Nope. Verzamel nog steeds.quote:
Zal morgen wel eens kijken of ik foto's kan maken.quote:
Zoek je nog games? Heb wel wat te ruil namelijk eventueel voor jequote:Op maandag 27 mei 2013 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Zal morgen wel eens kijken of ik foto's kan maken.
Heb niet echt een camera dus ik zal eensch even kijken.
Momenteel zoek ik nog wat dingen voor de playstation 2 en eventueel metal gear, pokemon spul en donkey kong titels voor alle nintendo consoles.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zoek je nog games? Heb wel wat te ruil namelijk eventueel voor je
Ik heb wat dubbele voor PS2, Sega, Gamecube etc. Eventueel ruilen mocht jij dubbele hebben voor de PS2. Tevens heb ik 70 PS1 games te koop ofzo of te ruil tegen PS2 gamesquote:Op maandag 27 mei 2013 01:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Momenteel zoek ik nog wat dingen voor de playstation 2 en eventueel metal gear, pokemon spul en donkey kong titels voor alle nintendo consoles.
Heb een hele rits sonic 1 voor de sega. Als je daar 1 van moet hebbenquote:Op maandag 27 mei 2013 01:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik heb wat dubbele voor PS2, Sega, Gamecube etc. Eventueel ruilen mocht jij dubbele hebben voor de PS2. Tevens heb ik 70 PS1 games te koop ofzo of te ruil tegen PS2 games
Ik zoek alleen PS2 zie mijn videos op YouTubequote:Op maandag 27 mei 2013 01:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Heb een hele rits sonic 1 voor de sega. Als je daar 1 van moet hebben
Ik zal wel ff voor je kijken!quote:Op maandag 27 mei 2013 01:08 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik zoek alleen PS2 zie mijn videos op YouTube
ik heb mij er vroeger erg goed mee vermaakt inderdaad.. beetje jammer dat je wel echt de stroom aansluiting nodig had, dat ding deed het hooguit 2 uur op 6 AA batterijen ofzoquote:
die muziek op de site in jouw sigquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Zullen we deze discussie achterwege laten hier?
oh ik zie nu dat die muziek mede door jou gemaakt is.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zal wel ff voor je kijken!
ps: tof dat je ps2 games verzamelt maar eerlijkheidshalve vind ik dat nog niet echt retro
Yupquote:Op maandag 27 mei 2013 02:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ik zie nu dat die muziek mede door jou gemaakt is.echt fucking vet!
Jup games zijn nu gek genoeg goedkoper als vroegerquote:Op maandag 27 mei 2013 11:31 schreef Altron het volgende:
Verzamel de laatste tijd vooral weer snes games.
Verder heb ik ook nog een neo-geo staan , maar die spellen zijn nog steeds belachelijk duur.
Die games waren in het gulden tijdperk 500 gulden per stuk , sommige vaak nog meer.
Ik denk dat je prijzen overschat, ookal zal er vast een gek zijn die er 600 euro voor uit wilt geven.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jup games zijn nu gek genoeg goedkoper als vroegerIk heb Super Ninja Boy liggen voor de SNES (zonder doosje, met doosje is die ongeveer 600 euro waard)
Super Ninja Boy gaat voor 600 op Ebay dus dat is de prijs ja. Dus ik overschat hem niet, kijk gewoon naar de laatst verkochte spellen op Ebay.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je prijzen overschat, ookal zal er vast een gek zijn die er 600 euro voor uit wilt geven.
Dat is het probleem met retro games, je kunt er, mits in 'mint' conditie wel het tienvoudige voor vragen waar je ze vroeger voor aangekocht hebt en waarschijnlijk ook hetzelfde ontvangen voor een 'zeldzame game'in zo'n conditie, maar zou je dat, tenzij je in een situatie zit waarbij je snel geld nodig hebt echt willen doen?
je zegt ook zelf dat dat met doosje(dus ws mint condition) is itt tot jou cartdridge en dan kan je het bedrag dat je voor jou super ninja boy kunt vragen al tenminste door 3en delen.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Super Ninja Boy gaat voor 600 op Ebay dus dat is de prijs ja. Dus ik overschat hem niet, kijk gewoon naar de laatst verkochte spellen op Ebay.
Ja dat zeg ik ook he. Cartridge only is ongeveer 25-30 euro maxquote:Op maandag 27 mei 2013 20:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je zegt ook zelf dat dat met doosje(dus ws mint condition) is itt tot jou cartdridge en dan kan je het bedrag dat je voor jou super ninja boy kunt vragen al tenminste door 3en delen.
Waarom doe je jouw video's niet in het Nederlands? No offence, maar het Engels werkt op de lachspieren.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:08 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik zoek alleen PS2 zie mijn videos op YouTube
Omdat ik vaak ruil met Amerikanen etc en die begrijpen het prima. Engels is een zesje dat weet ik ook wel, maar het is verstaanbaar en volgbaar en dat is de bedoeling. Wel merk ik dat het steeds makkelijker gaat overigens.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom doe je jouw video's niet in het Nederlands? No offence, maar het Engels werkt op de lachspieren.
Ah, voor de handel. Dan is het inderdaad slimmer om het in het Engels te doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Omdat ik vaak ruil met Amerikanen etc en die begrijpen het prima. Engels is een zesje dat weet ik ook wel, maar het is verstaanbaar en volgbaar en dat is de bedoeling. Wel merk ik dat het steeds makkelijker gaat overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |