Oh, dat is wel vervelend voor je inderdaad. In mijn geval is het naderhand een zegening geweest. Afgezien van het feit dat mijn toenmalige scharrel een week lang mijn bloed heeft uitgedruipt.quote:
DIe ingreep was ook een zegeningquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, dat is wel vervelend voor je inderdaad. In mijn geval is het naderhand een zegening geweest. Afgezien van het feit dat mijn toenmalige scharrel een week lang mijn bloed heeft uitgedruipt.
Medisch? Met een scalpel en zo? Huuuuu.quote:
quote:
Maar een toompje scheur je over het algemeen (gekke masochisten daar gelaten) per ongeluk en zonder voorkennis, een operatie ga je bewust in en kies je voor. Dan liever in onwetendheid gruwelijke pijnen meemaken en het dan voorbij laten zijn.quote:
Als je een paar keer die inscheuring hebt gehad dan wil je dat liever niet meerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar een toompje scheur je over het algemeen (gekke masochisten daar gelaten) per ongeluk en zonder voorkennis, een operatie ga je bewust in en kies je voor. Dan liever in onwetendheid gruwelijke pijnen meemaken en het dan voorbij laten zijn..
True, dan maar in één keer helemaal goed (die van mij was dan ook goed vernietigdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als je een paar keer die inscheuring hebt gehad dan wil je dat liever niet meer
Ik heb een pik van staal dus daar is grover geschut voor nodigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:20 schreef jogy het volgende:
[..]
True, dan maar in één keer helemaal goed (die van mij was dan ook goed vernietigd)
Ja, ik nu ook. En dat zonder scalpelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb een pik van staal dus daar is grover geschut voor nodig
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:20 schreef Smack10 het volgende:
Ik heb een pik van staal dus daar is grover geschut voor nodig
Patsersquote:
Je kan het overdrijvenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je moet alles een keer proberen in je leven zeggen ze he
Dat niet, ik heb gehuild als een meisje.quote:
quote:
Ik vond het wel een lekker gevoelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat niet, ik heb gehuild als een meisje.
Ja maar voor mannen is het toch iets minder maatschappelijk geaccepteerd.quote:
Mannen mogen van mij ook best huilen hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:26 schreef jogy het volgende:
Ja maar voor mannen is het toch iets minder maatschappelijk geaccepteerd.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mannen mogen van mij ook best huilen hoor
Wat zijn gevoelens?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Verwacht alleen niet dat ik er gevoelig voor benTenzij het echt iets is om van te huilen.
Zij wil ook wel helpen andersquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:34 schreef Smack10 het volgende:
TS, je kan ook gewoon een peuk pakken en je toompje doorbranden
Nee, maar je kan je wel laten inslapen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:36 schreef 123dudeguys het volgende:
weet jij of toompje verlening ook mogelijk is bij een penis van 3-4 cm?
Verlening? Wil je 'm uitlenen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:36 schreef 123dudeguys het volgende:
Wat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:36 schreef 123dudeguys het volgende:
verlenging. als je een penis hebt van 3-4cm in slappe toestand die stijf 12-13 cm is. maar als je opereert aan toompje dan verliest de penis bloed dus dan wordt hij weer 3-4 cm. is dit wel te opereren?quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:40 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
verlenging. als je een penis hebt van 3-4cm in slappe toestand die stijf 12-13 cm is. maar als je opereert aan toompje dan verliest de penis bloed dus dan wordt hij weer 3-4 cm. is dit wel te opereren?
Je verlengt niks, je knipt m gewoon door.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:40 schreef 123dudeguys het volgende:
verlenging. als je een penis hebt van 3-4cm in slappe toestand die stijf 12-13 cm is. maar als je opereert aan toompje dan verliest de penis bloed dus dan wordt hij weer 3-4 cm. is dit wel te opereren?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:40 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |