SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Haha dat filmpje laat ik ook aan iedereen zienquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Mja, blijft een lastige kwestie Isa, want tot in hoeverre kom je het tegemoet?
Dus, kat in een haaienkostuumpje op een roomba die een eend achterna zit-filmpje
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Mja, blijft een lastige kwestie Isa, want tot in hoeverre kom je het tegemoet?
Dus, kat in een haaienkostuumpje op een roomba die een eend achterna zit-filmpje
Neeeeee. Ik zou daar echt een trappist voor gebruiken. Of een trippel zoals Kasteel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje. Kan ik voor een stoofpot ook gewoon hertog Jan gebruiken of wordt het dan te bitter?
Ik ken ook geen ziekte of medicatie waar je zo dik van wordt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er is altijd wat aan te doen.
Noot: ik bedoel dat dus niet met een rare ondertoon, maar als je zo dik bent dat je niet meer in een normale stoel past is daar wat aan te doen. Gegarandeerd.
Lithium is ook kut.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ken ook geen ziekte of medicatie waar je zo dik van wordt.
Alhoewel prednison wel een motherfucker is. Godverdomme wat had ik een bolle kop
Enscheermesjes in je strot
Ik vind dat wel een hele positieve ontwikkeling. Je hoeft dikke mensen niet te stimuleren om zo te blijven, en of dikker te worden. Maar rekening houden met elkaar is 'n kleine moeite.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hadden in de wachtruimte alleen stoelen met leuningen en heel erg dikke mensen konden daar dus idd niet op zitten. Dat heb ik toen aangekaart bij mijn leidinggevende en er zijn 2 stoelen zonder leuningen gekomen. Maar collega's van mij vonden het grote onzin en die vetkleppen moesten maar voelen dat het niet normaal was zo dik te zijn (goh, dat hadden ze zelf vast nog niet door) en moesten maar even afvallen. Ik was al lang blij dat mijn leidinggevende niet zo dacht!
Dan wordt het gewoon met bouillon, alcoholvrij. Of wacht, misschien heb ik nog een fles wijn ergens.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeeee. Ik zou daar echt een trappist voor gebruiken. Of een trippel zoals Kasteel.
Gewone HJ zou IK niet doen.
Vooral van die rieten kuipstoeltjes zijn echt krap. Toen ik op mijn zwaarst was meed ik die ook al en ik ben niet eens gigantisch dik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:00 schreef Zeester het volgende:
Ik vind wel dat iedereen het recht moet hebben om heel dik te zijn. Natuurlijk is slank een stuk gezonder, maar het is misschien altijd fysiek een optie, soms is het psychisch gewoon nog niet de juiste tijd. Bovendien pas ik nu nog steeds maar moeizaam in sommige stoelen en dat is gewoon heel frustrerend, en kleinerend. En ik werk eraan, maar het is gewoon niet in 1x goed.
Nou, ik ben echt niet dik. Er mag gewoon wel iets af... en ik vloog voor het eerst in april.. de tyfus. Ik snap best dat dat niet pastquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
De plek waar ze vooral aan grotere stoelen moeten doen voor dikkere mensen zijn vliegtuigen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, kan dat eigenlijk met witte wijn?.
*alcoholnoob
Rieten kuipstoeltjes gaat nog wel, van die gietijzeren gevallen, die zijn pas erg. Waar ik afgelopen zomer (en veeel zomers daarvoor) op vakantie was hadden ze van die gietijzeren gevallen op het terras. En je brengt daar toch zeker wel een uurtje of 2/3 per dag op dat terras door, want daar vindt een groot deel van de animatie plaats. Man, ik had echt beurse dijen. En mijn moeder (die ene met dat ondergewicht) had echt nog 20 cm ruimte naast haar. Zo frustrerend.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral van die rieten kuipstoeltjes zijn echt krap. Toen ik op mijn zwaarst was meed ik die ook al en ik ben niet eens gigantisch dik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |