FIFA 13 is nog verschenen voor PS2. Dat is niet retro.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:39 schreef MolFan het volgende:
Retro is dat voor mij wel ja. Oude consoles zijn retro en of dat nu 20 jaar oude consoles zijn of 10, de definitie ervan ligt niet vast ofzo.
Niet actief meer, maar ik heb een (in mijn ogen) aardige NES, SNES en GameBoy-collectiequote:
Doet er niet echt toe vind ik. Oude console is retro, nergens ligt de definitie vast ofzo, maar daar kunnen we wel een nieuw topic voor openenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FIFA 13 is nog verschenen voor PS2. Dat is niet retro.
Filmpjes van of foto's?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet actief meer, maar ik heb een (in mijn ogen) aardige NES, SNES en GameBoy-collectie
Pfoe, vast wel ergens op FOK! nog, maar geen recente. Sinds mijn verhuizing zit alles wat niet van deze generatie is in dozen.quote:
Nice games, ergens volledig overzicht wat je allemaal hebt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:44 schreef NikeyAjax het volgende:
Volgens mij is het wel helder voor de meerderheid dat de PS2 nog niet retro is. Dat jij dat vind, dat moet je zelf weten.
http://en.wikipedia.org/wiki/Retrogaming
[ afbeelding ]
Inmiddels al wat meer opgepikt, bijna volledig.
Zonde man uitpakken die shit en laten shinenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pfoe, vast wel ergens op FOK! nog, maar geen recente. Sinds mijn verhuizing zit alles wat niet van deze generatie is in dozen.
Snap wat je bedoelt. Retro is voor mij oude consoles (dus zodra er nieuwe uitkomen is de huidige retro). Aha nice. Zelf heb ik niet veel met Mario, te uitgemolken 110 games ofzo geloof ik. Vind het wel leuke games om zo af en toe te spelen maar meer niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:49 schreef NikeyAjax het volgende:
Maar met die redenatie is de WIIU ook oud, want hij is voor vandaag uitgekomen.
Geen lijst, ben er ook niet actief mee bezig, ik koop wel eens een nieuwe Mario spel, speel hem een beetje en dan doe ik maanden niks meer mee.
Rommelmarkten, zie de laatste tijd steeds meer PS2 games ligggen. Daarnaast is het aantal PS1 games daar erg afgenomen. Dus ik verwacht dat die meer waard gaan worden de komende jaren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:53 schreef MolFan het volgende:
Overigens zoek ik wel naar PS2 Collector's Editions, maar daar zijn er stukken minder van dan op de PS3 zegGigantisch verschil.
Ja, ik heb een hele kist gekocht van een gast die het zat was met koninginnedag. Ps2, xbox, xbox360, GBA SP en zo'n 40 spellen, 50 euroquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:54 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Rommelmarkten, zie de laatste tijd steeds meer PS2 games ligggen. Daarnaast is het aantal PS1 games daar erg afgenomen. Dus ik verwacht dat die meer waard gaan worden de komende jaren.
Hahah beestachtig soms hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hele kist gekocht van een gast die het zat was met koninginnedag. Ps2, xbox, xbox360, GBA SP en zo'n 40 spellen, 50 euro.
Vaak kopen ze die games dan twee maalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:58 schreef MolFan het volgende:
Alleen snap ik sommige (voornamelijk Nintendo verzamelaars) niet. Dan laten ze de beste games gewoon in de seal en spelen ze nooit, like wtf. Ben je dan een gamer of een handelaar?
Sommigen dus niet en dat snap ik dan nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vaak kopen ze die games dan twee maal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |