at
at
at
at
van mij mogen ze zo wel aan de PO beginnen
en nu weer ff Barry verheerlijken
na gisteren 5x BB vannacht 4 hits uit 4 plaatbezoekjes
Barry is niet alleen op weg naar het BB-record maar ook naar het singleseason OBP-record wat nu nog op naam staat van Ted Williams met .5528 uit het seizoen 1941
Barry staat nu met nog 14 wedstrijden te gaan op .577
Tussenstand op de Smoltz-o-meter: 51 saves
En Minnesota clinched de AL Central.
quote:met dank aan het slechte weer in NY
Op maandag 16 september 2002 03:59 schreef Almighty het volgende:
En Minnesota clinched de AL Central.
San Francisco staat nog 1 wedstrijd voor op de LA Dodgers, het kan dus nog steeds voor Barry.
En steal nr 9 voor Barry was gister ook een feit. Dat kan hij dus ook nog.
quote:LOL
Op donderdag 19 september 2002 00:07 schreef SpankSpankeronie het volgende:
...en dat record van Henderson haalt die toch nooit meer
quote:Ah..das wat minder 5-3 ondertussen voor de A's
Op donderdag 19 september 2002 23:46 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Spank kijkt wel alleen de verbinding is vanddaag een beetje klote
het is soms net een grote diaplaatjesshow
inmiddels is het 3-3
*offtopic* wat een views heeft dit topic trouwens
tenminste als de info van CBS Sportsline klopt
quote:Btje jammer dat
Op vrijdag 20 september 2002 20:16 schreef SpankSpankeronie het volgende:
mitt ff terugkomen op dat gelijk eindigen in de AL West
als de A's en de Angels beide gelijk eindigen dan winnen de A's de divisie,dit omdat ze de onderlinge duels dit seizoen met 11-9 hebben gewonnen van de Angels
en degene die zich plaatst via deWildcard mag uitkomen tegen de Yankeestenminste als de info van CBS Sportsline klopt
En altijd views tjeeeeeees Heeft het op de frontpage gestaan ofzo?
quote:die bovenste foto, die kerel, gatverdamme wat een K*T bek heeft die gast zeg.. jeeeeeeeeeeeeezus.....
Op vrijdag 20 september 2002 16:44 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[afbeelding]
ja wie zijn dit nu weer?
nou dit stel vond het vannacht nodig om firstbase coach Tom Gamboa van de KC Royals vanachter aan te vallen en neer te slaan
[afbeelding]
[afbeelding]
vervolgens werden ze zelf in elkaar gemept door de spelers van de Royals
het moet niet gekker worden
doodknuppelen zou je bij voorbaad wel kunnen doen
En ook teammaatje Smoltz(ex-CyYoung award winnaar) evenaarde gister het saves record van de NL met 53 saves in een seizoen. En dat in zijn 1e seizoen als closer. Echt Briljant!
Met nog een week te gaan kan hij het record van 57 nog halen.
Angels verliezen weer van Seattle en staan nu 3. achter op Oakland..dat word wel erg lastige zaak dus..
quote:Groundball Maddux
Op maandag 23 september 2002 12:54 schreef Almighty het volgende:
The Braves laten weeer van zich spreken.
Maddux wint voor het 15e seizoen op rij op z'n minst 15 wedstrijden. Ok klinkt niet zo impressive, maar de laatste persoon die dit geflikt heeft was ene Cy Young bijna 100 jaar geleden.
quote:Zijn 1e volledige seizoen als closer,Smoltz had vorig seizoen de eer om de one and only Rocker te mogen opvolgen
En ook teammaatje Smoltz(ex-CyYoung award winnaar) evenaarde gister het saves record van de NL met 53 saves in een seizoen. En dat in zijn 1e seizoen als closer. Echt Briljant!
quote:Dat gaat voor de Anaheim Assholes uitdraaien op een confrontatie met de NYY
Op maandag 23 september 2002 13:29 schreef mitt het volgende:Angels verliezen weer van Seattle
en staan nu 3. achter op Oakland..dat word wel erg lastige zaak dus..
quote:
Op maandag 23 september 2002 20:52 schreef DonorHoofd het volgende:[..]
Groundball Maddux
[..]Zijn 1e volledige seizoen als closer,Smoltz had vorig seizoen de eer om de one and only Rocker te mogen opvolgen
[..]Dat gaat voor de Anaheim Assholes uitdraaien op een confrontatie met de NYY
En dan weet je het wel,exit in de eerste ronde playoffs
ik zie nog wel een uitweg voor je mitt
de Angels moeten alles verliezen en dan maar hopen dat de RedSox of de Mariniertjes alle resterende wedstrijden winnen
dan ontlopen de Angels zeker de Yankees maar daar zit je waarschijnlijk ook niet op te wachten
quote:Eh..
Op woensdag 25 september 2002 16:38 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[afbeelding]
Alfonso Soriano,nog altijd op zoek naar die ene homerun voor een 40/40 seizoenik zie nog wel een uitweg voor je mitt
de Angels moeten alles verliezen en dan maar hopen dat de RedSox of de Mariniertjes alle resterende wedstrijden winnen
dan ontlopen de Angels zeker de Yankees maar daar zit je waarschijnlijk ook niet op te wachten
nee! dan stunten ze maar tegen de Yankees
alle playoff plaatsen zijn al vergeven,er wordt alleen nog gestreden om Home-field advantage in de AL tussen de Yankees en de A's en in de NL tussen de DBacks en de Cardinals
blijft er nog 1 ding staan; slaat Sorriano vandaag nog een homerun tegen de Oriols voor een 40/40
en bij de Cubs is het nieuwe seizoen al begonnen,flikkeren ze de skipper net voor de laatste speeldag op straat
quote:en dit hoort bij dat topic van de jong:P
Op zondag 29 september 2002 21:02 schreef Emerton het volgende:
de jong is een goede voetballer maar als je een echte afmaker zoekt koop of huur dan machlas ofzow
quote:Ik ben wel benieuwd hoe het gaat worden..kwil ook ff van je weten Spank hoe het gaat lopen volgens mij...ik hoop natuurlijk op een stuntje van de Angels..maar ga wel hopen op Maddux en Smoltz...Schilling en Johnson...en Bonds, Soriano, en Adam Kennedy of course
Op zondag 29 september 2002 19:46 schreef SpankSpankeronie het volgende:
vandaag laatste speeldag van het reguliere seizoen,daarna kunnen er heel veel spelers op vakantie?alle playoff plaatsen zijn al vergeven,er wordt alleen nog gestreden om Home-field advantage in de AL tussen de Yankees en de A's en in de NL tussen de DBacks en de Cardinals
blijft er nog 1 ding staan; slaat Sorriano vandaag nog een homerun tegen de Oriols voor een 40/40
en bij de Cubs is het nieuwe seizoen al begonnen,flikkeren ze de skipper net voor de laatste speeldag op straat
quote:Niet alleen Soriano had de kans op een 40/40, ook Vlady Guerrero van Montreal had de kans. Alleen ook dat feestje ging niet door. Jammer voor ze. Waren ze toch in een leuk gezelschap gekomen als ze die ene homerun er nog bij hadden.
Op zondag 29 september 2002 19:46 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Dinsdag (morgen) begint het dus...
Wel errug fijn dat de Angels 2 keer uit tegen de Yankees mogen beginnen
Washburn - Clemens is het pitchersduel..whoeii
St.Louis - Arizona is misschien nog wel mooier...Morris vs Johnson
36 reakties en meer dan 60.000 views?
quote:Ow..zie je dat nu al..
Op maandag 30 september 2002 15:52 schreef golfer het volgende:
En welke mongool heeft met zijn fikken op de F-5 knop zitten rammen hier?36 reakties en meer dan 60.000 views?
quote:aangezien de Indians dit jaar niet meedoen om de plaatsen in de Worldseries kan en ga ik vanaf nu weer lekker ongegeneerd de Yankees aanmoedigen
Op zondag 29 september 2002 23:49 schreef mitt het volgende:Ik ben wel benieuwd hoe het gaat worden..kwil ook ff van je weten Spank hoe het gaat lopen volgens mij...ik hoop natuurlijk op een stuntje van de Angels..maar ga wel hopen op Maddux en Smoltz...Schilling en Johnson...en Bonds, Soriano, en Adam Kennedy of course
in de eerste ronde hakken de Yankees de Angels in de pan,al is 3-2 ook wel leuk
de volgende hindernis zal wel het zooitje uit Oakland zijn,en die willen vast en zeker wel revanche nemen voor het debacle van vorig jaar maar ook dit seizoen gaat ze dat niet lukken
uit de AL gaan de Yankees dus door naar de WS
de NL is een wat lastigere divisie,ik hoop dat de Giants naar de WS gaan maar ik ben bang dat ze na de confrontatie met de Braves er al weer uitliggen
de strijd om de divisietitel zal wel gaan tussen de Braves en de Slangen uit Arizona en dan komt het er op aan of Schilling en Johnson hun partijtjes weten te winnen,zoniet doei DBacks
een WS tussen Tore's Yankees en Cox' Braves dat lijkt me wel wat
al is een confrontatie in de WS tussen de A's en de Giants ook wel leuk maar niet realistisch
en de MLB heeft ook nog een mooie aanbieding
minimaal 25 postseason games voor maar $19,95
en ook C+ laat ons niet in de steek,3 en soms zelfs 4 games per week en alle WS games live,zeer slecht voor mijn nachtrust
quote:ja das dan ook jammer voor Vladimir
Op maandag 30 september 2002 01:02 schreef Almighty het volgende:[..]
Niet alleen Soriano had de kans op een 40/40, ook Vlady Guerrero van Montreal had de kans. Alleen ook dat feestje ging niet door. Jammer voor ze. Waren ze toch in een leuk gezelschap gekomen als ze die ene homerun er nog bij hadden.
quote:die tweede wedstrijd tussen is ook een leuke,Finley tegen Schilling
[quote]
Op maandag 30 september 2002 15:15 schreef mitt het volgende:
St.Louis - Arizona is misschien nog wel mooier...Morris vs Johnson
quote:ja ik weet het,het is lekker goedkoop
Op maandag 30 september 2002 21:26 schreef mitt het volgende:
Btje jammer dat je dan weer voor de Yankees bent Spank
Maare wacht maar![]()
Angels gaan stunten
deze is van vorig jaar
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:42 schreef SpankSpankeronie het volgende:
$#@% de Tribe kan dus met Vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan nu maar de Yankees steunen.
Maare ook wel verassend dat Oakland en Arizona verloren hebben...Arizona ook wel ergg dik hoor..
Arizona IP H R ER BB SO HR ERA
Johnson (L, 0-1) 6.0 10 6 5 2 4 2 7.50
Mantei 0.1 1 2 2 1 0 0 54.00
Swindell 0.0 2 4 1 1 0 0 --
Fetters 0.2 1 0 0 1 1 0 0.00
Helling 2.0 0 0 0 0 0 0 0.00
Geen beste cijfers voor Johnson...
Komende dagen maar ff tijd maken voor Anaheim
en dan de Twins vs de A's van gisteren,pakken eerst een aantal spelers van de Twins de verkeerde bus naar het stadion,vervolgens maken ze er in de eerste 3 innings een grote puinhoop van in het veld met de een na de andere error en dan toch nog winnen
ze staan nu wel weer met 3-0 achter na 2 innings maar ik zie toch kansen voor een stunt tegen de A's
en het is ook grote schoonmaak onder de skippers,eerst die van de Cubs op straat vervolgens vliegen ze er uit bij de Devil Rays de Tigers en de Rangers en dan mag Bobby Valentine ook nog opstappen bij de Mets met een gouden handdruk van 2,7 miljoen dollars
ik ga maar es ff solliciteren bij de Mets en mochten ze me aannemen dan haal ik direct Rocker binnen als closer
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 02-10-2002 23:43]
Go Angels!!
quote:En of het een pitchersduel is.
Op woensdag 2 oktober 2002 23:43 schreef mitt het volgende:
Dus alleen de Yankees winnen qua favorieten...
En idd nu wel leuk pitchersduel tussen Finley-Schilling..
quote:Zal niet moeilijk zijn dan, want hij is vandaag gewaived door de Rangers. Niet gek, want hij had maar 1 save in 30 mogelijkheden. Lekker gemiddelde
Op woensdag 2 oktober 2002 23:01 schreef SpankSpankeronie het volgende:
ik ga maar es ff solliciteren bij de Mets en mochten ze me aannemen dan haal ik direct Rocker binnen als closer
quote:this sucks
Op vrijdag 4 oktober 2002 16:19 schreef Almighty het volgende:[..]
Zal niet moeilijk zijn dan, want hij is vandaag gewaived door de Rangers. Niet gek, want hij had maar 1 save in 30 mogelijkheden. Lekker gemiddelde
quote:niet zo gek ook dat ze Rocker eruitschoppen bij de Rangers aangezien zijn contract toch al afliep en als ze hem hadden willen houden dan hadden ze Rocker minimaal $2 million moeten aanbieden en ze zijn dan wel gek bij de Rangers maar zo gek nou ook weer niet
The Rangers conceded the John Rocker experiment was a failure, giving the temperamental left-handed reliever his unconditional release Thursday. Rocker began the season as the Rangers closer and ended it on the disabled list. In between, he was sent to the minors twice, consulted a sports psychologist and was involved in a highly publicized argument with a transsexual couple.
2-1 Angels!!!!!
ziet Joe het nog zitten?
volgens mij niet meer
en dan vanavond ook nog Wells vs Washburn,dat lijkt me een gelopen koers voor de Angels
ik denk dat ik het duel Maddux vs Schmidt in SF vanavond maar es ga volgen
zit ik alleen nog met de vraag welke wedstrijd C+ vannacht om 1 uur gaat uitzenden/herhalen
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 05-10-2002 10:52]
Is het zo dramatisch?
Staan Torre en zijn mannen aan de rand van de Grand Canyon en staat Glaus klaar om ze erin te slaan?
Ik hoop toch op eenzelfde wonder als afgelopen seizoen in en tegen Oakland geschiedde
komop Yankees dat kunnen jullie ook
quote:Whaha!! Spank gelooft er nog in
Op zaterdag 5 oktober 2002 22:34 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Twins slaan de A's van het veld en gaan terug naar Oakland voor de beslissende gamekomop Yankees dat kunnen jullie ook
quote:Oeii..1 en 3 bezet nu met 0 uit
Op zaterdag 5 oktober 2002 22:46 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Spank heeft er nog steeds vertrouwen in
Posada op het 1e honk
Go Yankees
volgens mij heeft die Gamecast van ESPN wel een beetje kuren,zag toenet toch alle honken bezet terwijl dat toch niet het geval was
ofwel?
quote:oke dat was iets teveel gevraagd
Op zaterdag 5 oktober 2002 22:55 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Soriano aan slag
tijd voor een homerun
(terug na volgende voetbalsamenvatting)
Angelsssssss
quote:echt?? Gameday doet het niet meer
Op zaterdag 5 oktober 2002 23:56 schreef SpankSpankeronie het volgende:en 2-1 Yankees
quote:Homerun van Bonds betekende wel exit maddux in de 6e. Nou zometeen het treintje Hammond, Remlinger, Smoltz en de braves staan 1 wedstrijd van de NLCS.
Op zondag 6 oktober 2002 00:33 schreef SpankSpankeronie het volgende:
en de Giants gaan ook al niet lekker tegen de Braves
quote:nee dus
Op zondag 6 oktober 2002 01:03 schreef Almighty het volgende:
Bases loaded voor de Yanks... zouden ze dan toch echt nog terugkomen?
Anaheim Angels!
quote:
Op maandag 23 september 2002 20:52 schreef DonorHoofd het volgende:Dat gaat voor de Anaheim Assholes uitdraaien op een confrontatie met de NYY
En dan weet je het wel,exit in de eerste ronde playoffs
quote:via het net bij de mlb.com organisatie
Op zondag 6 oktober 2002 16:10 schreef G1Ace het volgende:
waar kan je deze wedstrijden live bekijken?
Angels!
St.Louis - Giant
Morris vs Rueter... 1-0 St.Louis
quote:Angels toch gewonnen. Nu weer thuis in Anaheim.
Op woensdag 9 oktober 2002 21:27 schreef mitt het volgende:
Vannacht Ortiz vs Reed...dat staat in halve finale World Series
Angels moeten nu wel winnen..St.Louis - Giant
Morris vs Rueter... 1-0 St.Louis
Morris goed geraakt door Bonds en kornuiten. 1-0 voor de Giants.
Vanavond Schmidt tegen Williams. Woody Williams net terug van weer een blessure, ik betwijfel of dat goed gaat. Ik denk 2-0 Giants.
C+ had vannacht ook een strakke actie in huis want na de slagbeurt van de Giants in de 8e inning gingen ze ff doodleuk verder met een film
nog ff wat Kurt Snibbe humor
1-1 nu in de series...vanavond de wedstrijd in Anaheim word wel erg belangrijk..
Milton - Washburn...als de Angels winnen vannacht dan zie ik het wel positief in
Dat Morris verloor vond ik weer een btje jammer..had ik niet verwacht..zeker omdat vanavond Woody Williams voor St.Louis moet gooien..
Maare op zicht ben ik het wel met je eens Spank...Giants - Angels zou een fantastische finale zijn....maar ben op zich niet heel erg op Pro-Bonds en wel weer erg pro-Morris..ex-Angel Edmonds...Rolen Vina enz
2-0 voor de Giants met 3 wedstrijden in PacificBell Park voor de boeg
dat kan bijna niet meer misgaan
2-1 Angels
quote:wat viel me zoal op tijdens deze partij
Op zaterdag 12 oktober 2002 09:57 schreef mitt het volgende:
Het sprookje duurt voort..2-1 Angels
dat het een stelletje apen zijn daar bij Anaheim
dat David Eckstein wel veel weg heeft van Craig Counsell van Arizona met dat korte knuppeltje van hem
als die klap van Jones een half metertje verder was geweest was het heel anders gelopen
Figgins moet eens leren honklopen
en spelen ze in de playoffs met 6 scheidsrechters zien die blinde koeien nog niet of de bal de lijn raakt of niet en dat de speler wel of niet wordt uitgetikt bij head first acties naar het honk
Chone Figgins was volgens mij echt in
hier hadden wel meer spelers van de Twins last van na weer een verliezende confrontatie met Washburn
en zendt C+ die 4de partij tussen de Twins en de Apen vannacht nu wel of niet uit??
lekker voorspelbaar
When big John Lackey first sauntered into the Angels clubhouse in June, he was a 6-foot-5 rookie with all of 26 Triple-A starts under his belt. Come October, he's the type of pitcher Angels manager Mike Scioscia wants to have out there in Game 4 of the ALCS
Angels
1-1 alweer dus..belooft wel mooie wedstrijd te worden lijkt me zo
quote:ja met dank aan een wild pitch van Ortz
Op zaterdag 12 oktober 2002 23:20 schreef mitt het volgende:Chuck Finley scoort
1-1 alweer dus..belooft wel mooie wedstrijd te worden lijkt me zo
en Ortiz van de heuvel gehaald
Finley op 39 jarige leeftijd op weg naar zijn eerste playoff zege
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 13-10-2002 00:48]
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 13-10-2002 00:53]
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 13-10-2002 01:28]
Angels 3-1 voor..
en ook mooi werk in Frisco van Benito Santiago met een zeer belangrijke 2-homerun na een niet al te slimme actie van skipper La Russa die het zo nodig vond om Barry een intentional walk te geven
WS met 2 wildcard teams is niet ver meer weg
Tjesus zeg...die Angels toch..en idd..ik geniet van elke moment en van elke winst...heerlijk en nu ff hopen dat ze winnen he de Series
[Dit bericht is gewijzigd door mitt op 14-10-2002 22:19]
viel me Vrijdag ook op dat Washburn net een konijn is als die op de heuvel staat na te denken over welke pitch hij zal gooien
quote:pas maar op voor Steinbrenner
Op maandag 14 oktober 2002 22:20 schreef mitt het volgende:
Hulde trouwens ook aan rookie Rodriguez...die in de playoffs een 4-0 heeft staan
edit - 1000e post...olee
Tjonge wat een drama zeg. De Giants winnen dmv een RBI single in de 9e inning van Kenny Lofton(wat een dinosaurussen zeg trouwens bij de Giants) werd het verlossende punt binnen gebracht.
De Giants dus tegen de Angels. De eerste Wild-card World Series, en de 4e All California World Series.
Nu hoop ik toch echt dat de Angels het winnen. Het zou mooi zijn voor Bonds, maar ik gun het hem om de een of andere reden niet. Hij is een goede speler, het zal wel door zijn attitude komen.
Benito Santiago, de echte mvp in deze series, gun ik het dan weer wel.
Maar toch... Go Angels!
[Dit bericht is gewijzigd door Almighty op 15-10-2002 07:51]
2002 World Series Schedule
Gm 1: SF @ ANA -- Sat, Oct 19 7:30 p.m. ET FOX
Gm 2: SF @ ANA Sun, Oct 20 7:30 p.m. ET FOX
Gm 3: ANA @ SF Tue, Oct 22 8 p.m. ET FOX
Gm 4: ANA @ SF Wed, Oct 23 8 p.m. ET FOX
*Gm 5: ANA @ SF Thu, Oct 24 8 p.m. ET FOX
*Gm 6: SF @ ANA Sat, Oct 26 7:30 p.m. ET FOX
*Gm 7: SF @ ANA Sun, Oct 27 7:30 p.m. ET FOX
Vind het wel een nadelig schema voor de Angels..weliswaar twee keer thuis maar daarna 3 keer uit....erg nadelig vind ik het..
en die iiritante Rally-Monkey kwam er ook niet aan te pas
quote:4-3 Angels
Op zondag 20 oktober 2002 16:27 schreef SpankSpankeronie het volgende:
ik zit ook niet op een 4-0 sweep te wachten
ik teken voor 6 of 7 games maar dan wel in het voordeel van de Giants
11-10 uiteindelijk...pitchers zijn lekker in vorm Zelf Percival krijgt een homerun tegen
Rookie Rodriguez 5-0
De volgende wedstrijd thuis bij de Giants word wel heel erg belangrijk..
quote:Dat is slechts de kwaliteit van die 2 pitchers, of het was het gebrek aan kwaliteit bij de Yankees slagmensen.
Op maandag 21 oktober 2002 17:28 schreef DonorHoofd het volgende:
Niet dat geouwehoer zoals vorig jaar met die vervelende pitchers uit Arizona die niet te raken waren
Zo belangrijk wie der vanavond wil..zal der flink van balen als de Angels verliezen vannacht.
quote:Redelijk okee
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:20 schreef Almighty het volgende:
Ja ja én de 1e wedstrijd in San fransisco. Eens kijken of de Angels dat zal bevallen...
quote:nog 2 keer in Frisco,dan weer terug naar de rally-monkey en de thundersticks
Op woensdag 23 oktober 2002 14:52 schreef mitt het volgende:
Spank, waar ben je![]()
Met nu nog een duel bij de Giants, en daarna 2 bij de Angels...moet het kunnen hoor
quote:Waarom dan niet gelijk in San Fransisco nog 2 wedstrijden winnen?
Op woensdag 23 oktober 2002 17:46 schreef mitt het volgende:
Srry...dusss Anaheim moet 1 van de 2 wedstrijden nog winnen..dan zit het echt een in zetel
quote:We gaan nu voor dat mooie einde
Op donderdag 24 oktober 2002 02:07 schreef Almighty het volgende:[..]
Waarom dan niet gelijk in San Fransisco nog 2 wedstrijden winnen?
Of gaan we voor het mooie scenario met als einde in Anaheim winnen? Maakt mij niet uit, als de Angels maar winnen
quote:niet dus
Op donderdag 24 oktober 2002 22:18 schreef mitt het volgende:Hopen dat ook Washburn nu wat beter in vorm is als in wedstrijd 1
Slugfest in Frisco 16-4
Washburn
3-2 voor de Goiants maar dat zegt natuurlijk nog niks want de Yankees vertrokken afgelopen seizoen ook met een 3-2 voorsprong voor de laatste 2 duels richting Phoenix en we weten hoe dat afliep
Almighty, onze voorspelling lijkt uit te komen
Wel knap van de Angels om nog zo terug te komen...
7e wedstrijd - Hernandez - Lackey..
Wat een duel voor Lackey zeg..rookie, 24, en dan zo'n wedstrijd moeten gaan gooien..maar ik heb der wel vertrouwen in
Laatste keer :
GO ANGEEEEEELSSSSSSSSS
Ik ben de 6de inning in slaap gevallen, met de gedachte dat de Giants het wel zouden redden, met een 0-3 voorsprong.
Vanmiddag maar ff de samenvatting kijken dan.
En bij de beslissende wedstrijd neem ik wel een paar koppen sterke koffie mee. Anders mis ik weer de ontknoping.
Moge ik morgenochtend wakker worden met Anaheim als wereldkampioen
Percival weer ijzersterk.
Glaus terecht als mvp verkozen
Jammer voor Barry Bonds toch, zo'n kans zal hij niet meer krijgen denk ik.
Anaheim Angels winnen de World Series
Ik geniet nog maar ff na, want wie weet hoe lang het weer gaat duren voordat er weer zo'n sprookje gebeurd..
Met hulde aan K-Rod 5-1 rookie in de World Series, Lackey, rookie en winnende werper in de beslissende wedstrijd..en Kennedy, Glaus en Erstad
Go Angels!!!!!!
was wel een slappe pot honkbal die game 7 een beetje een anti-climax,zeker als je voor de Giants was
en waren de Giants maar met Kirk Rueter op de heuvel begonnen dan was het heel anders gelopen
nu 5 maand geen Baseball
gelukkig start de NBA Dinsdagnacht
Zal de spanning van de laatste maanden wel missen
En in het begin van het seizoen begint het allemaal ook een btje traag...duss word ff afkicken
En tsja..NBA...volg het nu eigenlijk alleen omdat Jordan er weer is...en kga letten op Dan en Paul Pierce
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 19:48 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb niet zo'n verstand van Baseball, maar dit is dus ongeveer hetzelfde als dat RBC landskampioen zou worden?
quote:T'is niet denigrerend bedoeld
Op maandag 28 oktober 2002 19:49 schreef mitt het volgende:[..]
JEAN! Niet denigrerend over mijn Anaheim Angels praten he!!!!!
Zou het meer willen vergelijken met Fc Utrecht of iets hoger
Maar ik bedoel dus dat dit een verrassing is.
Ik las daarnet dat Anaheim dit jaar pas voor het eerst de Play Offs hebben bereikt. En dan meteen de World Series winnen ook nog.
quote:Tsja...de resultaten van de Angels waren idd de laatste jaren niet zo goed...maar het is niet zo als bij voetbal dat je iedereen 4 keer ontmoet en dan de beste 8 doorgaan naar de playoffs...en aangezien dat de Angels bij verschrikkelijk goede ploegen zit in de Divisions, word het altijd lastig...maar dit jaar ging alles goed, ook al haalden ze de playoffs pas na het behalen van een wildcard..
Op maandag 28 oktober 2002 19:51 schreef Leatherface het volgende:[..]
T'is niet denigrerend bedoeld
Ik las daarnet dat Anaheim dit jaar pas voor het eerst de Play Offs hebben bereikt. En dan meteen de World Series winnen ook nog.
quote:ah, das wel een mooie vergelijking
Op maandag 28 oktober 2002 19:53 schreef SpankSpankeronie het volgende:
ik zou Anaheim wel willen vergelijken met RKC
weinig financiele middelen,de spelers zelf opleiden en gewoon meedoen met de grote jongens om de prijzen
quote:Like I said, ik weet weinig van Baseball.
Op maandag 28 oktober 2002 19:53 schreef mitt het volgende:[..]
Tsja...de resultaten van de Angels waren idd de laatste jaren niet zo goed...maar het is niet zo als bij voetbal dat je iedereen 4 keer ontmoet en dan de beste 8 doorgaan naar de playoffs...en aangezien dat de Angels bij verschrikkelijk goede ploegen zit in de Divisions, word het altijd lastig...maar dit jaar ging alles goed, ook al haalden ze de playoffs pas na het behalen van een wildcard..
Maar al met al dus een heel knappe prestatie. Een mijlpaal voor die club.
quote:Het was voor het eerst dat ze onder de naam Anaheim Angels de play-offs bereikten. Onder de naam California Angels hebben ze wel eerder de play-offs gehaald. Ze waren nl in ' 79, ' 82 en ' 86 al divisiekampioenen van de ALWest. Ze bereikten echter nooit de world series. Dus dat was wel voor het eerst.
Op maandag 28 oktober 2002 19:51 schreef Leatherface het volgende:[..]
T'is niet denigrerend bedoeld
quote:en natuurlijk ons aller bekende Robert Eenhorn
Op maandag 28 oktober 2002 21:01 schreef Almighty het volgende:[..]
Het was voor het eerst dat ze onder de naam Anaheim Angels de play-offs bereikten. Onder de naam California Angels hebben ze wel eerder de play-offs gehaald. Ze waren nl in ' 79, ' 82 en ' 86 al divisiekampioenen van de ALWest. Ze bereikten echter nooit de world series. Dus dat was wel voor het eerst.
Ik wist trouwens niet dat er zeer grote namen bij de Angels hebben gespeeld. Zo droegen oa Nolan Ryan, Jim Fregosi, Rod Carew, Don Sutton en Reggie Jackson het tenue van de Angels.
PHOENIX -- Todd Stottlemyre's 15-year Major League career came to an end Wednesday as the Diamondbacks right-hander announced his retirement, according to published reports.
Werd wel es tijd...
Randy Johnson pakt zijn 4e CyYoung Award op rij(5e in totaal) en troeft daarmee wederom teamgenoot Curt Schilling af. Randy Johnson is nu 81-27 met een 2.48 ERA over de laatste 4 jaar met de Diamondbacks.
Player 1st 2nd 3rd Total
Johnson, Ari. 32 -- -- 160
Schilling, Ari. -- 29 3 90
Smoltz, Atl. -- 1 18 21
Gagne, L.A. -- 2 2 8
Oswalt, Hou. -- - 8 8
Colon, Mon. -- - 1 1
Smotltz krijgt de eer die hem toekomt, maar ja een reliefpitcher zal denk ik wel nooit een CyYoung award winnen tenzij hij 65+ saves heeft ofzo.
Eerder deze week wonnen Eric Hinske(AL)
en Jason Jennings(NL)
de rookie of the year awards. Ik moet zeggen dat ik voor de AL toch liever Rodrigo Lopez had zien winnen. Hinske is een gode speler en heeft het toch het hele seizoen volgehouden daar niet van. Maar 15-9 met een 3.57 ERA neerzetten bij de Orioles, das toch een wereldprestatie!
Later deze week meer Awards...
Angels Scioscia wint, das wel mooi weer
code:NL MVP Award voting
Player, Team 1e 2e 3e 4e 5e 6e 7e 8e 9e 10e Ttl
Barry Bonds, S.F. 32 - - - - - - - - - 448
Albert Pujols, StL. - 26 4 - 1 - 1 - - - 276
Lance Berkman, Hou. - 1 7 5 6 5 2 3 1 1 181
Vladimir Guerrero,Mon. - 4 5 3 3 5 2 3 5 1 168
Shawn Green, L.A. - - 3 8 4 3 2 3 3 4 146
Jeff Kent, S.F. - - 3 2 4 8 5 2 3 1 135
Randy Johnson, Ari. - - 5 3 4 4 2 4 1 - 127
John Smoltz, Atl. - 1 3 5 2 1 6 2 3 3 124
Sammy Sosa, Chi. - - - 2 3 1 1 4 4 2 63
Curt Schilling, Ari. - - - 1 2 3 2 1 3 2 53
Chipper Jones, Atl . - - 2 2 - - 4 - 1 2 50
Eric Gagne, L.A . - - - 1 2 1 1 4 1 2 44
Brian Giles, Pit . - - - - - - 2 4 2 3 27
Junior Spivey, Ari . - - - - - - 2 - - - 8
Pat Burrell, Phi . - - - - - - - 1 2 1 8
Andruw Jones, Atl. - - - - - 1 - - 1 - 7
Gary Sheffield, Atl . - - - - 1 - - - - - 6
Jim Edmonds, StL. - - - - - - - 1 1 1 6
Todd Helton, Col. - - - - - - - - - 3 3
Benito Santiago, S.F . - - - - - - - - 1 - 2
Edgar Renteria, StL. - - - - - - - - - 2 2
Larry Walker, Col . - - - - - - - - - 2 2
Roy Oswalt, Hou. - - - - - - - - - 1 1
Jose Vidro, Mon. - - - - - - - - - 1 1
Ook weer zo verrassend...had eerder Alex Rodriguez verwacht.maarja die zit weer bij zo'n kloteteam
Manager baker van SF giants verkiest het grote avontuur in Chicago bij de Cubs. Dat is wat je noemt een hele grote uitdaging!
-blijft Jim Thome bij de Indians of gaat hij naar de Philadelphia Phillies of de Cubs
-Tom Glavine naar de Mets of ook naar de Philadelphia Phillies
-blijft David Bell bij de Giants of tekent hij voor de Philadelphia Phillies
-en ook in pitcher Jamie Moyer hebben de Philadelphia Phillies interesse
en de 43 jarige Rickey Henderson heeft voor komend seizoen ook nog geen club
quote:dus dankzij de fantastische prestaties van de pitching crew van de Rangers loopt A-Rod de MVP-prijs mis
Op zondag 17 november 2002 14:16 schreef Almighty het volgende:
Tja, ik vind de verkiezing van de AL mvp wel terecht. Als je kijkt naar zijn stats alleen zou je kunnen zeggen dat A-Rod het dik had moeten winnen. Maar gelukkig gaat het daar niet altijd om. De stats van Tejada waren ook zeker niet slecht, maar werden vooral gezien als motor voor het succes van de A's en dat is A-Rod toch niet echt gelukt bij de Rangers. Wat ik wel vind, evenals A-Rod trouwens, is dat de verkiezingsuitslag wel wat dichterij elkaar had mogen liggen.
quote:Ok dat de pitching staff van de Rangers zwaar zuigt is duidelijk. Maar juist dat het qua batting goed gaat bij Texas is een goede reden om de award aan Tejada toe te kennen. Tejada heeft niet zoveel 'bescherming' in de line-up zoals A-Rod dat heeft.
Op zondag 17 november 2002 19:53 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
dus dankzij de fantastische prestaties van de pitching crew van de Rangers loopt A-Rod de MVP-prijs mis
de batting crew deed zijn werk wel,Texas staat toch 5e op de lijst van het aantal RBI's en ze sloegen de meeste homeruns en hadden de meeste TB van alle MLB teams
en dan staat hun beste werper Kenny Rogers ook nog op de free-agent lijst,volgens mij snappen ze het daar in Arlington niet helemaal
Hebben ze gelijk wel weer een mooi infield.
Ben wel benieuwd waar Hideki Matsui gaat spelen. bijna elke club is wel geinteresseerd in deze Japanse Outfielder.
Phillies zijn wel druk op de transfermarkt..
De site van mlb is ff down, maar iemand al meer nieuws over Glavine en Maddux?
quote:Glavine wil nog 4 jaar spelen en daarin $ 45 miljoen verdienen
Op woensdag 4 december 2002 19:10 schreef mitt het volgende:
Thome weg bij de IndiansPhillies zijn wel druk op de transfermarkt..
De site van mlb is ff down, maar iemand al meer nieuws over Glavine en Maddux?
en de Montreal Expos gaan 22 thuiswedsrtrijden spelen in het Hiram Bithorn Stadium in Puerto Rico
dat kan daar wel eens een paar keer uitdraaien op een slugfest aangezien het veld daar niet groot is en de bal dus zo over de hekken is verdwenen
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 19:44 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Glavine gaat na 16 jaar op de heuvel te hebben gestaan voor de Braves voor 3 jaar ($35 million) naar de Mets
en dat vinden ze niet zo leuk in Atlanta
Gaat ie voor de Mets kiezen..
Die hebben dus niks aan goede pitchers..
ja, John Franco (42)
nu is er dat topic over beste sportman ooit..
Wie vind je beste honkballer ooit?
quote:tsja das moeilijk want de meeste honkballers uit het verleden heb ik nooit in actie gezien op een paar vage zwartwit beelden na dan
Op zaterdag 14 december 2002 14:24 schreef mitt het volgende:
ja Spank..nu is er dat topic over beste sportman ooit..
Wie vind je beste honkballer ooit?
quote:Trouwens..die film over Ty Cobb komt vanavond volgens mij op de BBC...
Op zaterdag 14 december 2002 14:37 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
tsja das moeilijk want de meeste honkballers uit het verleden heb ik nooit in actie gezien op een paar vage zwartwit beelden na dan
en als we naar de cijfers kijken dan steekt Babe Ruth er mijlenver bovenuit
maar ik kies toch lekker voor Barry B. (tevens meest gehate honkballer al was Babe nou ook niet bepaald geliefd bij zijn medespelers) maar dat had je waarschijnlijk al gedacht
al kon het wel eens zijn dat A-Rod over tien jaar alle records heeft verbroken behalve die je in Oktober neerzet (als je snapt wat ik bedoel)
quote:ja Ty Cobb dat was toch echt de meest gehate honkballer allertijden,heb die film over zijn leven vorig jaar al eens gezien op Nederland 1 volgens mij,daar kwamen een paar mooie oude beelden in voor van Ty in actie,thuisplaat stelen,honken stelen met de gestrekte benen de honkman van het honk aframmen en nog meer van die ongein,die Ty was echt een smerige speler
Op zaterdag 14 december 2002 14:40 schreef mitt het volgende:[..]
Trouwens..die film over Ty Cobb komt vanavond volgens mij op de BBC...
quote:lang leve de bullpenn van de Rngers
Maar ik hoop eigenlijk ook wel dat A-Rod alles gaat verbreken wat ie maar kan..maar dan moet ie natuurlijk ook eens prijzen gaan winnen met z'n team..en dat lijkt me niet zo mogelijk bij Texas.
quote:zo clubtouw zijn ze nou ook weer niet in Amerika zie Jim Thome
Maar in de USA zijn ze nog een stuk clubgebondender dan hier in Europa.
quote:heb jij hem al gezien mitt?
Op zaterdag 14 december 2002 14:40 schreef mitt het volgende:
Trouwens..die film over Ty Cobb komt vanavond volgens mij op de BBC...
quote:had me dus ff vergist..
Op maandag 16 december 2002 20:00 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
heb jij hem al gezien mitt?
die film komt vannacht op de BBC
begint wel een beetje laat 01:15 maar daarvoor hebben we de video
quote:gewoon bestellen bij amazon
Op maandag 16 december 2002 20:22 schreef mitt het volgende:
Zou nog graag eens dat boek over Cal Ripkin.jr willen lezen...fantastisch record en fantastische honkballer.
John Rocker heeft ook meegespeelt in de film The Greenskeeper,jammergenoeg nog niet verkrijgbaar op DVD
quote:Hoe is het met John Rocker anyway?
Op maandag 16 december 2002 20:32 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
John Rocker heeft ook meegespeelt in de film The Greenskeeper,jammergenoeg nog niet verkrijgbaar op DVD
Jesse Orosco... 45
gaat nog ff naar San Diego
En Milwood naar de Phillies.
quote:Yanks dus, voor 3 jaar en 21.000.000
Op maandag 18 november 2002 00:45 schreef Almighty het volgende:Ben wel benieuwd waar Hideki Matsui gaat spelen. bijna elke club is wel geinteresseerd in deze Japanse Outfielder.
quote:over ouwe lullen gesproken
Op zaterdag 21 december 2002 14:51 schreef mitt het volgende:
Fred McGriff 39Gaat nog ff jaartje naar de Dodgers.
Jesse Orosco... 45
![]()
gaat nog ff naar San Diego
En Milwood naar de Phillies.
quote:Roger Clemens heeft ook arbitration..
Op zondag 22 december 2002 15:59 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
over ouwe lullen gesproken
ik heb free-agent Rickey Henderson nog in de aanbieding
293 x gewonnen, alleen begint erg oud te worden
quote:Johnny komt uit in de Puerto Rican League voor de Mayaguez Indians en heeft in 2.1 inning al weer een ERA van 7.71 bijeen gegooid
Op maandag 16 december 2002 23:36 schreef mitt het volgende:[..]
Hoe is het met John Rocker anyway?
quote:hoe diep kan je vallen
Op woensdag 25 december 2002 13:47 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
Johnny komt uit in de Puerto Rican League voor de Mayaguez Indians en heeft in 2.1 inning al weer een ERA van 7.71 bijeen gegooid
code:en nog wat RockernieuwsPlayer Votes %
Murray 423 85.3
Carter 387 78
Sutter 266 53.6
Rice 259 52.2
Dawson 248 50
Sandberg 244 49.2
Smith 210 42.3
Gossage 209 42.1
Blyleven 145 29.2
Garvey 138 27.8
*Kaat 130 26.2