PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Half uurtje. Je moet ook normaal aflsuitenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:06 schreef over_hedge het volgende:
Je bent nu met je account aangemeld bij de consoleversie. FUT Web is alleen beschikbaar als je niet bij je console bent aangemeld. Meld je af en probeer het over een paar minuten nog eens.hoelang duurt dat?
Blokkeren was een oplossing geweestquote:
ja dat ging nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Half uurtje. Je moet ook normaal aflsuiten
Ja bedacht ik met toen ik op invoeren druktequote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Blokkeren was een oplossing geweest
Heb ik ook vaak last van jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja dat ging nietOf ik moest 2 spelers discarden
Alleen op de webapp kan je daar gewoon omheen werken, en op mijn telefoon ook
Alleen op console niet dus
tp zit helemaal vol. heb 2 spelers gekocht die ik ook al in mijn club heb dus kan ze nergens heen doen.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme een kut begin van de dag, en dan gaat iedereen mij hier een beetje negeren![]()
![]()
Zo zijn we niet getrouwd
Op de xbox is de goedkoop 460kquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:07 schreef Ajacied7 het volgende:
Hij is al weg, ik had hem toch moeten kopen.
Negeren?quote:
Bert_Opzetborstel blokkerenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb Bert ook geblokkeerd op FOK!
Mafkees.
VMBO-KB?quote:
Oh die zag ik er niet bij staanquote:
twitter:tomvanhulsen twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 10:56:56Northampton Town is de club van de dikste speler op de Engelse velden: Adebayo Akinfenwa. RT @MackaBlacka17 http://t.co/RRjNceoq3Y reageer retweet
Nee joh. Ik heb ook een knopje nu met toevoegen aan vriendenlijst. Om je een goed gevoel te geven klik ik daar opquote:
Die KSI video van hemquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:11 schreef DePresident. het volgende:
Wat zegt hij nou? Dik.twitter:tomvanhulsen twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 10:56:56Northampton Town is de club van de dikste speler op de Engelse velden: Adebayo Akinfenwa. RT @MackaBlacka17 http://t.co/RRjNceoq3Y reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb ook een knopje nu met toevoegen aan vriendenlijst. Om je een goed gevoel te geven klik ik daar op
Tjah maar je bent dan ook al 30 (?) en bent nu pas bezig met een hbo studiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:13 schreef Maver24 het volgende:
Toen des tijds dat ik Examen deed op de middelbare school waren ze echt super makkelijk. Ik deed ook VMBO Administratie zoals het toen heette. Iedereen stressen voor een toets en achteraf met elkaar delen van iedereen had opgeschreven enzo. was wel tof. Daarna 3 MBO diploma's gehaald op het Albeda Collega en nu HBO aan het doen. Best wel veel diploma's op zak al zeg ik hetzelf![]()
VMBO Administratie, heb je daar wel opgelet dan? Of is jouw FUT administratie niet representatief voor de restquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:13 schreef Maver24 het volgende:
Toen des tijds dat ik Examen deed op de middelbare school waren ze echt super makkelijk. Ik deed ook VMBO Administratie zoals het toen heette. Iedereen stressen voor een toets en achteraf met elkaar delen van iedereen had opgeschreven enzo. was wel tof. Daarna 3 MBO diploma's gehaald op het Albeda Collega en nu HBO aan het doen. Best wel veel diploma's op zak al zeg ik hetzelf![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:15 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
VMBO Administratie, heb je daar wel opgelet dan? Of is jouw FUT administratie niet representatief voor de rest
Was het niet handiger om Havo te doen en daarna HBO ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:13 schreef Maver24 het volgende:
Ooooowww met de klemtóón andersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar omdat je een plaatje van een neger postte bij het woord negeren, vond ik dat wel toepasselijk
Hij is gespierd, niet dikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:11 schreef DePresident. het volgende:
Wat zegt hij nou? Dik.twitter:tomvanhulsen twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 10:56:56Northampton Town is de club van de dikste speler op de Engelse velden: Adebayo Akinfenwa. RT @MackaBlacka17 http://t.co/RRjNceoq3Y reageer retweet
Ik lees altijd eerst Neger- en. Net als Bommel-dingquote:
pots ook toch? Ik heb er geen zin meer in. Heb een chille baan waar ik genoeg verdien. Mn Teamleider begon wel over studie, dat dat goed voor me is, en dat ik dat moet doen. Maar heb gezegd dat ze die kosten kunnen besparen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah maar je bent dan ook al 30 (?) en bent nu pas bezig met een hbo studie
Haha tof dat je hem repost voor de mensen die Molfan geblokkeerd hebbenquote:
Maar die doet dat tijdens het werken, vind ik wel wat anders.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
pots ook toch? Ik heb er geen zin meer in. Heb een chille baan waar ik genoeg verdien. Mn Teamleider begon wel over studie, dat dat goed voor me is, en dat ik dat moet doen. Maar heb gezegd dat ze die kosten kunnen besparen.
Ik heb alleen mijn zwarte pieten diploma, kutzooiquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:13 schreef Maver24 het volgende:
Same here, ook 30 en moet in september beginnenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
pots ook toch? Ik heb er geen zin meer in. Heb een chille baan waar ik genoeg verdien. Mn Teamleider begon wel over studie, dat dat goed voor me is, en dat ik dat moet doen. Maar heb gezegd dat ze die kosten kunnen besparen.
Ja deze post van hem had nog enig nIVEAU OMDAT ER VERDER GEEN TEXT BIJ ZAT.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha tof dat je hem repost voor de mensen die Molfan geblokkeerd hebben
Ik red me vooralsnog goed met een neusspray, gewoon met zout die holtes doorspoelen, heeft wel een redelijk goed effect. Wel veel hoofdpijn nog, maar wordt minder. Ook ietsjes verhoging, dus maar ziekgemeld ook. Als ik nu nog idioot onregelmatig ga werken, dan ben ik straks 2 weken platquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:16 schreef Revontulet het volgende:
@toefjes dat is niet zo best. Aan de antibiotica zeker?
Kan je 2 weken traden jonge, wat wil je nog meerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik red me vooralsnog goed met een neusspray, gewoon met zout die holtes doorspoelen, heeft wel een redelijk goed effect. Wel veel hoofdpijn nog, maar wordt minder. Ook ietsjes verhoging, dus maar ziekgemeld ook. Als ik nu nog idioot onregelmatig ga werken, dan ben ik straks 2 weken plat
Maver is 30 en studeert nog Full time?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar die doet dat tijdens het werken, vind ik wel wat anders.
Als ik straks mijn uni diploma heb vind ik het ook wel leuk geweest
Volgens mij welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maver is 30 en studeert nog Full time?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |