Omdat het kanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:36 schreef Maisnon het volgende:
Bol.com heeft maar 1 van de 2 dozen afgeleverd vandaag
Waarom bestaat heel mijn leven uit op een doos wachten
Schaterlachquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:36 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:36 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben nooit getest... Heb lang getwijfeld om het wel te laten doen en twijfel is er nog steeds. Maar behalve dat het een verklaring is voor mijn debiele manier-van-doen levert het me verder niet zoveel op.quote:
Je kunt er vast ergens een subsidie mee verkrijgen, winwinquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben nooit getest... Heb lang getwijfeld om het wel te laten doen en twijfel is er nog steeds. Maar behalve dat het een verklaring is voor mijn debiele manier-van-doen levert het me verder niet zoveel op.
Heb die twijfel al vaker hier in het topic neergelegd
dit!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je kunt er vast ergens een subsidie mee verkrijgen, winwin
Die heb ik helemaal nooit meegekregen johquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben nooit getest... Heb lang getwijfeld om het wel te laten doen en twijfel is er nog steeds. Maar behalve dat het een verklaring is voor mijn debiele manier-van-doen levert het me verder niet zoveel op.
Heb die twijfel al vaker hier in het topic neergelegd
Ja jongequote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ben ik te laat voor de Wajong?
Daar hedde gij nun punt!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je kunt er vast ergens een subsidie mee verkrijgen, winwin
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja als ik er zelf niet om kan lachen he
Autisme is sowieso echt superbreed, een heel spectrum met veel varianten. Ook een soort verzamel ze allemaalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou ja, het blijft wel een twijfel van me. Ergens lijkt daadwerkelijk het stempel me heel fijn, omdat ik mezelf beter kan verklaren zeg maar. Maar ja, als ik daarmee aankom bij de huisarts.. "hoi, ik wil een stempel, maar verder niks".
En m'n grootste angst is natuurlijk dat blijkt dat er niks aan de hand is en dat ik gewoon raar ben
Ja, en dan, als je gewoon raar bent? Dat wist je al langquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou ja, het blijft wel een twijfel van me. Ergens lijkt daadwerkelijk het stempel me heel fijn, omdat ik mezelf beter kan verklaren zeg maar. Maar ja, als ik daarmee aankom bij de huisarts.. "hoi, ik wil een stempel, maar verder niks".
En m'n grootste angst is natuurlijk dat blijkt dat er niks aan de hand is en dat ik gewoon raar ben
is ook een stempel hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
de hand is en dat ik gewoon raar ben
Ja dat klopt, maar dan had ik dus nooit het recht om te zeggen dat ik een halve autist benquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, en dan, als je gewoon raar bent? Dat wist je al lang
En wat als je het zou doen? Dan ben je iig van je twijfel af. Je verliest er niks mee, behalve een testdag.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dan had ik dus nooit het recht om te zeggen dat ik een halve autist ben![]()
![]()
Het slaat allemaal nergens op. Maar toch blijf ik twijfelen..
Ik kan slecht tegen grote gezelschappen of menigtes, heb technieken om dat aan te kunnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Autisme is sowieso echt superbreed, een heel spectrum met veel varianten. Ook een soort verzamel ze allemaal
Wat heb je dan concreet waarvan je denkt: das niet goed?
Ik heb eigenlijk geen idee hoe het werkt, of ik het gewoon aan de huisarts kan vragen ofzo. En of je het ook moet betalen enzo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En wat als je het zou doen? Dan ben je iig van je twijfel af. Je verliest er niks mee, behalve een testdag.
Ja he?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd schaar, je bent soms net een wijf
Ik denk dat je naar de HA kunt gaan en die je doorverwijst naar een spiegoloog.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoe het werkt, of ik het gewoon aan de huisarts kan vragen ofzo. En of je het ook moet betalen enzo.
Heb je ook vaak een overgevoeligheid voor geluiden, dat jij die oppikt en de rest niet? of dat je telkens zinnen napraat zachtjesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen grote gezelschappen of menigtes, heb technieken om dat aan te kunnen.
Ik kan slecht tegen aanrakingen, ik snap sociale interacties nooit zo goed (de eerste meet heb ik geen woord gezegd). Ik heb tijd nodig om me op mijn plek te voelen.
Ik hecht aan veiligheid en bekendheid, langer dan een week op vakantie trek ik niet. Als ik op vakantie ga met anderen dan sla ik op een gegeven moment om, dat trek ik niet. Daarna moet ik minimaal een week bijkomen.
Ik maak het leven voorspelbaar voor mezelf door in scenario's te denken. Daar ben ik heel goed in geworden. Vrijwel altijd heb ik alle scenario's in m'n hoofd en daardoor kom ik de dag door. Als iets echt niet in een scenario zat raak ik daar van van streek en kost het tijd om te herstellen.
Dat zijn de dingen die het meest invloed hebben.
En ik heb een feest van herkenning met mijn autisten-kindertjes![]()
Doet dat niet velen pijn??quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:53 schreef Maisnon het volgende:
Ik moest vanochtend trouwens naar zo'n lasermevrouw in t ziekenhuis, intake gesprek voor het gebied ontharen waar ze uiteindelijk de grote verbouwing gaan doen.
't Was sowieso een toffe vrouw, nouja hé, niet veel ouder dan mij en heel aardigvolgende week mag ik de eerste sessie gaan doen, ben benieuwd..
Als 't hetzelfde voelt als in m'n gezicht valt het wel meequote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doet dat niet velen pijn??
Succes in elk geval
Ik weet eigenlijk niet of ik gevoeliger ben voor geluiden dan anderen. Wel kan ik niet goed tegen veel geluiden door elkaar en als ik in een rumoerige omgeving zit vind ik het moeilijker om een gesprek te volgen. Als ik de stad in ga ofzo heb ik eigenlijk altijd m'n ipod aan, zodat ik me dat op kan focussen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je ook vaak een overgevoeligheid voor geluiden, dat jij die oppikt en de rest niet? of dat je telkens zinnen napraat zachtjes
godsamme met stroomquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als 't hetzelfde voelt als in m'n gezicht valt het wel meetis even warm en pijn maar zodra het voorbij is voel je al helemaal niks meer.
Maar dat is dus met de laserdevice, ik ben bang als ze met stroom gaan ontharen dat het dan wel zeer doet, we zullen zien
't Is sowieso een gedoe de hele tijd reizen naar dit en naar dat voor al dat ontharen en psych en weetikveelwat
Oké, nice!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als 't hetzelfde voelt als in m'n gezicht valt het wel meetis even warm en pijn maar zodra het voorbij is voel je al helemaal niks meer.
Maar dat is dus met de laserdevice, ik ben bang als ze met stroom gaan ontharen dat het dan wel zeer doet, we zullen zien
't Is sowieso een gedoe de hele tijd reizen naar dit en naar dat voor al dat ontharen en psych en weetikveelwat
Ja ik bedoel zo dat je napraat zonder echt te praten maar wel die beweging heel absent minded met je lippen maaktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik gevoeliger ben voor geluiden dan anderen. Wel kan ik niet goed tegen veel geluiden door elkaar en als ik in een rumoerige omgeving zit vind ik het moeilijker om een gesprek te volgen. Als ik de stad in ga ofzo heb ik eigenlijk altijd m'n ipod aan, zodat ik me dat op kan focussen.
Napraten doe ik niet, ken ook weinig autisten die dat doen. En ik heb er heel veel gezien in m'n werk
Dit klinkt echt PRECIES zoals mijn broer en die is wel gediagnosticeerdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen grote gezelschappen of menigtes, heb technieken om dat aan te kunnen.
Ik kan slecht tegen aanrakingen, ik snap sociale interacties nooit zo goed (de eerste meet heb ik geen woord gezegd). Ik heb tijd nodig om me op mijn plek te voelen.
Ik hecht aan veiligheid en bekendheid, langer dan een week op vakantie trek ik niet. Als ik op vakantie ga met anderen dan sla ik op een gegeven moment om, dat trek ik niet. Daarna moet ik minimaal een week bijkomen.
Ik maak het leven voorspelbaar voor mezelf door in scenario's te denken. Daar ben ik heel goed in geworden. Vrijwel altijd heb ik alle scenario's in m'n hoofd en daardoor kom ik de dag door. Als iets echt niet in een scenario zat raak ik daar van van streek en kost het tijd om te herstellen.
Dat zijn de dingen die het meest invloed hebben.
En ik heb een feest van herkenning met mijn autisten-kindertjes![]()
Ja precies datquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Schaar je kunt jezelf naar centrum autisme laten verwijzen, daar doen ze ook voor volwassenen de diagnose.
Voor het diagnosetraject ga je dan naar Oegstgeest en eventuele behandeling wordt in Voorburg gedaan.
Wij zijn daar met oudste geweest en al die tijd heb ik getwijfeld of ik mezelf aan moest melden maar ik heb hetzelfde als jij...ik doe er niets mee als het wel zo is, en als het niet zo is vind ik dat de uitslag niet klopt want dat ik gewoon zo raar ben gaat er bij mij niet in
Gesprekken, vragenlijsten, testen en ik denk dat ze ook wel met je familie willen praten om te horen hoe je als kind was.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja precies dat. En ik weet niet hoe ingrijpend het is. Zijn het wat gesprekjes en vragenlijstjes, of moeten ze ook met m'n familie praten ofzo
. Daar heb ik dan weer geen zin in.
Ik praat wel tegen mezelf, maar dan doe ik net of ik het tegen de hond heb, dus dat telt nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit klinkt echt PRECIES zoals mijn broer en die is wel gediagnosticeerd
En hij is heel gevoelig voor geluiden en brabbelt graag in zichzelf, hele verhalen tegen niemand ophangen alsnog denkt dat ie alleen is
Ik heb je uitleg van gisteravond nog terug zitten lezen maar mén wat komt daar allemaal veel bij kijken zeg!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik praat gewoon sowieso tegen de kattenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik praat wel tegen mezelf, maar dan doe ik net of ik het tegen de hond heb, dus dat telt niet.
Ik ook tegen Sien en de konijnenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik praat gewoon sowieso tegen de katten![]()
Ja 't is een lange weg, en eigenlijk zonder einde, maar met de operatie in zicht gaat het daarna smooth sailing wordenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb je uitleg van gisteravond nog terug zitten lezen maar mén wat komt daar allemaal veel bij kijken zeg!Maar super dat je voor jezelf kiest, ik hoop echt dat het je leven uiteindelijk een stuk gelukkiger maakt
quote:THANK YOU for helping us to hit 50,000 followers on Twitter! Use the code 'TWITTER50' to gain 50% off ALL products on www.illamasqua.com until 5pm today!
ja! Lijkt me leukquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oeh Ren, als je in Breda bent, kunnen wij ook een keer meeten
Hmm ik heb nog wel iets van highlighter nodig en een lichte concealerquote:
Mja concealer is lastig online.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hmm ik heb nog wel iets van highlighter nodig en een lichte concealermaar ik weet niet waar ik moet beginnen als ik die site zie, zoveel
Ik heb mijn lichte concealer gewoon van Catrice, lekker goedkoop bij kruidvat en werkt prima!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hmm ik heb nog wel iets van highlighter nodig en een lichte concealermaar ik weet niet waar ik moet beginnen als ik die site zie, zoveel
Jup, maar minder erg dan gister dus dat is wel beterquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef Maisnon het volgende:
Is 't bij jullie trouwens ook weer zo'n dramatisch donkergrijze dag? ik wil zon
Jaaaaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Soms lullen ze nog terug ook
Ik hoop dat het beter is in het afgelegen hoge noorden... Ik vrees van niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef Maisnon het volgende:
Jahquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef Maisnon het volgende:
Supertrashquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:15 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb van die supertrash regenlaarzen voor in de (dur) regen, maar al die studs laten los :/ wat is dezen.
Ze waren maar 20 euro, en met de honden uitlaten ideaal! Voor iets anders draag ik ze ook eigenlijk niet, maar nu wel omdat reizen.quote:
Hier kun je eindeloos kletsen en ze kijken je wel aan verder. En als je dan ineens hun naam noemt zo van 'toch Mexx?' dan is ie ineens helemaal aandacht en mauwen en zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa
De konijnen niet though. Die zitten je alleen maar laf en ongeīnteresseerd aan te kijken
Haha, nicequote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hier kun je eindeloos kletsen en ze kijken je wel aan verder. En als je dan ineens hun naam noemt zo van 'toch Mexx?' dan is ie ineens helemaal aandacht en mauwen en zo
Ik vind t echt kutkwaliteit dat merkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze waren maar 20 euro, en met de honden uitlaten ideaal! Voor iets anders draag ik ze ook eigenlijk niet, maar nu wel omdat reizen.
Morgen zon zou fijn zijn, ik wil geen bui op mijn kop.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:15 schreef Maisnon het volgende:
Nee tis heel de komende week kut
Morgen beetje zon, KOMOP ZON
Jij wil gewoon hoger in de top 10quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie er ook last van tijdens de 'fijnste tijd van de maand' dat het lijkt alsof al je gewrichten vet pijn doen?Ik snap echt niet waar het anders vandaan moet komen
Ik had daar geloof ik ook last van, maar not sure. Ik ben langer zonder dan metquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie er ook last van tijdens de 'fijnste tijd van de maand' dat het lijkt alsof al je gewrichten vet pijn doen?Ik snap echt niet waar het anders vandaan moet komen
Ja, valt me echt tegen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind t echt kutkwaliteit dat merk
Nee, ik wil hardlopen maar alles doet pijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jij wil gewoon hoger in de top 10
mehquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik had daar geloof ik ook last van, maar not sure. Ik ben langer zonder dan met
Bij mij vooral mijn rug en heupen die gaan kutten dan. En het duurt langer voor dingen over zijn. Benen blijven moe bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ben je stiekem een hont?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Even met collega mee geweest naar buiten, nu stink ik
Mijn knieën voelen alsof ze verkeerd om zijn geklapt, if that makes any sensequote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij vooral mijn rug en heupen die gaan kutten dan. En het duurt langer voor dingen over zijn. Benen blijven moe bijvoorbeeld.
Wel suf, gister voor het lopen had ik echt looien poten, erna helemaal nergens meer last van. Trolololo.
Dat lijkt me heel raar aanvoelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn knieën voelen alsof ze verkeerd om zijn geklapt, if that makes any sense
Naja ik had gewoon geen last van knieën of wat dan ook, en nu wel. FMLquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik herken het trouwens wel hoor spees. Als ik weer eens lek ben doet alles nog meer pijn dan anders.
Nee, maar mijn collega wel een rokerquote:
Gij anti-rokerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar mijn collega wel een roker
Onvorostelbaar hoe snel je kan omslaan trouwens
Ik had ondanks de pil nog wel overal last van, het bloeden was alleen iets minderquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
het lijkt me sterk dat al die pilslikkers zulke extreme menstruatieklachten hebben?
Ga je wel uit? En naar welk soort gelegenheden ga je dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:24 schreef Maisnon het volgende:
Lindy ik ga even een aanname doen nadat SQ vrouw zei:
Heb je pointers voor mij om leuke meiden te ontmoetenik vind het zo moeilijk om te raden of iemand ook bi ofzo is, zonder dat ze breed zijn met een kort pittig kapsel en een houthakkerblouse
Je hebt ook pan oid toch? In utrecht? Daar gaat een gayfriend van mij altijd naartoequote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ga je wel uit? En naar welk soort gelegenheden ga je dan?
In de zomer heb je zo`n strandfestival waar vele (les)bi-vrouwen komen. Flirtation ofzo
Oef... lastig. Eigenlijk niet. Ik ben helemaal niet thuis in de gay-scene moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:24 schreef Maisnon het volgende:
Lindy ik ga even een aanname doen nadat SQ vrouw zei:
Heb je pointers voor mij om leuke meiden te ontmoetenik vind het zo moeilijk om te raden of iemand ook bi ofzo is, zonder dat ze breed zijn met een kort pittig kapsel en een houthakkerblouse
Ja dat lijkt mij dus ook en ik denk dat ik toch naar zo'n feest toe zal moetenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind zelf van die pottenkroegen enzo echt ver-schrikkelijk....
Maar ik heb normaal nergens last van huuuquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
spees, vriendin van mij had dat ook incl jankbuien maar die heeft spiraal laten zetten en toen was t over
er is hier de homoreeks toch? Die is zeker alleen voor mannen die op mannen vallen? Is er geen lesbische reeks/sc? Al is het alleen maar voor het meelezen... Mijn buurvrouw is lesbisch en die komt elke keer gewoon mensen tegen geloof ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij dus ook en ik denk dat ik toch naar zo'n feest toe zal moetennu ken ik wel een paar vriendinnen die dat wel eens doen, maar eentje is nu bvb zwanger dus die kan niet
dan vallen er 2 af.
Het is gewoon zo maf ineens, want voor dit alles kon ik er vanuit gaan dat iemand potentieel op me viel. Nouja, dat is nu ook met mannen dan weer en dat was eerst niet.
Er is wel een les(bi) topic geloof ik? in ONZ??? Of zit dat nu raar in mn hoofdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
er is hier de homoreeks toch? Die is zeker alleen voor mannen die op mannen vallen? Is er geen lesbische reeks/sc? Al is het alleen maar voor het meelezen... Mijn buurvrouw is lesbisch en die komt elke keer gewoon mensen tegen geloof ik
Het varieert per maand hoeveel last ik heb, maar hoofdpijn, rugpijn en lenzen die kut zitten is standaard. Maar veel minder een emotioneel wrak en daar ging het me om. Het anti-kind gedeelte is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
het lijkt me sterk dat al die pilslikkers zulke extreme menstruatieklachten hebben?
Jawel die is er welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
er is hier de homoreeks toch? Die is zeker alleen voor mannen die op mannen vallen? Is er geen lesbische reeks/sc? Al is het alleen maar voor het meelezen... Mijn buurvrouw is lesbisch en die komt elke keer gewoon mensen tegen geloof ik
Zou wel kunnen hoor! Ik weet niet, zag alleen HOMO weleens voorbij komen in de nieuwe topicsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er is wel een les(bi) topic geloof ik? in ONZ??? Of zit dat nu raar in mn hoofd
Huuu... ik wens je alvast veel succesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij dus ook en ik denk dat ik toch naar zo'n feest toe zal moetennu ken ik wel een paar vriendinnen die dat wel eens doen, maar eentje is nu bvb zwanger dus die kan niet
dan vallen er 2 af.
Het is gewoon zo maf ineens, want voor dit alles kon ik er vanuit gaan dat iemand potentieel op me viel. Nouja, dat is nu ook met mannen dan weer en dat was eerst niet.
duh, als je op vrouwen valt heb je al genoeg overeenkomsten, de rest moet dan ook goedkomenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jawel die is er welik ken er ook wel een paar, harstikke aardig maar ze zijn mn type niet.
Dat is het soms ook een beetje dat ik het gevoel heb van ok, jij valt op vrouwen, zij valt op vrouwen, now kiss!
Viel wel mee eigenlijk, rookvrij cafe!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gij anti-roker![]()
Dan zul je ook wel gestonken hebben na je vrijgezellen!
Dat klopt wel. Ik ruik het van mezelf als ik mijn koffer open trek op een frisse hotelkamerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Viel wel mee eigenlijk, rookvrij cafe!
Het is ook over een half uur weer weg hoor, maar ik rook dat vroeger nooit
Nee stom is dat he, heb je zelf helemaal niet in de gaten als je rookt... En als mensen dan zeiden, oh als we bij jou thuis vandaan komen moeten altijd alle kleren in de was, dan vond ik dat altijd nogal overdreven en haten. Maar inmiddels doe ik dat dus zelf ook als ik bij een roker binnen ben geweestquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Viel wel mee eigenlijk, rookvrij cafe!
Het is ook over een half uur weer weg hoor, maar ik rook dat vroeger nooit
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:38 schreef Dwyn het volgende:
31 pond voor een palette, blush en highlighter van Illamasqua?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:38 schreef Dwyn het volgende:
Doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:38 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga bewust niet kijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:41 schreef Lindytje het volgende:
Ja, le fu. Nu zit ik op de illamasqua site
Dus als je veel verzendkosten betaalt, shippen ze wel want dan is het minder gevaarlijk?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:41 schreef Dwyn het volgende:
Ja, ik had ook nagellakjes willen doen maar dan betaal je sowieso 11 pond verzenden want DANGEROUS!
Jottemquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:43 schreef RenRen- het volgende:
We zijn pas in Utrecht en Smeagol is het nu al zat
andere koerierquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus als je veel verzendkosten betaalt, shippen ze wel want dan is het minder gevaarlijk?
Blijkbaar!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus als je veel verzendkosten betaalt, shippen ze wel want dan is het minder gevaarlijk?
Dat palette is naais.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.wisegeek.com/what-does-200-calories-look-like.htm
Vooral de pindakaas is steeds weer een eyeopener
Ja maar pindakaasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Waarvan, de broccoli?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik wordt er bijna depri van als ik bedenk wat ik daar allemaal van eet in grote hoeveelheden
* IJsdraakje gaat op paprika kauwenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vanochtend nog een boterham met pindakaas opquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt he. WHY!
Pindakaas
Instant zin in pindakaas
Bruiloft is goed johquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wil je dat ik je lakjes opstuur of is skjoe dr bruiloft goed?
Dat kan ook prima!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog een boterham met pindakaas op
Altijd een dikke laagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan ook prima!
Zes boterhammen met pindakaas wordt al lastiger
Zeker met eendikke laag
Over de hele week verspreid?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:51 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb deze week een halve kilo druiven op op mn werk
zo. Lekker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan ook prima!
Zes boterhammen met pindakaas wordt al lastiger
Zeker met eendikke laag
Ja, die smoes gebruikte mijn broertje ook altijdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je zo extra met het pak hagelslag schudt omdat er niets uitkomt. En dat je dan een hele berg hagelslag hebtHagelslag met boterham omnomnom
Ik eet nu de helft ervan niet op want dat is echt te ergquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die smoes gebruikte mijn broertje ook altijd
Het is wel omnomnom.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die smoes gebruikte mijn broertje ook altijd
krijg je dan ook de hik?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Altijd een dikke laagAnders is het niet lekker
Rapper Sjors Peterquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:57 schreef Sharana_LV het volgende:
dikke laag pindakaas
geen speeksel hebben waardoor de pindakaas in je keel blijft plakken
ja maar een boterham met een redelijke laag pindakaas is voor een kind van 9 dus al 40% van zijn dagelijkse energiebehoefte.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:57 schreef RenRen- het volgende:
Ik weet nog op de basisschool, dat we werkweek hadden. En dat een jongen met zn moeder bij ons aan tafel zat en hij mocht zn eigen boterham niet smeren.
Ik als 9-jarige pindakaasliefhebber deed niet asociaal veel op mijn boterham, maar gewoon dat het lekker is en het plakt.
Moeder van meneer pakte een mes, stak het puntje in de pindakaas en ging met die vierkante centimeter pindakaas de halve boterham insmeren.dan proef je toch niks. Jonge.
Sterkte.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Komend semester MOET ik statistiek halen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:57 schreef RenRen- het volgende:
Ik weet nog op de basisschool, dat we werkweek hadden. En dat een jongen met zn moeder bij ons aan tafel zat en hij mocht zn eigen boterham niet smeren.
Ik als 9-jarige pindakaasliefhebber deed niet asociaal veel op mijn boterham, maar gewoon dat het lekker is en het plakt.
Moeder van meneer pakte een mes, stak het puntje in de pindakaas en ging met die vierkante centimeter pindakaas de halve boterham insmeren.dan proef je toch niks. Jonge.
truestory. Ik mag over twee weken weerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:56 schreef Lindytje het volgende:
IK BEN TOCH AL GETROUWD!! Eat all the shit
/carequote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar een boterham met een redelijke laag pindakaas is voor een kind van 9 dus al 40% van zijn dagelijkse energiebehoefte.
Pindakaas is vetter dan becel
we waren hele dagen aan het rennen daar, en ik was als kind niet dik, dus schadelijk zal het niet geweest zijn, maar vond het zo zielig dat hij zn boterhammen niet mocht smeren en dat hij dan ook nog een boterham kreeg waar je net een hintje pindakaas aan proefdequote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar een boterham met een redelijke laag pindakaas is voor een kind van 9 dus al 40% van zijn dagelijkse energiebehoefte.
Pindakaas is vetter dan becel
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
truestory. Ik mag over twee weken weer
Maar overdrijven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
en voordat de voorspelbare reacties binnen komen: tuurlijk kun je gewoon pindakaas eten, en zitten er ook veel goede stoffen in. Maar soms wel goed om even bewust te zijn van wat je eet
Ik durf niet te klikken.quote:
+1quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
FAK hij kwam uit het niets, de aftershave schoonmaker
*hapt naar adem
*hapt naar adem
*hapt naar adem
ik ookquote:
Peanutbutterfingersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind pindakaas-met-noot veul te ziet, zit ook dubbel zo veel suiker in. De gewone klassieke Calve pindakaas![]()
Met een theelepel![]()
Ik wissel af tussen light en met-noot. En zolang ik af blijf vallen of niet bij kom, vind ik het wel primaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind pindakaas-met-noot veul te zoet, zit ook dubbel zo veel suiker in. De gewone klassieke Calve pindakaas![]()
Met een theelepel![]()
Zonderquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe jij met of zonder nagellak? Kan ik iets meebestellen?
Expediaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand nog een fantastische site voor citytrips?
Ja ik kan zelf ook googlen maar ik wil graag weten waar jullie boeken
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
tch maar ff bij de lakjes kijken, 50% is wel redelijk goede korting
Light is ook meer suiker. Kcals boeien me niet bij pindakaas, die zitten toch al hoog, vind dat zoete gewoon niet lekkerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wissel af tussen light en met-noot. En zolang ik af blijf vallen of niet bij kom, vind ik het wel prima
De klassieke heb ik al heel lang niet meer gehad trouwens
wil ik ook wel wetenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik boek alles los.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een leuke reis gehad naar Zuid-Engeland met OAD. Nu ook weer bij OAD geboekt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit. Tenzij Helsinki, dan kijk ik eerst bij KLM, want hendige aanbiedingen.quote:
Oostnederlandse Autobus Dienstquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb een leuke reis gehad naar Zuid-Engeland met OAD. Nu ook weer bij OAD geboekt.
Gratis als je boven de 50 pond uit komt. Hij bleef bij mij op gratis staan, zelfs nadat ik na de korting onder de 50 kwam.quote:
Het varieert nogal per bestemming.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:10 schreef RenRen- het volgende:
Ik ging kijken voor los naar Parijs, maar dan zit je met je hotel al aan de 250/300 euro, dan moet je nog reizen, en zo'n citytrip is dan veel goedkoper
DIE EYELINERS ZIJN BAASquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
shar, jij had die eyeliner toch, die vond jij fijn? Heb je de gelliner of de liquid liner?
Die heb ik al.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:11 schreef Lindytje het volgende:
Scarab is ook wel heel mooi... nagellakje. FU!
gewoon alle nagellak via Sharana doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:11 schreef Lindytje het volgende:
Scarab is ook wel heel mooi... nagellakje. FU!
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gratis vanaf 50 pond he, als ik meebestel?
morgen of overmorgenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:11 schreef Maisnon het volgende:
Iemand heeft vanochtend iets op de post voor mij gedaan in een bubbeltjes envelop. Hoe lang denken jullie dat het duurt voordat t hier is?
Misschien hebben jullie meer ervarling met lakjes pakketjes enzo he
Ik vind dat zoete dus juist lekker. Ik heb ergens op de dag ook gewoon zin in zoet. Dat doe ik dan dus via die zoete boterham tijdens de lunch. Verder kan ik overal momenteel heel goed afblijven merk ik, ben ik wel blij om.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Light is ook meer suiker. Kcals boeien me niet bij pindakaas, die zitten toch al hoog, vind dat zoete gewoon niet lekker
Oke, die gooi ik er vast bijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil dan een precision ink in Abyss
Ja, fijn gevoel kan dat tocg geven he!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind dat zoete dus juist lekker. Ik heb ergens op de dag ook gewoon zin in zoet. Dat doe ik dan dus via die zoete boterham tijdens de lunch. Verder kan ik overal momenteel heel goed afblijven merk ik, ben ik wel blij om.
En woensdag had ik een ultieme kutdag en vond ik dat ik wel wat mocht snaaien maar ik heb het uiteindelijk niet gedaan, worstenbrood laten liggen, taart afgeslagen en geen stationsfriet als avondeten omdat B me een ander voorstel deed wat veel gezonder en ook lekker was, en dan ben ik daar achteraf toch weer happy mee
Ja! Vele malen fijner eigenlijk dan het toch eten van die 'troost-troep' op dat moment, dus dat ga ik echt proberen te onthouden en vaker toe te passen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, fijn gevoel kan dat tocg geven he!![]()
Wel doen!!! Is toch iets keitofs om jezelf een cadeautje voor te gevenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil ook wat kopen, als kadootje voor mn toelating. Ik moet mezelf echt inhouden het niet te doen
Welke?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:21 schreef Lindytje het volgende:
Ik twijfel of ik er nog een oogschaduwpalette bij zal gooien... Ik bedoel. Ik heb al zoveel oogschaduw. Maar: it's so pretty!
Is het tof genoeg om mn nobuy te breken? Ik twijfel aan een Liquid sand... Of mooie lipstick...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wel doen!!! Is toch iets keitofs om jezelf een cadeautje voor te geven
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy, doe mij trouwens toch dit setje maar:
http://www.illamasqua.com(...)led-eye-liner-bundle
Dus die losse abyss er uit. Mits ook 50% korting op het setje, anders niet.
Ja, zeker! Halloo, daar heb je keihard voor gewerkt!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is het tof genoeg om mn nobuy te breken? Ik twijfel aan een Liquid sand... Of mooie lipstick...
ik hou zo van Loadquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:22 schreef Debsterr het volgende:
Mehh, ik vind toch 7 pond voor een lakje best veel. Maar Load.
ja... Dat is waar. Ik ga morgen kijken wat ik tegenkomquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zeker! Halloo, daar heb je keihard voor gewerkt!!
Ik ook niet, maar kijken.quote:
Datte!!! En je koopt dan toch heel bewust 1 mooie beloning? Dat is wat anders dan OH FUCK NOBUY DIT DAT ALLES KOPUUUUUUHquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zeker! Halloo, daar heb je keihard voor gewerkt!!
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een GPS+interval+snelheid+hartslag horloge
EENSCHquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Datte!!! En je koopt dan toch heel bewust 1 mooie beloning? Dat is wat anders dan OH FUCK NOBUY DIT DAT ALLES KOPUUUUUUH
Ja, maar twijfel... Of ik pak een mooie lipstick en een losse oogschaduw. Argh. Le fu.quote:
Af en toe klooi ik met m'n alluvium.quote:
Dat is wel waar, ik maak een weloverwogen beslissingquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Datte!!! En je koopt dan toch heel bewust 1 mooie beloning? Dat is wat anders dan OH FUCK NOBUY DIT DAT ALLES KOPUUUUUUH
Nagellak moet je effe bij mels meebestellenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:27 schreef Debsterr het volgende:
Maarre, Lin, jij doet dus een bestelling? En zou daar dan 1 nagellakje bij kunnen..?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Adviesprijs: ¤ 349,-
Prijs: ¤ 279,-
U betaalt geen verzend- of administratiekosten!
Voorraadstatus: Ruim op voorraad.
Aaaah vandaarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nagellak moet je effe bij mels meebestellen![]()
Met nagellak wordt de shipping duurder, want: DANGEROUS!!!
loopschoenen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje klikt site weg.
Eerst schoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |