Nee mijn zusje. Voordat mensen weer pics vragenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:48 schreef nattermann het volgende:
Is dat de schoonmoeder van je vriendin?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:28 schreef No-Shit-Sherlock het volgende:
Godverdomme, wat doen dat pijn zeg.En ook gelijk overal bloed, mijn lul lijkt wel ongesteld. En nu kan ik ook niet fappen.
Klacht: Toompje gescheurd doordat ik te hard heb gesjord.
Omdat Amitabh Bachchan erin meespeeltquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Waarom zou ik naar rotzooi gaan kijken?
Heb je Aadukalam gezien?
Ik hoef hem niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Omdat Amitabh Bachchan erin meespeelt
Ik val niet op donkere mannen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:58 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Oh ik dacht van wel, hij is oud maar baas
Dat bloed vindt wel een andere weg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:48 schreef 123dudeguys het volgende:
ff serieus. het toompje is een ader, als je die doorsnijdt dan stopt een gedeelte van je bloedtoevoer, dan is je penis niet meer zo strak als eerst, dat vinden jullie niet gevaarlijk?
Voel jij je wel helemaal lekker, vieze kinderlokkerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:58 schreef 1marcelfilms het volgende:
Voelt ts zich al een beetje beter?
Dan mag je weer lekker trekken van mij hoor
Jij bent echt een rare user.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:58 schreef 1marcelfilms het volgende:
Voelt ts zich al een beetje beter?
Dan mag je weer lekker trekken van mij hoor
Ik vond het wel lachenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:17 schreef Smack10 het volgende:
erst smeert een zuster er crème op die de boel verdoofd en vervolgens ga je liggen en krijg je allemaal doeken over je zodat je niks ziet en voelt..
Preciesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:06 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Ik vond het wel lachen
Bij het aan elkaar hechten en smelten rook je wel huid dat verbrand was, dat was wel vreemd. Voor de rest is het gewoon een routineklus.
En idd, het is even slikken voor een paar dagen, daarna wordt het alleen maar beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |