Wat een geweldenaar hé, heeft alles in zich om een grote jongen te worden, binnen en buiten het veld.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:39 schreef emokid het volgende:
Volgens mij heeft Puig in zijn eentje de Dodgers game gewonnen afgelopen nacht. Wat een beest.
Dat is inderdaad jammer, heb het extra zenderpakket waarin ESPN America zat dan ook al opgezegd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:59 schreef Valandil het volgende:
Binnenkort vindt er een wijziging plaats in uw zenderaanbod.
Wijziging zenderaanbod
Op dit moment is ESPN America onderdeel van het zenderaanbod in uw tv-abonnement
TV Extra. Helaas heeft deze zender besloten per 1 augustus in het grootste deel van Europa te stoppen met uitzenden. Dat betekent dat ESPN America vanaf dat moment niet meer beschikbaar is en dus geen onderdeel meer uitmaakt van uw tv-abonnement.
WTF![]()
Ik heb dan wel MLB.tv, maar toch is het heel jammer.
Ik ook, programma's als Sportcenter ga ik wel missen. Of Baseball tonight en ik weet dat je ze wel kunt downloaden maar dat gaat we ook weer iets te ver.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:39 schreef maerk het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer, heb het extra zenderpakket waarin ESPN America zat dan ook al opgezegd.
Als NFL Gamepass gratis blijft, en dat in combinatie met mijn MLB.tv abonnement maakt het voor mij echter niet zo heel veel uit. Al vond ik het toch altijd wel lekker om te zappen naar ESPN America op mijn tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |