Warez-apparaat voor bijvoorbeeld SNES. En hier stop ik ook de discussie daarover, dat willen we niet op FOK!quote:
Verzamelen gaat ook maar zelden om de kwaliteit van hetgeen wat je verzamelt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:51 schreef MolFan het volgende:
N64 begrijp ik niet waarom mensen die verzamelen. 40% is alleen maar sportgames/racegames en het aantal goede games zijn op 2 handen te tellen
Omdat het ontzettend goede games heeft.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:51 schreef MolFan het volgende:
N64 begrijp ik niet waarom mensen die verzamelen. 40% is alleen maar sportgames/racegames en het aantal goede games zijn op 2 handen te tellen
Marioquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat het ontzettend goede games heeft.
Mario Party 1,2 en 3, Mario Kart, Banjoo Kazooie/Tooie, GoldenEye, Perfect Dark, Majora's Mask, Ocarina of Time, Super Smash Bros. Donkey Kong64, en dan vergeet ik er nog een stel.
Melken mag zolang het maar goed in elkaar zit. Mario 64 was een hele toffe game.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
MarioUitgemolken tot en met met zijn 120 verschillende games.
Je kunt natuurlijk je twijfels hebben bij het genre, maar de spellen van Mario scoren op iedere console weer hele hoge punten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
MarioUitgemolken tot en met met zijn 120 verschillende games. Rest zijn zeker goede games, maar erg weinig he op meer dan 200 titels?
Mario scoort laatste 2 jaar barslecht. Ook een vd redenen waarom velen klagen dat Nintendo eens iets nieuws moet maken (nieuw karakter) Maar 10-20 goede titels op ruim 200 games vind ik erg weinigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk je twijfels hebben bij het genre, maar de spellen van Mario scoren op iedere console weer hele hoge punten.
Over welke Mario games heb je het dan? En ik hoor maar weinig mensen klagen over Mario spellen. Mario 64, Sunshine, Galaxy 1 en 2 hebben allemaal hoog gescoord. Juist de Galaxy's werden veel geprezen vanwege de originaliteit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mario scoort laatste 2 jaar barslecht. Ook een vd redenen waarom velen klagen dat Nintendo eens iets nieuws moet maken (nieuw karakter) Maar 10-20 goede titels op ruim 200 games vind ik erg weinig
Heb het over de laatste 2 jaar, Mario is complete bagger aan het worden, bedoel verzin fucking shit eens wat nieuws? Men zeikt over 4-5 Call of Duty games vanwege uitmelken maar Mario (wat voor kleine kinderen is gemaakt) kan geen games genoeg hebben, beetje krom. Wat is er moeilijk aan Nintendo om een nieuw karakter te ontwikkelen zoals bijv Crash Bandicoot?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Over welke Mario games heb je het dan? En ik hoor maar weinig mensen klagen over Mario spellen. Mario 64, Sunshine, Galaxy 1 en 2 hebben allemaal hoog gescoord. Juist de Galaxy's werden veel geprezen vanwege de originaliteit.
Maar wat is er de laatste twee jaar uitgekomen van Mario waar men zo'n kritiek op uit dan? De karakters in de vorm van Donkey Kong, Kirby, Mario, Pokemon en Zelda wisselen elkaar af en de kwaliteit van al die franchises (ben zelf overigens geen Pokemon en Kirby fan) doet het nog altijd steengoed. Met name de Mario's die veel varieren met Party, Paper, Kart en de Land versies scoren hoog. Ik weet niet wat je bedoelt met de laatste twee jaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heb het over de laatste 2 jaar, Mario is complete bagger aan het worden, bedoel verzin fucking shit eens wat nieuws? Men zeikt over 4-5 Call of Duty games vanwege uitmelken maar Mario (wat voor kleine kinderen is gemaakt) kan geen games genoeg hebben, beetje krom. Wat is er moeilijk aan Nintendo om een nieuw karakter te ontwikkelen zoals bijv Crash Bandicoot?
Bekijk maar eens de filmpjes van grote YouTube collectors wat hun van Mario vinden en dergelijke. Games komen te snel en bevatten te weinig vernieuwende dingen maar zoals ik al 2x zei; Waarom geen splinternieuw karakter?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar wat is er de laatste twee jaar uitgekomen van Mario waar men zo'n kritiek op uit dan? De karakters in de vorm van Donkey Kong, Kirby, Mario, Pokemon en Zelda wisselen elkaar af en de kwaliteit van al die franchises (ben zelf overigens geen Pokemon en Kirby fan) doet het nog altijd steengoed. Met name de Mario's die veel varieren met Party, Paper, Kart en de Land versies scoren hoog. Ik weet niet wat je bedoelt met de laatste twee jaar.
Geen idee. Ik denk eigenlijk dat de kracht 'm zit in de variatie in werelden waar het zich afspeelt. Schilderijen in 64, Sunny Beach in Sunshine, Planeten in Galaxy. Het werkt en scoort hoog.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Bekijk maar eens de filmpjes van grote YouTube collectors wat hun van Mario vinden en dergelijke. Games komen te snel en bevatten te weinig vernieuwende dingen maar zoals ik al 2x zei; Waarom geen splinternieuw karakter?
Que? Mario op de Wii en WiiU zijn juist hartstikke leuk. Op de handhelds heb ik ze nog niet gespeeld tho maar ook die schijnen heel tof te zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heb het over de laatste 2 jaar, Mario is complete bagger aan het worden, bedoel verzin fucking shit eens wat nieuws?
Nintendo heeft toch ook vaak zat nieuwe (succesvolle) karakters uitgepoeptquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Bekijk maar eens de filmpjes van grote YouTube collectors wat hun van Mario vinden en dergelijke. Games komen te snel en bevatten te weinig vernieuwende dingen maar zoals ik al 2x zei; Waarom geen splinternieuw karakter?
WiiU de console die epic aan het falen is (Nintendo is zelf ook helemaal niet tevreden over de results, veel te snel uitgebracht en weinig vernieuwend).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Que? Mario op de Wii en WiiU zijn juist hartstikke leuk. Op de handhelds heb ik ze nog niet gespeeld tho maar ook die schijnen heel tof te zijn.
[..]
Nintendo heeft toch ook vaak zat nieuwe (succesvolle) karakters uitgepoeptSmash bros is daar testament van.
Dat doet niets af aan de kwaliteit van de mario games. Daarnaast is de console nog vrij recent dus dan kan het even duren voordat de grote games beginnen te verschijnen. Of het echt wat gaat worden kan alleen de tijd ons vertellen. De super nintendo had destijds ook een trage start maar uiteindelijk kwam dat helemaal goed.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
WiiU de console die epic aan het falen is (Nintendo is zelf ook helemaal niet tevreden over de results, veel te snel uitgebracht en weinig vernieuwend).
..waar denk je dat die karakters allemaal vandaan komen?quote:Nieuwe karakters als in hun eigen game he dus niet onderdeel van een game
Noem mij nieuwe karakters met een eigen game van de laatste 3 jaren door Nintendo gemaakt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan de kwaliteit van de mario games. Daarnaast is de console nog vrij recent dus dan kan het even duren voordat de grote games beginnen te verschijnen. Of het echt wat gaat worden kan alleen de tijd vertellen.
[..]
..waar denk je dat die karakters allemaal vandaan komen?
Waaromquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:55 schreef MolFan het volgende:
[..]
Noem mij nieuwe karakters met een eigen game van de laatste 3 jaren door Nintendo gemaakt?
Dat de console vrij recent is is overigens ook niet helemaal waar. Is inmiddels al bijna een jaar oud, zo niet een jaar. Nu moet je al kunnen zien of een console het goed doet of niet. Het is niet zo dat wanneer er nu nog 1-2 goede titels uitkomen de console alsnog slaagt, zeker niet met de komst van de ps4 en xbox one eind dit jaar. Nee Nintendo heeft de WiiU duidelijk te snel gebracht, beter hadden ze gewacht tot na de release van de ps4 en xbox one.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan de kwaliteit van de mario games. Daarnaast is de console nog vrij recent dus dan kan het even duren voordat de grote games beginnen te verschijnen. Of het echt wat gaat worden kan alleen de tijd ons vertellen. De super nintendo had destijds ook een trage start maar uiteindelijk kwam dat helemaal goed.
[..]
..waar denk je dat die karakters allemaal vandaan komen?
Ik had het over nieuwe karakters vanuit Nintendo en daar reageerde je ook op (zie je laatste zin in je post hierboven). De nieuwe karakters die we zien in een Smash Bros is allemaal leuk en aardig, maar wordt het nieteens tijd Mario tijdelijk zoniet voor altijd te laten voor wat het is en een nieuw karakter te ontwikkelen met EIGEN games in plaats van gastoptredens in andere games? Dit is wat veel Nintendo fans willen en maar niet krijgen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:59 schreef ems. het volgende:
Ik zie geen correlatie met de vermeende daling van kwaliteit van mario games maar wat jij wil. Wat is je punt?
Alleen de Chrono Trigger boxed is al een verzameling op zich.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:58 schreef Cid het volgende:
Enige retro spul wat ik heb zijn alle Nintendo consoles en mijn boxed Chrono Trigger voor SNES ()
Je gebruikt je gameconsoles voor de muziekquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb twee keer een SNES met een hele zoot spellen, 4 Gameboys classics, een Gameboy Micro, een Megadrive en een Atari 1040ST.
Gebruik ze alleen voor muziek of om op te spelen, niet met verzamelen als doel.
Stuur maar door als je er niks mee doetquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb twee keer een SNES met een hele zoot spellen, 4 Gameboys classics, een Gameboy Micro, een Megadrive en een Atari 1040ST.
Gebruik ze alleen voor muziek of om op te spelen, niet met verzamelen als doel.
Hoezo is dit verboden terrein? Je biedt het toch niet aan?quote:Op zondag 19 mei 2013 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Warez-apparaat voor bijvoorbeeld SNES. En hier stop ik ook de discussie daarover, dat willen we niet op FOK!
Software kopiëren is sowieso niet toegestaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hoezo is dit verboden terrein? Je biedt het toch niet aan?![]()
Ik heb er nog nooit van gehoord en in de topic waar we over retro spul praten lijkt het erg raar als je over alles mag spreken behalve dit omdat het Warez is,terwijl je geen illegale dingen ermee doet op FOK!
En dan mag je niet praten over het bestaan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Software kopiëren is sowieso niet toegestaan.
quote:
Doe eens linkje danquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:19 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja. Maar niet van dit soort trieste shit.
Atari 1040ST voornamelijk, maar dat is niet echt een console.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je gebruikt je gameconsoles voor de muziek?
Zijn niet game-gerelateerd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Doe eens linkje danJij mag dit triest vinden. Ik vind het retehandig ivm traden/sellen met anderen
Nee. Geen zin om de naam van het kanaal te linken aan mijn username hier.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maakt niet uit, stuur maar per DM ofzo
Zwakquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee. Geen zin om de naam van het kanaal te linken aan mijn username hier.
Is helemaal niet zwak. Ik wil die dingen gewoon gescheiden houden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
ZwakWel zeiken maar zelf niks posten but anyways whatever
Daarom zei ik stuur dan per dm dan kijk ik even, zal hem hier niet posten ofzo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Is helemaal niet zwak. Ik wil die dingen gewoon gescheiden houden.
Ja moet even wat korter doen, max kwartiertje denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Leuke collectie hoor MolFan, maar ze zijn wel heel lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |