Ik deed als kind weinig anders op mijn fiets. Heel wat achterbanden versleten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:04 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Wel nice die fixies, alleen dat skidden ziet er moeilijk uit
Lijkt me dat daar weinig wrijving in zit, als ze eenmaal opgerold zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:30 schreef Atta-boy het volgende:
Kan je eigenlijk ook pinroll fades krijgen?
Ik vind het bij mezelf ook niet zo staan wanneer ik een donkere dry en een donker spijkerjasje aan heb. M'n donkere spijkerjas draag ik icm een chino of m'n commuter.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef Atta-boy het volgende:
Doe eens een front pic.
Vind zoiets bij andere vaak heel nice staan terwijl ik het bij mezelf dan te denim tuxedo vind. Maar kan ook komen omdat het bij jezelf altijd meer opvalt.
Momo 0201?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:26 schreef Licko het volgende:
M'n Japan Blue (0401) heeft voor mij een perfecte rise van 10,5" Weet er iemand zo uit z'n blote kop welke merken er nog meer een rise van ong. 10" hebben?
Had laatst een Lee aan, maar die zakt gewoon van je reet door de voor mij te lage rise...
Het is wel een erg mooie broek vind ik zelf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:12 schreef Licko het volgende:
die 0201 is me iets te recht tbh, en aan de prijzige kant
Waarom laat je jouwe eigenlijk niet taperen? Zonde dat hij stof ligt te happen en met een mooie taper is het een prima fit voor jou toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het is wel een erg mooie broek vind ik zelf.
Tapered fit hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:12 schreef Licko het volgende:
die 0201 is me iets te recht tbh, en aan de prijzige kant
Vind de fit nog steeds tof alleen gaat m'n voorkeur nu naar slim/skinny.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:25 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Waarom laat je jouwe eigenlijk niet taperen? Zonde dat hij stof ligt te happen en met een mooie taper is het een prima fit voor jou toch?
Ik had het gelezen. Skinny Guy pas ik (nu) niet in. Houdt het nu even bij weird Guy en m'n apc ps.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:27 schreef T_Fuff het volgende:
Don lees je mail eens
En @skinny, doe N&F elephant in skinnyguy (of kan dat niet, voor als je alles kapot wilt schuren)
Canadian tuxedo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:50 schreef xSanjay het volgende:
Atta draagt teminste wel zijn denim, al die korte broeken en chino lui hier!
Hoewel ik gisteren ook een korte broek aan had, dus moest ik dat vandaag maar compenseren:
[ afbeelding ]
Tripple denim FTW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |