abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126637037
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126637436
Zo. Was ik weer.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_126637841
Vraagje. Kan ik voor een stoofpot ook gewoon hertog Jan gebruiken of wordt het dan te bitter?
pi_126638081
Mja, blijft een lastige kwestie Isa, want tot in hoeverre kom je het tegemoet? :{

Dus, kat in een haaienkostuumpje op een roomba die een eend achterna zit-filmpje :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_126638193
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Mja, blijft een lastige kwestie Isa, want tot in hoeverre kom je het tegemoet? :{

Dus, kat in een haaienkostuumpje op een roomba die een eend achterna zit-filmpje :+
Haha dat filmpje laat ik ook aan iedereen zien :').
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:50:11 #6
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126638282
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:45 schreef V1z0R het volgende:

:D Hoe kan het dat die kat blijft zitten? :D
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:52:11 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126638375
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje. Kan ik voor een stoofpot ook gewoon hertog Jan gebruiken of wordt het dan te bitter?
Neeeeee. Ik zou daar echt een trappist voor gebruiken. Of een trippel zoals Kasteel.

Gewone HJ zou IK niet doen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:56:13 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126638539
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Er is altijd wat aan te doen.
Noot: ik bedoel dat dus niet met een rare ondertoon, maar als je zo dik bent dat je niet meer in een normale stoel past is daar wat aan te doen. Gegarandeerd.
Ik ken ook geen ziekte of medicatie waar je zo dik van wordt.

Alhoewel prednison wel een motherfucker is. Godverdomme wat had ik een bolle kop :o

En :r scheermesjes in je strot :r
pi_126638673
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ken ook geen ziekte of medicatie waar je zo dik van wordt.

Alhoewel prednison wel een motherfucker is. Godverdomme wat had ik een bolle kop :o

En :r scheermesjes in je strot :r
Lithium is ook kut. ^O^
Sterkheidsbaas van alles.
pi_126638772
Ik vind wel dat iedereen het recht moet hebben om heel dik te zijn. Natuurlijk is slank een stuk gezonder, maar het is misschien altijd fysiek een optie, soms is het psychisch gewoon nog niet de juiste tijd. Bovendien pas ik nu nog steeds maar moeizaam in sommige stoelen en dat is gewoon heel frustrerend, en kleinerend. En ik werk eraan, maar het is gewoon niet in 1x goed.
pi_126638817
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We hadden in de wachtruimte alleen stoelen met leuningen en heel erg dikke mensen konden daar dus idd niet op zitten. Dat heb ik toen aangekaart bij mijn leidinggevende en er zijn 2 stoelen zonder leuningen gekomen. Maar collega's van mij vonden het grote onzin en die vetkleppen moesten maar voelen dat het niet normaal was zo dik te zijn (goh, dat hadden ze zelf vast nog niet door) en moesten maar even afvallen. Ik was al lang blij dat mijn leidinggevende niet zo dacht!
Ik vind dat wel een hele positieve ontwikkeling. Je hoeft dikke mensen niet te stimuleren om zo te blijven, en of dikker te worden. Maar rekening houden met elkaar is 'n kleine moeite.
pi_126639105
De plek waar ze vooral aan grotere stoelen moeten doen voor dikkere mensen zijn vliegtuigen, bussen en treinen. Niet per se en alleen voor hun eigen comfort (2 stoelen kopen idee is an sich niet vreemd, maar dat zit toch ook niet lekker? Bied dan bredere stoelen aan voor een hogere prijs), maar ook voor die van de rest van de passagiers. 4.5 uur economy class reizen is prima te doen, zolang je niet half weggeduwd wordt en de leuning niet kunt gebruiken omdat er iemand van >150kg naast je zit. Dit is niet fijn, en ook de persoon die wél fatsoenlijk in de stoelen past betaalt voor de reis die niet nog oncomfortabeler hoeft te zijn dan Ryan Air Economy al is.
Ja doei.
pi_126639506
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Neeeeee. Ik zou daar echt een trappist voor gebruiken. Of een trippel zoals Kasteel.

Gewone HJ zou IK niet doen.
Dan wordt het gewoon met bouillon, alcoholvrij. Of wacht, misschien heb ik nog een fles wijn ergens.
pi_126639635
wijn O+

hier een beetje een rare dag..
lagen in zee de eerste redding uit te voeren, trainer gaat op surfboard terug naar land, komt te vallen en nu kan ie zijn duim topje niet meer recht krijgen :{
dus.. weer zee uit, douchen aankleden.. maar nu dus wel de beweging gehad :o
en geen zwembad wat open is op vrijdag middag/avond -O-

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_126639711
HVRB? :o
Ja doei.
pi_126639719
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:00 schreef Zeester het volgende:
Ik vind wel dat iedereen het recht moet hebben om heel dik te zijn. Natuurlijk is slank een stuk gezonder, maar het is misschien altijd fysiek een optie, soms is het psychisch gewoon nog niet de juiste tijd. Bovendien pas ik nu nog steeds maar moeizaam in sommige stoelen en dat is gewoon heel frustrerend, en kleinerend. En ik werk eraan, maar het is gewoon niet in 1x goed.
Vooral van die rieten kuipstoeltjes zijn echt krap. Toen ik op mijn zwaarst was meed ik die ook al en ik ben niet eens gigantisch dik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126639794
Hm, kan dat eigenlijk met witte wijn? :').

*alcoholnoob
pi_126639814
Moblo, juist in een vliegtuig willen ze zoveel mogelijk mensen in 1 ruimte kunnen proppen en tsja, dan zijn de stoelen dus gewoon krap. Maar ik dacht dat als je extreem dik was je tegenwoordig 2 stoelen moest kopen oid? Ook vanwege de veiligheid.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:28:40 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126640011
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
De plek waar ze vooral aan grotere stoelen moeten doen voor dikkere mensen zijn vliegtuigen
Nou, ik ben echt niet dik. Er mag gewoon wel iets af... en ik vloog voor het eerst in april.. de tyfus. Ik snap best dat dat niet past :{ Wat achterlijk krap!
pi_126640041
Klopt, maar zoveel mensen zijn er niet op één vlucht die niet in één stoeltje passen, dus als je van 6 stoelen 4 stoelen maakt, en de 4 stoelen wel duurder maakt (want ruimte) dan hoeven ze kostentechnisch niets te verliezen :P
Ja doei.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:30:15 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126640081
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, kan dat eigenlijk met witte wijn? :').

*alcoholnoob
:N
pi_126640089
Ik vind 't altijd wel meevallen (voor mezelf dan, en ik ben ook niet heel mager), waar ik het meeste problemen mee heb is de beenruimte :P
Ja doei.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:32:19 #23
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126640165
Met mn vlucht naar Egypte zat ik tussen een dikke duitser en een obese egyptenaar in. Dat waren wat oncomfortabele uurtjes ja :')
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:33:06 #24
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126640195
Te zwaar in combinatie met erg lang is helemaal een drama in vliegtuigen.
Je zit dan echt aan alle kanten vast. En dan als bonus nog de gordel die niet lang genoeg is...

Blij dat ik daar van af ben.

En nu vlieg ik niet meer voor werk :')
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_126640489
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vooral van die rieten kuipstoeltjes zijn echt krap. Toen ik op mijn zwaarst was meed ik die ook al en ik ben niet eens gigantisch dik.
Rieten kuipstoeltjes gaat nog wel, van die gietijzeren gevallen, die zijn pas erg. Waar ik afgelopen zomer (en veeel zomers daarvoor) op vakantie was hadden ze van die gietijzeren gevallen op het terras. En je brengt daar toch zeker wel een uurtje of 2/3 per dag op dat terras door, want daar vindt een groot deel van de animatie plaats. Man, ik had echt beurse dijen. En mijn moeder (die ene met dat ondergewicht) had echt nog 20 cm ruimte naast haar. Zo frustrerend.

En nu pas ik vermoedelijk wel in die kutstoeltjes, maar nu gaan we niet want ik durf de confrontatie met all inclusive niet aan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')