Haha als ik bij mij in de klas kijk kan ik me dat niet voorstellen... Maar je hebt gelijk jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:25 schreef HungryHippocrite het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat de lichting toen iets dommer was, right?
Ja haha heb dat programma vaak gebruikt ook bij die ruime welvaart en inflatiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:28 schreef HungryHippocrite het volgende:
Die strikvraag kon je overigens haast letterlijk terugvinden in dat programma van joplede. Daar stond EVA zelfs als voorbeeld
Ik verwacht wel een 1.3 denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:40 schreef JOCUL het volgende:
28 punten... is dat genoeg voor een 5.8?Hopen op een hoge N-term... wat denken jullie?
-- Voor a maximaal 3 × 2 scorepunten toekennen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:41 schreef Ac1995 het volgende:
Betoog vraagje verneukt en laatste opdracht verneukt. Laatste opgave was mijn denkniveau erg gezakt, betoogvraagje heb ik helemaal verkeerd gelezen met die WIW en WOW uitkeringen .
voor de rest moet er wel een 6je inzitten
Ik denk dat ze doelden op negatieve externe effecten, maar ik zou me er niet te veel druk om maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:47 schreef Donnachii het volgende:
Ik had bij vraag 17 (met die voorbeelden van ruime welvaart)
Het zegt niks over de betere verdeling van de inkomensverdeling. Dus het kan zijn dat alleen de rijke bevolkingslaag van deze stijging per bbp heeft geprofiteerd. De welvaart in ruime zin kan dus niet gestegen zijn.
Zou dit goed zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |