aangezien ik nu ook ga stoppen met de pil. Ga dan in september wel een nuva ring nemen ofzo, heb wel een relatie namelijk