Alleen de Chrono Trigger boxed is al een verzameling op zich.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:58 schreef Cid het volgende:
Enige retro spul wat ik heb zijn alle Nintendo consoles en mijn boxed Chrono Trigger voor SNES ()
Je gebruikt je gameconsoles voor de muziekquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb twee keer een SNES met een hele zoot spellen, 4 Gameboys classics, een Gameboy Micro, een Megadrive en een Atari 1040ST.
Gebruik ze alleen voor muziek of om op te spelen, niet met verzamelen als doel.
Stuur maar door als je er niks mee doetquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb twee keer een SNES met een hele zoot spellen, 4 Gameboys classics, een Gameboy Micro, een Megadrive en een Atari 1040ST.
Gebruik ze alleen voor muziek of om op te spelen, niet met verzamelen als doel.
Hoezo is dit verboden terrein? Je biedt het toch niet aan?quote:Op zondag 19 mei 2013 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Warez-apparaat voor bijvoorbeeld SNES. En hier stop ik ook de discussie daarover, dat willen we niet op FOK!
Software kopiėren is sowieso niet toegestaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hoezo is dit verboden terrein? Je biedt het toch niet aan?![]()
Ik heb er nog nooit van gehoord en in de topic waar we over retro spul praten lijkt het erg raar als je over alles mag spreken behalve dit omdat het Warez is,terwijl je geen illegale dingen ermee doet op FOK!
En dan mag je niet praten over het bestaan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Software kopiėren is sowieso niet toegestaan.
quote:
Doe eens linkje danquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:19 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja. Maar niet van dit soort trieste shit.
Atari 1040ST voornamelijk, maar dat is niet echt een console.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je gebruikt je gameconsoles voor de muziek?
Zijn niet game-gerelateerd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Doe eens linkje danJij mag dit triest vinden. Ik vind het retehandig ivm traden/sellen met anderen
Nee. Geen zin om de naam van het kanaal te linken aan mijn username hier.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maakt niet uit, stuur maar per DM ofzo
Zwakquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee. Geen zin om de naam van het kanaal te linken aan mijn username hier.
Is helemaal niet zwak. Ik wil die dingen gewoon gescheiden houden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
ZwakWel zeiken maar zelf niks posten but anyways whatever
Daarom zei ik stuur dan per dm dan kijk ik even, zal hem hier niet posten ofzo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Is helemaal niet zwak. Ik wil die dingen gewoon gescheiden houden.
Ja moet even wat korter doen, max kwartiertje denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Leuke collectie hoor MolFan, maar ze zijn wel heel lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |