abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127074585
Ja, ik hoop het ook! Ik update het hier wel als mensen er interesse in hebben? Ze zei dat we dit eerst zouden proberen en als dit niet werkte kreeg ik wat anders. Ze had een 'lijst' met spullen die kon aansluiten bij mijn klachten.
pi_127550938
Ik weet niet of het door het middel komt, maar ik heb nu dus de stopweek van mijn pil. Ik heb nu op de linkerkant van mijn kin echt 2 hele grote onderhuidse puisten. Zulke dikken puisten heb ik geen jaren gehad! Ook zit mijn hele mondhoek aan de linkerkant onder... heel apart. Ik hoop dat het snel wel water beter gaat.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 21:22:08 #103
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_127564882
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef MisssC het volgende:
Oke, maar naar dat soort reacties ben ik eigenlijk niet op zoek. Dat is duidelijk jullie mening, maar ik zou graag ervaringen horen van mensen die er daadwerkelijk ervaring mee hebben. Ik wil gewoon een oplossing voor mijn probleem en in het medische wereldje is er geen oplossing voor mijn hormonale probleem. Wel om uiteindelijk zwanger te worden, maar dat zoek ik op dit moment niet. :)
Zeggen dat homeopathie niet werkt een mening vinden :') .

Veel plezier met je veel te duur gekochte water of gelatine waar heel mischien een actief deeltje( jaja, 1 deeltje, niet eens 1mg ) van de stof in zit die juist de kwalen hoort te veroorzaken.

Homeopathie :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_127572743
Dit is blijkbaar ook geen oplossing. Nog steeds puisten. Surprise!
pi_127572929
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:28 schreef MisssC het volgende:
Ik weet niet of het door het middel komt, maar ik heb nu dus de stopweek van mijn pil. Ik heb nu op de linkerkant van mijn kin echt 2 hele grote onderhuidse puisten. Zulke dikken puisten heb ik geen jaren gehad! Ook zit mijn hele mondhoek aan de linkerkant onder... heel apart. Ik hoop dat het snel wel water beter gaat.
Gaat lekker dan :') en dat is na zo'n 12 dagen pulsatilla pratensis korrels?
pi_127579332
Dat hele paleo-dieet is ook onbewezen. Er is zelfs geen bewijs dat dit daadwerkelijk het dieet was van mensen in het paleolithicum.
pi_127580312
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:44 schreef dotKoen het volgende:
Dat hele paleo-dieet is ook onbewezen. Er is zelfs geen bewijs dat dit daadwerkelijk het dieet was van mensen in het paleolithicum.
Als het onbewezen is wil dat natuurlijk niet zeggen dat het niet werkt.
pi_127580903
Uiteraard niet. Het wil alleen zeggen dat er geen bewijs voor de werking is.
pi_127581878
quote:
11s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Gaat lekker dan :') en dat is na zo'n 12 dagen pulsatilla pratensis korrels?
Prullaria korrels :')
pi_127581993
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef MisssC het volgende:
Mijn polis dekt een deel
Wat?! aargh. Waar ben je verzekerd? Ik hoop toch dat mijn polis dit soort bullshit niet dekt :{
pi_127669245
Bij een hele normale maatschappij (dacht cz) en de meeste maatschappijen dekken dat gewoon voor een deel hoor
pi_127669265
Ik heb ook even besloten te stoppen met de pil. Ik word echt strontziek van dat ding, maar daar moet ik over zeuren in een ander topic :P
pi_127669917
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:50 schreef nz1900 het volgende:
Artikel over acne en voeding: http://melchiormeijer.wor(...)paleo-tegen-puisten/
Bedankt voor de link! Vond het wel interessant om te lezen. Denk ook wel dat ik het wil proberen! Mijn ouders gaan volgende week op vakantie en dan kan ik 2 weken mijn eigen eten maken en uitproberen of het iets doet :) Ik zie alleen dat je geen brood mag, maar ik mag dus absoluut niet afvallen! Zit nu op bol.com te zoeken naar boekjes waarin lekkere recepten in te vinden zijn, maar tot nu toe zonder resultaat. Zal zo even googlen. Er staat trouwens ook in dat artikel (en meerdere die ik heb gelezen) dat vrouwen te veel insuline hebben enzo en er wordt geveel gesproken over insulineresistentie, maar voor zover ik weet had ik dat helemaal niet. Mijn bloedwaardes waren namelijk gecontroleerd en er waren in het algemene bloedbeeld en de hormonen geen afwijkingen zichtbaar (raar...). Ik denk dat mijn pcos klachten uit de hoek van stress komen, maar ik wil dit dieet wel proberen. Aangezien ik nu ook ga stoppen met de pil. Ga dan in september wel een nuva ring nemen ofzo, heb wel een relatie namelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')