Ik ben er bang voor. Die hobbyspeurders wanen zich echt minimaal gelijk, maar eerder superieur aan de politie.quote:
hobbyspeurders vind ik te eervol voor ze, ze zuigen gewoon wat theorietjes uit de duim.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. Die hobbyspeurders wanen zich echt minimaal gelijk, maar eerder superieur aan de politie.
Gebruik eens interpuncties ofzo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:00 schreef renevanlaaren het volgende:
ik denk zelf heeft lopen twijfelen vandaar wel op pc brief niet geprint.ronde gedaan op terugweg gedacht ik ze niet dan zij ook niet.
niks geen spannende complotten maar gedaan wat ter plekke in hem opkwam.
begraven of ergens in droge sloot of zo en toen er zelf een eind aangemaakt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gebruik eens interpuncties ofzo.
Het topic is al lastig genoeg bij te houden.
Daar hebben ze heus wel ervaring mee, er zijn wel meer zaken waar de politie mee bezig is en getuigen van worden opgeroepen, of tips gevraagd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:06 schreef Rachilda het volgende:
zou de politie de burgers nog niet spuugzat zijn, met alle simpele theorietjs? "polisie, je moet toch echt onder die steen kijken" of "polisie, ik zag vandaag een verdacht persoon in mijn straat lopen, kan dat niet de handlanger zijn geweest" en ga zo maar door
twitter:LincandReece twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 16:45:51Oproep duikers 'het Hens' #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:sasje123 twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 16:56:06@LincandReece worden er duikers opgeroepen? reageer retweet
twitter:LincandReece twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 17:02:41@sasje123 zoals ik heb gelezen wel reageer retweet
ja....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:13 schreef yvonne het volgende:
Het is dat het zo triest is voor de moeder en de 2 kinderen, maar owowowowowowow wat wordt het een klucht.
Komt van facebook af. https://www.facebook.com/de.utrechtseheuvelrug?hc_location=streamquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:09 schreef Rachilda het volgende:
twitter:LincandReece twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 16:45:51Oproep duikers 'het Hens' #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:sasje123 twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 16:56:06@LincandReece worden er duikers opgeroepen? reageer retweet
twitter:LincandReece twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 17:02:41@sasje123 zoals ik heb gelezen wel reageer retweet
Even goed lezen, dat die beelden er zijn betwijfel ik niet... wel dat ze misschien niet goed geinterpreteerd zijn. De beelden zijn onduidelijk, want moesten verbeterd worden voordat de politie vaststelde dat de jongens er op stonden, toen ze gewoon direct naar de beelden keken konden ze het sowieso niet zien. En uit het gestuntel bij Leersum blijkt dat er minstens 1 persoon op de afdeling videobeelden zit die misschien niet de beste is in zijn werk. Als die ook de beelden van Neerbeek heeft gedaan...? Dat is waar mijn twijfel vandaan komt, geen aluhoedjes complot geneuzel dat de beelden er gewoon niet zijn ofzo!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ze niet getoond zijn wil niet zeggen dat ze er niet zijn.
Ze zullen toch als eerst bij zijn huidige vriendin langsgegaan zijn met het nieuws dat hij zichzelf heeft verhangen. Zij zal aangegeven hebben dat de kinderen bij hem waren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:15 schreef yvonne het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)_Julian_niet_uit.xml
Ja, zeg ik, Leandra geloof ik ook, keer die vriendin(nen) nou eens binnenste buiten
Klopt geen zak van.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:09 schreef Rachilda het volgende:
Jemig. Wat haalt men zich wel niet in het hoofd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:58 schreef Copycat het volgende:
Die gebroken tulp eronder ook:
[..]
Minachting voor de politie die zich inzet is more like it.
Kan ook een man geweest zijn...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er een handlanger is. Hij heeft zelfmoord gepleegd, zulke rare dingen doen vrouwen niet voor een man die er toch een einde aan maakt.
Dat denken wij.... speculaasjes weetjewel...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, en waarom zou een man dat doen?
Slaat toch helemaal nergens op?
Heb je al antwoord gekregen? Vroeg ik me ook al af!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja jou moest ik hebben......... de OP van # 40 had je aangepast, nieuwe routekaart en plaatjes van de schoenen, sleepkabel en spanband erin, met de teksten daaronder.
Waar had je die teksten vandaan? Ik neem aan van de site van de politie, maar dan was er "wat interssants" aan de hand met de tekst onder de schoen.
Ik heb voor de OP van # 41 de tekst aangepast en de tekst gebruikt zoals die op dat moment op de site van de politie stond.
Enfin; had je de plaatjes en de tekst van de site van de politie en hebben ze onbedoeld iets vrijgegeven of had je die ergens anders vandaan?
NWS / Twee kinderen dode man vermist #40
NWS / Twee kinderen dode man vermist #41
Site van de politie: https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.html
gaan de vrijwilligers nu ook duiken? dat gaat wel heel ver hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt geen zak van.
Iemand opperde om ex-mariniers en duikers op te roepen voor de vrijwillige zoektocht van vanavond bij het Henschotermeer. Niks meer, niks minder.
PS Suggestie kan op Facebook overgenomen zijn door de organisator van die zoektocht, maar dat kan ik niet zien omdat ik geen Facebook heb.
Sluitend bewijsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, en waarom zou een man dat doen?
Slaat toch helemaal nergens op?
Dat idee is geopperd ja...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:28 schreef Rachilda het volgende:
[..]
gaan de vrijwilligers nu ook duiken? dat gaat wel heel ver hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |