Ziet er goed uit!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:34 schreef PriemGirl het volgende:
@Ijs: http://www.lebonjour.fr/![]()
10 dagenincl. ontbijt (mét champagne wat!11!!
![]()
![]()
![]()
)
Overigens bij belgen
Alleen de nailpolers, want anders krijgen we geen gratis shipping tochquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alles met mels mee, of alleen de nailpolers?
LAVENDELMUSEUM WAJOOOquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:34 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
)
Overigens bij belgen
Uhm, nee, denk t nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alleen de nailpolers, want anders krijgen we geen gratis shipping toch
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:34 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
)
Overigens bij belgen
Ik heb hem op ons lijstje gezetquote:
Wel niiiicequote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
Dit is serieus de eerste keer dat we zo ver van te voren iets boeken
Wij gaan eind juni en hebben uiteraard ook nog niks geboekt. Wachten of de prijzen nog dalen in Vegas voor die tijdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
Dit is serieus de eerste keer dat we zo ver van te voren iets boeken
Ermahgerdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm, nee, denk t niet
Goeden reden om voor minimaal 35 pond te bestellen zelf
Ja je moet de gok wagen anders hehehequote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij gaan eind juni en hebben uiteraard ook nog niks geboekt. Wachten of de prijzen nog dalen in Vegas voor die tijd
Ik heb ook nog honderdmiljoenmiljard oogschaduws, maar nog geen cream eyeshadowsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd
Nee, ik moet het ff hier bij houden. Ik wil toch geen andere lipsticks meer dan Maybelline, foundations bestel ik niet online en oogschaduw heb ik nog 100 miljoen miljard
Wel een vrije vertaling iddquote:
Nouja snap ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij gaan eind juni en hebben uiteraard ook nog niks geboekt. Wachten of de prijzen nog dalen in Vegas voor die tijd
Shit, de groene en blauwe sproetjes zijn out of stockquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:39 schreef Sharana_LV het volgende:
hallon
was ff bezig met de software
ja kom maar op met de lakjes
11 pond shipping en dan gedeeld door t aantal kopers
Valt idd best meequote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja snap ikDoen wij meestal ook
Je bent toch maar met 2 dus makkelijk last minute te boeken. Maar dit ziet er wel erg leuk uit en ook niet duur (nouja niet duur in wat we normaal aan vakantie uitgeven bedoel ik
![]()
)
* SpaceInvaders noteert vanaf 27 juni naar vakansie kijkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Valt idd best mee![]()
Ja, precies. Lastminute is prima te doen. Iig vanaf 27 juni, dan zijn de vliegtickets het goedkoopstNet twee dagen voor de vakantie begint
![]()
Van hartslagmetershop bedoel je?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, spees, die korting is tot eind mei.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van hartslagmetershop bedoel je?
Ik lurk dat andere topic.quote:
Er had er een gemaild.quote:
Hij is bezigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ging er nog wel 50% van die eyeliners?
ah crap, zie het nu pas:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hij is bezigDikke stront door een trechter.
Dat! Iets van illamasqua.... Maar iets zegt me dat ik beter niet kan weten wat jullie falenquote:
weet je het zeeker? ik heb em thuis liggen en ik vind em echt heul lelijkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shit, de groene en blauwe sproetjes zijn out of stock
Doe dan maar Scarce
Ohquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
weet je het zeeker? ik heb em thuis liggen en ik vind em echt heul lelijk
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:06 schreef Mss het volgende:
Oh wait, ik heb vandaag niet gewerkt, ga vanavond uit eten en ga azure al kopen
Aids, ik wil namelijk het liefst die blauwe maar die is out of stockquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SQ ik kan je vanavond wel ff foto kutkleur roze, freckle is ook lelijk
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
het is vrijdagmiddag 15:00 en al mijn collega's zijn al pleite
Zal ik?
Ik kan als ik thuis ben wel ff swatches op nagelwielen sturen dan kun je zelf beoordelen maar hij is dus lichtroze en niet zoals sommige fotos showen wat donkerder rozequote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aids, ik wil namelijk het liefst die blauwe maar die is out of stock
okay, tnx. Nu moet ik verder zoekenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kan als ik thuis ben wel ff swatches op nagelwielen sturen dan kun je zelf beoordelen maar hij is dus lichtroze en niet zoals sommige fotos showen wat donkerder roze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij deze 2 kloppen de kleuren wel t meest, ik had hem opgedaan en t was echt meh
zou het een teken zijn?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:08 schreef Lindytje het volgende:
GODVERHOERENSITE!!!!!!!!
Geen gegevens ontvangen
Kan de webpagina niet laden omdat de server geen gegevens heeft verzonden
Serieus, ik zit al een kwartier met die fucking shoppingcart te kloten.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:12 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
peheheheIk moest lolleren
Hij blijft leuk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:12 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
peheheheIk moest lolleren
je verstaat niet wat ie zingtquote:
Neen, hij zegt gimme fuel, gimme fire.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je verstaat niet wat ie zingt
hij zegt dus give me four give me five maar hij spreekt t raar uit en daarna is echt onverstaanbaar
oh dat kan ook, kun je nagaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen, hij zegt gimme fuel, gimme fire.
Da's op zeker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh dat kan ook, kun je nagaan!!!!!!!!!!!!!!
Ik ken het nummer soberso niet goed, ik ehb hem niet in mijn playlist ken hem alleen van guitar hero, dus geen idee wat de tekst ook verder is.Deed het ook maar ff uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's op zeker.
Maar ik ben iets geoefender in onverstaanbaar.
Ik luister alleen oude zooi.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ken het nummer soberso niet goed, ik ehb hem niet in mijn playlist ken hem alleen van guitar hero, dus geen idee wat de tekst ook verder is.Deed het ook maar ff uit mijn hoofd
Ik vind veel nrs van metallica tof maar niet allemaal
Wel een plausibele.quote:
Oudere liedjes zijn soberso beter idd!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik luister alleen oude zooi.
Maar wel heel veel grunts en soberzo taalnerd, dus dat helpt ook met verstaan.
Dat iddquote:
Whiplash tijdens het rijden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oudere liedjes zijn soberso beter idd!
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
Deze blijf ook leuk (en ook voor mij van toepassing):
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
(zie mij eens goed rond het falen heen lullen)
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
(zie mij eens goed rond het falen heen lullen)
53?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:25 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wil ik er ook nog uitzien als ik 53 ben
Jaquote:
Metallica na ...and justice for all.quote:
juupquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ja en ik negeer jullie metallica-haat ook gewoon
ja dat vooral. Naja, black album was ook wel okee. Maar Loadquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Metallica na ...and justice for all.
Black Album is ook wel goed trouwens, maar thrash.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ja en ik negeer jullie metallica-haat ook gewoon
TETTEN.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:25 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wil ik er ook nog uitzien als ik 53 ben
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat vooral. Naja, black album was ook wel okee. Maar Load
Durft ze dat? Straks vliegt d'r hoofd er afquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb zo'n zin in SOAD ook
Ermahgerd met sjaan headbangen
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb zo'n zin in SOAD ook
Ermahgerd met sjaan headbangen
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Durft ze dat? Straks vliegt d'r hoofd er af
En jij voelt toch geen pijn meerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben toch al kapot dus we gaan gewoon helemaal los priemDE PIT IN!!!!
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Durft ze dat? Straks vliegt d'r hoofd er af
HELL YEAH!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En jij voelt toch geen pijn meerIk zeg SCORRREEEE!
Zie je zo een hand van sjaan vliegenAWESOME *spuit bloed overal dit dat whaojaaaaa*
DAN MOET IK DIE NOG KOPEN MAAR OKquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HELL YEAH!
doen we een leren broek aan priem?~~~
Dit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij halen jullie wat genres door elkaar
EN MIJN EYELINER?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:33 schreef Lindytje het volgende:
Zo, hehe. Order is done. 31.5 pond voor mezelf uitgegeven. Netjons
Maar goed, ik zag Priem ook in een witte driekwartbroek bij een metallica concert staan op een fotoquote:
quote:Eye Brow Cake in Peek 00356 £15.50
Cream Pigment in Androgen 01073 £17.50
Cream Pigment in Delirium 01014 £17.50
Sealing Gel 00369 £12.50
Precision Ink in Abyss
Ah, maar bij metallica is dat niet gek meer tegenwoordig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar goed, ik zag Priem ook in een witte driekwartbroek bij een metallica concert staan op een foto
Neuh, zeker niet. Toch is het in 99,9% van de gevallen zo dat de meesten een soortgelijke outfit aanhebben. Bij de concerten die ik bezoek althans.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ja want bij bepaalde concerts móet je persé bepaalde kleren aandoen
Overigens was dat geen metallica concert maar een festival
OKAY!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil dan wel... Load (toch maar wel)
Enne... Nomad. Ja.
Knalblauwe trui bij COF.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had bij nightwish ook als enige rode kleren aanTussen alle zwarte kledij
Dat was ook fantastisch
Klopt; maar ik vind het soberso onzinquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, zeker niet. Toch is het in 99,9% van de gevallen zo dat de meesten een soortgelijke outfit aanhebben. Bij de concerten die ik bezoek althans.
fuck it ik ga naar SOAD in neonroze met hakken aan en alles opgetut ditdatallesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Klopt; maar ik vind het soberso onzinWant tegenwoordig kijken ze je al scheef aan als je niet eens de goeie kleur zwart aan hebt.. Want tjah het is geen heavy metal; maar trash metal.. of lyrical metal.. of of of.. fuuu met die subsoorten
Roze allesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
fuck it ik ga naar SOAD in neonroze met hakken aan en alles opgetut ditdatalles
Neen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:39 schreef Lindytje het volgende:
Gaat het nog een keer stoppen met regenen vandaag? Dan kan ik nog een fles rosé halen
regenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:39 schreef Lindytje het volgende:
Gaat het nog een keer stoppen met regenen vandaag? Dan kan ik nog een fles rosé halen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neen.
Jammer. Nu ga je sterven van de dorst![]()
Zeker eensch dat het onzin is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Klopt; maar ik vind het soberso onzinWant tegenwoordig kijken ze je al scheef aan als je niet eens de goeie kleur zwart aan hebt.. Want tjah het is geen heavy metal; maar trash metal.. of lyrical metal.. of of of.. fuuu met die subsoorten
ik vond het altijd een sport om zo gekleurd mogelijk rond te lopenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker eensch dat het onzin is.Bij mij is het gewoon zo dat het merendeel van m'n kleren zwart is, dus da's makkelijk kiezen. Nog een leuke bijkomstigheid trouwens: bij bepaalde muzieksoortjes al vuil aangekeken worden omdat je vrouw bent.
Of omdat je blond bentquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker eensch dat het onzin is.Bij mij is het gewoon zo dat het merendeel van m'n kleren zwart is, dus da's makkelijk kiezen. Nog een leuke bijkomstigheid trouwens: bij bepaalde muzieksoortjes al vuil aangekeken worden omdat je vrouw bent.
Nope. Alleen in Brabant blijft het nog de hele tijd regenenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dus ik hoef niet te wachten tot het droog is?
Daarom de knalblauwe trui bij COF, gewoon, vanwege het matige publiek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vond het altijd een sport om zo gekleurd mogelijk rond te lopen
Score, hoef ik weer de tuin niet te sproeienquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope. Alleen in Brabant blijft het nog de hele tijd regenen
Dat zeker niet nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Score, hoef ik weer de tuin niet te sproeien
Ja jonguh, dat zeg ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
het blijft ook serieus gewoon regenen tot 19:00!!!
Ik ben ergens wel heel blij dat ik meer van de kleinere bands ben, die komen veel vaker langs.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:45 schreef PriemGirl het volgende:
Nightwish moet nog maar een keer naar NL komen met floor
Die wil ik ook nog wel een keer zien
En ac/dc... fuck daar heb ik nog steeds spijt van; dat ik daar niet naartoe ben geweest
Ja dat is wel weer zo iddquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben ergens wel heel blij dat ik meer van de kleinere bands ben, die komen veel vaker langs.
12 euro voor 6 bands.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer zo idd![]()
![]()
En wellicht ook goeikoper
Of nietquote:
fmlllllllllllllquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of niet![]()
Ik heb er denk ik een half uur over gedaan om door de check-out heen te komen
Kan ik nog ruilen? Nomad tegen radium?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ kan jij debs een WA sturen of ze nog illamasqua wilt?
si want ik weet niet wat debs wilt dus bestel nog nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan ik nog ruilen? Nomad tegen radium?
ik heb dr geapptquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
si want ik weet niet wat debs wilt dus bestel nog niet
Het kan wel, het ziet er alleen ietwat dubieus uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:00 schreef Maisnon het volgende:
ik wil 3 nieuwe outfits tegelijk aan maar het kan niet
Haatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
goffer... komt mijn collega: Priem.. mag ik je even zeggen dat je kont er heel goed uit ziet in die broek?
euh... nee??*noteert: broek niet meer naar het werk aandoen*
ermahgerd awkwardquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
goffer... komt mijn collega: Priem.. mag ik je even zeggen dat je kont er heel goed uit ziet in die broek?
euh... nee??*noteert: broek niet meer naar het werk aandoen*
JAWEL ZEG NOU WEK LKAJE JE WITL PRIEMERTquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ik hoef niks ik hoef niks ik hoef niks ik hoef niks mmmmmmmm![]()
die kale weer?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
Gewoon zo zo foutHij is serieus al te lang vrijgezel
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAWEL ZEG NOU WEK LKAJE JE WITL PRIEMERT
Jupquote:
JE WEET DAT DE LAKJES ERZIJNquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIk ging net naar de site en klikte hem snel weer weg voor ik iets kon zien
[..]
Jup![]()
De debstert trekt zich terugquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAWEL ZEG NOU WEK LKAJE JE WITL PRIEMERT
Irritant!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:07 schreef Lindytje het volgende:
We bellen je vanmiddag. Ohnee, we belden je toch niet gisterenmiddag. Vandaag ook niet trouwens. En we reageren niet meer op je mail![]()
vergadering uhuh. Ik weet heus wel wat er bij jou op kantoor gebeurt op vrijdag rond dit tijdstipquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
En nu ga ik hier even weg; want jullie hebben een slechte invloed en ik ben te beïnvloedbaar![]()
(nee ik moet in vergadering pehehehe timing
![]()
)
Bieruurquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vergadering uhuh. Ik weet heus wel wat er bij jou op kantoor gebeurt op vrijdag rond dit tijdstip
Kut baas is nog even aan het bellenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vergadering uhuh. Ik weet heus wel wat er bij jou op kantoor gebeurt op vrijdag rond dit tijdstip
shar een vriendin vraagt hoe jij met glitterlak je nagels zo vol glitters krijgtquote:
beide.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
shar een vriendin vraagt hoe jij met glitterlak je nagels zo vol glitters krijgtschijnbaar gaat het bij haar mis, doe je gewoon veel lagen, of ligt 't aan de kwaliteit
WAT ZEGT ZE DANNNNNNNquote:
Ja het ging over die blauwe eronderquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
oh en shar heeft een basiskleur onder die mariolak zitten he!
Ik doe altijd maar 2 lagen, ligt ook aan de kwaliteit van de lak, en sommige zijn meer glitter topcoats dan echt glitter nagellakquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
shar een vriendin vraagt hoe jij met glitterlak je nagels zo vol glitters krijgtschijnbaar gaat het bij haar mis, doe je gewoon veel lagen, of ligt 't aan de kwaliteit
die is redelijk dekkend! Maar ook dat zijn glitters in een basiskleur.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja het ging over die blauwe eronderdie pixie dust
pixie dust is geen glitterlak dati s zandlak, die dekt gewoon als een normaal lakjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja het ging over die blauwe eronderdie pixie dust
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Je hebt glitters met een basiskleur er doorheen of gewoon glitters in transparante lak, ligt er beetje aan wat je lakt en hoe goed hij dekt hoeveel algen je nodig hebt
Straks is het 5pm en is de actie afgelopenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:25 schreef Sharana_LV het volgende:
illamasqua site doet nog steeds niets fml
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Straks is het 5pm en is de actie afgelopen![]()
Mwehehehequote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:51 schreef Miezziej het volgende:
Vanavond afscheid van een collega, als een ware autist zit ik de menukaart van het eettentje te bestuderen en ben ik mijn menu aan het samenstellen
Tof!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:59 schreef Lindytje het volgende:
Mediabureau aan de telefoon gehad. Ik ga nu echt centjens verdienen met mijn blog![]()
I'm so excited!!!!!!![]()
![]()
En ik ben stiekem een beetje trots op mezelf
Gefeliciteerd Linquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:59 schreef Lindytje het volgende:
Mediabureau aan de telefoon gehad. Ik ga nu echt centjens verdienen met mijn blog![]()
![]()
Yaaaaaaaaaayquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:59 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Wordt je rijk?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:59 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Stop met je studie en maak er je fulltime baan van!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, vet rijk. Honderdmiljoenmiljard euro per maand
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Jaa, Jochem Myjer, vet!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa
moet alleen wel 3 video's maken en mijn nieuwe website moet ik nog vet veel aan doen dus blijft weining tijd overen ga naar jochem myjer dus
Ik ga meteen mijn studie opzeggenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Stop met je studie en maak er je fulltime baan van!
Ja is ook, maar ook wel weer leukquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaa, Jochem Myjer, vet!
Drie video's maken is minder... daar gaat echt vet veel tijd in zitten
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:21 schreef Sharana_LV het volgende:
gvd kan die site niet ff normaal doen ik wil naar huis
Whoohoo!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:59 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Woah, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:42 schreef Puckzzz het volgende:
Satijn en kant is binnen.
MOOI!!!
Ik heb meteen een paspop gekocht, ik wil dit jurkje in geen geval verkloten
Ik ga straks wat schetsen maken, mogen jullie ook mee beoordelen welke het moet worden
Met net zo'n eng hoofd als dat hoedenpasding van je?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:42 schreef Puckzzz het volgende:
Satijn en kant is binnen.
MOOI!!!
Ik heb meteen een paspop gekocht, ik wil dit jurkje in geen geval verkloten
Ik ga straks wat schetsen maken, mogen jullie ook mee beoordelen welke het moet worden
Link, link!! Naar beide topicsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
FF
Nu zijn dagboektopic is gesloten heeft hij zich aangemeld voor "ik heb het nog nooit gedaan" bij rtl 4![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me ook matige kuttv trouwens, waarom heb ik dat nog nooit gekeken?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dagboektopic: WGR / Hoe nu verder? In afwachting reactie woningbouwvereniging
RTL-topic: TV / [RTL5]Ik heb HET nog nooit gedaan #4 nog meer FOK!kers??
NEEEEEE!!!!!!!!!@#&@$568(*)*%8(p)(9quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
FF
Nu zijn dagboektopic is gesloten heeft hij zich aangemeld voor "ik heb het nog nooit gedaan" bij rtl 4![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me ook matige kuttv trouwens, waarom heb ik dat nog nooit gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |