Miisschien ook het terrein van de CIOS in Sittard meenemen. Er is daar ook een vijver. Hij studeerde daar volgens mij en dus zal hij die plek zeer goed kennen. Is ook in de buurt van Neerbeek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:22 schreef NutKees het volgende:
Vanavond vrijwillige zoektocht in Geleen van de Luxemburglaan naar het Danikerbos.
Dat bos is:
-klein
-redelijk goed bezocht door wandelaars, mensen met honden en mountainbikers (ikzelf)
-met de auto nauwelijks te bereiken
Goed initiatief natuurlijk maar de kans dat ze daar wat vinden is heel klein naar mijn mening.
Wat is de reden dat daar gezocht gaat worden? Alleen door het woordje Luxemburg?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:22 schreef NutKees het volgende:
Vanavond vrijwillige zoektocht in Geleen van de Luxemburglaan naar het Danikerbos.
Dat bos is:
-klein
-redelijk goed bezocht door wandelaars, mensen met honden en mountainbikers (ikzelf)
-met de auto nauwelijks te bereiken
Goed initiatief natuurlijk maar de kans dat ze daar wat vinden is heel klein naar mijn mening.
Daar zijn ze van de week al geweest...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:55 schreef beast2 het volgende:
[..]
Miisschien ook het terrein van de CIOS in Sittard meenemen. Er is daar ook een vijver. Hij studeerde daar volgens mij en dus zal hij die plek zeer goed kennen. Is ook in de buurt van Neerbeek.
Daar geloof ik ook niet zo in. Ik denk echt dat ze in de directe regio gezocht moeten worden. Dus Vleuten-Zeist-Doorn. Maar goed dat is "mijn gevoel"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:57 schreef zolderraam het volgende:
[..]
Wat is de reden dat daar gezocht gaat worden? Alleen door het woordje Luxemburg?
Als hij niet wilt dat de kinderen gevonden gaan worden dan lijkt het mij sterk dat hij er een puzzel tocht van gemaakt heeft met allerlei aanwijzingen.
Oh crap...dat is vlak bij Best toch? Daar kwam hij ook langs. Zuilichem..Ligt wel op route.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:01 schreef Sponge-Bob het volgende:
Hoe past de waal in het plaatje?
http://www.telegraaf.nl/b(...)Waal_gevonden__.html
ik wou het ook net posten...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:01 schreef Sponge-Bob het volgende:
Ja, goed, zelfs toen de waarneming in Leersum nog speelde had e Waal in het plaatje gepast,quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:01 schreef Sponge-Bob het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:55 schreef Leandra het volgende:
Overigens had hij binnen dat tijdsbestek ook naar Ochten kunnen rijden en ze in de Waal kunnen achterlaten...
Op de heenweg wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:02 schreef blanket het volgende:
[..]
Oh crap...dat is vlak bij Best toch? Daar kwam hij ook langs. Zuilichem..Ligt wel op route.
Ja ik zie het...maar goed hij hoeft ze niet daar gedumpt te hebben natuurlijk?quote:
Maar op de heenweg is er bijzonder weinig tijd "kwijt" toch? EN er zijn beelden van de jongens bij het tankstation in Neerbeek.quote:
Tenzij verzwaard verwacht ik niet dat degene die nu gevonden is ook daar te water is gelaten....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:02 schreef blanket het volgende:
[..]
Oh crap...dat is vlak bij Best toch? Daar kwam hij ook langs. Zuilichem..Ligt wel op route.
Mwah, dit lijkt me een behoorlijk koud kunstje:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:09 schreef beast2 het volgende:
Toch is het niet zo voor de hand liggend. De Waal is lastig te bereiken vanaf de weg, behalve in plaatsen zoals Nijmegen en Tiel. De kans om gesnapt te worden is te groot.
Het is idd niet het meest logische voor een ouder, maar ik sluit inmiddels vrij weinig meer uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:11 schreef beast2 het volgende:
En ik denk niet dat hij zijn kinderen respectloos in een rivier dumpt. Hij heeft ze waarschijnlijk begraven.
Nja, je kinderen vermoorden is ook niet het meest logische voor een ouder...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is idd niet het meest logische voor een ouder, maar ik sluit inmiddels vrij weinig meer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |