Omdat het kanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:36 schreef Maisnon het volgende:
Bol.com heeft maar 1 van de 2 dozen afgeleverd vandaag
Waarom bestaat heel mijn leven uit op een doos wachten
Schaterlachquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:36 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:36 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben nooit getest... Heb lang getwijfeld om het wel te laten doen en twijfel is er nog steeds. Maar behalve dat het een verklaring is voor mijn debiele manier-van-doen levert het me verder niet zoveel op.quote:
Je kunt er vast ergens een subsidie mee verkrijgen, winwinquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben nooit getest... Heb lang getwijfeld om het wel te laten doen en twijfel is er nog steeds. Maar behalve dat het een verklaring is voor mijn debiele manier-van-doen levert het me verder niet zoveel op.
Heb die twijfel al vaker hier in het topic neergelegd
dit!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je kunt er vast ergens een subsidie mee verkrijgen, winwin
Die heb ik helemaal nooit meegekregen johquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben nooit getest... Heb lang getwijfeld om het wel te laten doen en twijfel is er nog steeds. Maar behalve dat het een verklaring is voor mijn debiele manier-van-doen levert het me verder niet zoveel op.
Heb die twijfel al vaker hier in het topic neergelegd
Ja jongequote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ben ik te laat voor de Wajong?
Daar hedde gij nun punt!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je kunt er vast ergens een subsidie mee verkrijgen, winwin
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja als ik er zelf niet om kan lachen he
Autisme is sowieso echt superbreed, een heel spectrum met veel varianten. Ook een soort verzamel ze allemaalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou ja, het blijft wel een twijfel van me. Ergens lijkt daadwerkelijk het stempel me heel fijn, omdat ik mezelf beter kan verklaren zeg maar. Maar ja, als ik daarmee aankom bij de huisarts.. "hoi, ik wil een stempel, maar verder niks".
En m'n grootste angst is natuurlijk dat blijkt dat er niks aan de hand is en dat ik gewoon raar ben
Ja, en dan, als je gewoon raar bent? Dat wist je al langquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou ja, het blijft wel een twijfel van me. Ergens lijkt daadwerkelijk het stempel me heel fijn, omdat ik mezelf beter kan verklaren zeg maar. Maar ja, als ik daarmee aankom bij de huisarts.. "hoi, ik wil een stempel, maar verder niks".
En m'n grootste angst is natuurlijk dat blijkt dat er niks aan de hand is en dat ik gewoon raar ben
is ook een stempel hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
de hand is en dat ik gewoon raar ben
Ja dat klopt, maar dan had ik dus nooit het recht om te zeggen dat ik een halve autist benquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, en dan, als je gewoon raar bent? Dat wist je al lang
En wat als je het zou doen? Dan ben je iig van je twijfel af. Je verliest er niks mee, behalve een testdag.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dan had ik dus nooit het recht om te zeggen dat ik een halve autist ben![]()
![]()
Het slaat allemaal nergens op. Maar toch blijf ik twijfelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |