Kun je tenminste NTSC-spellen spelen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef MolFan het volgende:
Illegale games dus? Dat is wel een no go voor mij. Ik heb nog iets van 100 PS1 games te koop/te ruil trouwens.
Dan koop je een NTSC PS1? Kosten 2 tientjesquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:22 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Kun je tenminste NTSC-spellen spelen.
Waarom zou ik in godsnaam. Niet iedereen vindt het erg om spellen te downloaden en te branden, heilig boontje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dan koop je een NTSC PS1? Kosten 2 tientjes
Niks heiligs aan. Als je verzamelt koop je alles origineel, denk dat iedereen hier dat vind die hier gepost heeft.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam. Niet iedereen vindt het erg om spellen te downloaden en te branden, heilig boontje.
Ik verzamel ze helemaal niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
Niks heiligs aan. Als je verzamelt koop je alles origineel, denk dat iedereen hier dat vind die hier gepost heeft.
Omdat ik wel een verzameling heb, misschien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waarom reageer je hier dan? Verzamelaars...
Maar het heet verzamelaarsquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:26 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Omdat ik wel een verzameling heb, misschien.
Ik kan gewoon meepraten met users hier die nog op de Master System en Mega Drive gespeeld hebben. Zeik niet zo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maar het heet verzamelaarsEn dat ben je niet zo te horen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:28 schreef MolFan het volgende:
Die heb ik ook maar topic kapen doe je maar lekker ergens anders. Gaat hier om verzamelen en dan open je lekker een topic over je master system
Nice wat heb je ervoor afgetikt en verzamel je ook zelf?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:10 schreef metzman het volgende:
Aangezien er straks in juni een nieuwe PC RPG aankomt gebaseerd op de oldskool "Shadowrun" franchise, heb ik de originele SNES game ook maar van Marktplaats gekaapt voor een refresher. Grappig detail, is dat de SNES game in de markt nu ongeveer 4 keer zo duur is als de huidige pre-order prijs van "Shadowrun Returns".
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een punt hoor met jequote:
Game & Watches ook? Ergens te bewonderen je collectie?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt hoor met je
ik verzamel oude draagbare nintendos, die zie je echt bijna niet meer op de rommelmarkt.
Ja, dat zou je denken. Maar ik ben een groot liefhebber van die oude spelletjes, ook al verzamel ik ze niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt hoor met je
ik verzamel oude draagbare nintendos, die zie je echt bijna niet meer op de rommelmarkt.
Groot gelijk, beter ruilen of markten iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mijn retroverzameling bestaat voornamelijk uit MSX games, die ik zo nu en dan op koninginnedag weet te vinden, maar dat worden er minder en minder, heb ook geen zin om uberveel geld uit te geven op internet/retro beurzen voor een Metal gear 2 of een SD-Snatcher
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |