Goed zadel ookquote:
Noice welke denim is dat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:15 schreef MartiniNL het volgende:
[..]
Nice
Smellie denim kick
[ afbeelding ]
N&F is mooi spul voor een mooi prijsje inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:20 schreef MartiniNL het volgende:
N&F LHT, moet die momo wat meer gaan dragen eigenlijk. Maar vind de pijpen toch net wat te wijd vanaf de knie, waardoor ik em minder draag dan vooraf gedacht..
Zien jullie de foto 90 graden gedraaid? Op mn ipad ist ok, telefoon niet
ALD moet je altijd flink downsizen inderdaad. Sund, voor mij te groot.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:39 schreef leppeh het volgende:
Heb m'n Atelier Ladurance Princeton binnen, net iets te ruim in de waist. De tag zegt 31, terwijl 'ie in het echt toch meer richting de 34" gaat. Iemand interesse? Mag voor 60 weg.
Ik kan ook gewoon in de cart gooien. Indien mogelijk, ik doe ook graag mee voor die 24 dollar.quote:
Dat komt inderdaad wel op hierquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:57 schreef BigSmurf het volgende:
Als iemand het op tijd ziet volgende keer, gewoon meteen 5 bags bestellen.
Had ik met m'n 0201. Die geeft geheid nog steeds af als ik lichte schoenen draag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:58 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb ook op al m'n schoenen bleed door de oldblue. Heeft bijna 2 maanden wear en heb nog steeds bleedhopen dat ie binnenkort stopt met bleeden
Jij moet iig nog ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |