Software kopiėren is sowieso niet toegestaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hoezo is dit verboden terrein? Je biedt het toch niet aan?![]()
Ik heb er nog nooit van gehoord en in de topic waar we over retro spul praten lijkt het erg raar als je over alles mag spreken behalve dit omdat het Warez is,terwijl je geen illegale dingen ermee doet op FOK!
En dan mag je niet praten over het bestaan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Software kopiėren is sowieso niet toegestaan.
quote:
Doe eens linkje danquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:19 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja. Maar niet van dit soort trieste shit.
Atari 1040ST voornamelijk, maar dat is niet echt een console.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je gebruikt je gameconsoles voor de muziek?
Zijn niet game-gerelateerd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Doe eens linkje danJij mag dit triest vinden. Ik vind het retehandig ivm traden/sellen met anderen
Nee. Geen zin om de naam van het kanaal te linken aan mijn username hier.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maakt niet uit, stuur maar per DM ofzo
Zwakquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee. Geen zin om de naam van het kanaal te linken aan mijn username hier.
Is helemaal niet zwak. Ik wil die dingen gewoon gescheiden houden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
ZwakWel zeiken maar zelf niks posten but anyways whatever
Daarom zei ik stuur dan per dm dan kijk ik even, zal hem hier niet posten ofzo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Is helemaal niet zwak. Ik wil die dingen gewoon gescheiden houden.
Ja moet even wat korter doen, max kwartiertje denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Leuke collectie hoor MolFan, maar ze zijn wel heel lang.
Kun je tenminste NTSC-spellen spelen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef MolFan het volgende:
Illegale games dus? Dat is wel een no go voor mij. Ik heb nog iets van 100 PS1 games te koop/te ruil trouwens.
Dan koop je een NTSC PS1? Kosten 2 tientjesquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:22 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Kun je tenminste NTSC-spellen spelen.
Waarom zou ik in godsnaam. Niet iedereen vindt het erg om spellen te downloaden en te branden, heilig boontje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dan koop je een NTSC PS1? Kosten 2 tientjes
Niks heiligs aan. Als je verzamelt koop je alles origineel, denk dat iedereen hier dat vind die hier gepost heeft.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam. Niet iedereen vindt het erg om spellen te downloaden en te branden, heilig boontje.
Ik verzamel ze helemaal niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
Niks heiligs aan. Als je verzamelt koop je alles origineel, denk dat iedereen hier dat vind die hier gepost heeft.
Omdat ik wel een verzameling heb, misschien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waarom reageer je hier dan? Verzamelaars...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |