Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Omdat jij de vraag steltquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
"I don't know a lot about anything, but I know a little about practically everything."
Quote uit welke film? Deze is voor de FMT SlowChat punten... en de eer.
Leuk liedje.quote:
Helemaal nergensquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
En waar ga jij heen, dyon?
Ik ga zo dat spelletje ook eens proberen.
Mijn topografische kennis is niks waard, is het nooit geweestquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:08 schreef wyccie het volgende:
Moskou is veel te groot.![]()
En ik kan de borden niet lezen.![]()
Ik zat er net 5 keer 10.000 km naast, dus dat valt wel meequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh en slechtste was Griekenland - Uruguay.
Nooit van gehoord.quote:
En wij maar werkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef Lemans24 het volgende:
Ha een TRV FMT crossover topic
Ik ga weer een weekje kamperen, deze keer in Leeuwarden (nog een Boekenfestijn), daarna naar Le Mans, paar dagen Zuid-Frankrijk, 840 km lopen door de Pyreneeën, door noord Spanje per trein, dan 372 km lopen naar Santiago de Compostella, relaxen op Ilhas Cies en vervolgens Portugal en Marokko verkennen.
Geweldigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef Lemans24 het volgende:
Ik ga weer een weekje kamperen, deze keer in Leeuwarden (nog een Boekenfestijn), daarna naar Le Mans, paar dagen Zuid-Frankrijk, 840 km lopen door de Pyreneeën, door noord Spanje per trein, dan 372 km lopen naar Santiago de Compostella, relaxen op Ilhas Cies en vervolgens Portugal en Marokko verkennen.
Ik had ook iets beginnend met Ge in me hoofd... maar het was toch iets anders dan geweldig...quote:
Geniaal?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had ook iets beginnend met Ge in me hoofd... maar het was toch iets anders dan geweldig...
Gek, gekkie, gestoord?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had ook iets beginnend met Ge in me hoofd... maar het was toch iets anders dan geweldig...
ja, soms vind ik het ook best gestoordquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nope... zal nog wel een tijdje duren voordat ik me daaraan ga zitten ergerenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:32 schreef Sands het volgende:
Iemand trouwens Alleen Maar Nette Mensen gezien?
Ik dacht na De Marathon (die wel goed was) weer een Nederlandse comedy een kans te geven, heb er spijt van.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nope... zal nog wel een tijdje duren voordat ik me daaraan ga zitten ergeren
Racistisch, misschien moet ik em dan toch maar gaan kijkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik dacht na De Marathon (die wel goed was) weer een Nederlandse comedy een kans te geven, heb er spijt van.Racistische kutfilm
Wat ik heb geleerd van die film:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Racistisch, misschien moet ik em dan toch maar gaan kijken![]()
Wat is louis toch leuk als die bij die gekke familie is
Had je daar een film voor nodig om dat te leren?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat ik heb geleerd van die film:
Alle negerinnen hebben een shitload aan kinderen
Alle negers/negerinnen zijn hoeren
Er komen en werken alleen negers bij de KFC
Er zijn alleen maar negerinnen tienermoeders
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Had je daar een film voor nodig om dat te leren?
Grapje natuurlijk...quote:
Oh en als je een hoogopgeleide negerin hebt, die doet maar alsof en gedraagt zichzelf in haar vrije tijd net zo achterlijk als laaggeschoolde negerinnen in die film.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Heb je weer je luchtuurtje in de gevangenis?
Slaap lekker lieve Robbyquote:
True. Sinds jij niet meer aanwezig bent...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee ik wilde even fmt'en, maar het is nogal stilletjes
Ik heb gister Beautiful creatures gekeken. Die was best aardigquote:
Best aardig...laat maar zittenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb gister Beautiful creatures gekeken. Die was best aardig
Nou zeg. Als je niks veters te doen hebt is het wen vermakelijke filmquote:
Leave Her to Heaven is net op blu-ray uitgekomen in Amerika in een gelimiteerde oplage van 3000 stuks.quote:
Ik ken de film niet, maar waarom maar 3000 exemplaren?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Leave Her to Heaven is net op blu-ray uitgekomen in Amerika in een gelimiteerde oplage van 3000 stuks.![]()
Als je die kan vinden op het wereldwijde web dan mag je mij ook op de hoogte stellen trouwens.![]()
Die kwam toen 2 keer kapot binnenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Heb je The Last Wave nou al eens gekeken?
Ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Leave Her to Heaven is net op blu-ray uitgekomen in Amerika in een gelimiteerde oplage van 3000 stuks.![]()
Als je die kan vinden op het wereldwijde web dan mag je mij ook op de hoogte stellen trouwens.![]()
Omdat ze dan de prijs hoog kunnen houden (30+ dollar) is maar een klein labelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ken de film niet, maar waarom maar 3000 exemplaren?
Misschien verwachten ze er toch niet al te veel van te verkopen (minder dan 3000)... en om kopers te lokken, roepen ze dan dat het een gelimiteerde oplage betreft.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ken de film niet, maar waarom maar 3000 exemplaren?
Het is geen region A disc, gewoon region free zoals alle releases van TTquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Misschien verwachten ze er toch niet al te veel van te verkopen (minder dan 3000)... en om kopers te lokken, roepen ze dan dat het een gelimiteerde oplage betreft.
Anders zou ik het ook niet weten. Het is daarbij ook nog een 'Regio A' disc... niet eens regiovrij. Aan dit soort praktijken heb ik een hekel. Als deze nou regiovrij in de Nederlandse winkels zou liggen dan had ik hem al gekocht.
Warner brengt hier maar 50% van de films uitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Daar heb ik altijd een hekel aan, die regio's. Nederland heeft zo goed als nooit mooie uitgaves.
Op www.blu-ray.com staat Region A. Maar als jij het zegt zal het wel zo zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is geen region A disc, gewoon region free zoals alle releases van TT
Region A (B, C untested)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op www.blu-ray.com staat Region A. Maar als jij het zegt zal het wel zo zijn.
Oh en ik weet niet hoe populair Leave Her to Heaven is want als ze allemaal weg zijn krijg je zulke praktijken http://www.ebay.com/itm/F(...)&hash=item20d2d9e205quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg voor mij om te kunnen vertrouwen. Dat staat bij heel veel films.
"it comes with the very sought after magnet."quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh en ik weet niet hoe populair Leave Her to Heaven is want als ze allemaal weg zijn krijg je zulke praktijken http://www.ebay.com/itm/F(...)&hash=item20d2d9e205
Dat was met Salo ook op dvd...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh en ik weet niet hoe populair Leave Her to Heaven is want als ze allemaal weg zijn krijg je zulke praktijken http://www.ebay.com/itm/F(...)&hash=item20d2d9e205
Dat is toch lekker hipquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
"it comes with the very sought after magnet."
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duur?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef Lemans24 het volgende:
Op die fiets:
Iemand interesse in de Silence of the Lambs of Robocop Criterion DVD of de Evil Dead 2 Limited Edition tin?
Wheheh... bij de handje...quote:
ik ga over je heen met 10 centquote:
Wat een k*topmerking van jequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Je kan nog meer bieden, maarja je bent werkeloos.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat een k*topmerking van jemaar ik moest er wel om lachen...
o, dat kan ik je niet zeggen. Heb em pas 1 keer geluisterd...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:59 schreef Sands het volgende:
En dyon wat vind jij het beste/leukste liedje van RAM?
Ok ik al iets vakerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
o, dat kan ik je niet zeggen. Heb em pas 1 keer geluisterd...
Ik ga em nu op me ipod zetten en dan zo op bed luisteren tot ik in slaap valquote:
Met Touch sta ik nu op 23 keerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga em nu op me ipod zetten en dan zo op bed luisteren tot ik in slaap val
Daarom snap ik ook niet waarom je dan een Padfone aanschaft, maar ja mannen. Vrouwen zouden schoenen kopen (een stuk goedkoper).quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:40 schreef Sands het volgende:
Je kan nog meer bieden, maarja je bent werkeloos.
Gaaf. Wil ik ook nog wel doen, de Pyreneeën. Misschien volgend jaar. Of het jaar daarna.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef Lemans24 het volgende:
Spreek voor jezelf.quote:
Welterusten, Robbyquote:
Heb je zoveel reserves of leef je op kosten van de staat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:32 schreef Lemans24 het volgende:
En ik heb dit jaar al meer gewerkt dan vorig jaar. Toen maar 20 dagen in totaal, nu al 21, na Leeuwarden 28 en in het najaar zit ik zo aan 42. Daarna geen idee, wellicht een combinatie van freelance klusjes en werk in een ander land...
Ik had iets aan reserves ja, ik leefde tijdens m'n kantoorbaan-periode niet bepaald uitbundig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Heb je zoveel reserves of leef je op kosten van de staat?
Oh ben je al oud?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik had iets aan reserves ja, ik leefde tijdens m'n kantoorbaan-periode niet bepaald uitbundig.
Van de staat krijg ik alleen huur- en zorgtoeslag.
Gewoon niks uitgevenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Knap dat je dan al 2 jaar zo goed als niks kan doen.
Toen ik mijn kantoorbaan had en aan het sparen was, moest ik helaas ook krent voor anderen zijn. Niet meer zomaar cadeautjes kopen als je iets leuks voor iemand ziet. Dat was even wennen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:50 schreef Lemans24 het volgende:
Ok, gewoon een krent zijn voor jezelf.
Niet voor anderen, dat is niet aardig.
Ok, je moet het maar willen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ok, gewoon een krent zijn voor jezelf.
Niet voor anderen, dat is niet aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |