Zijn goede middeltjes voor hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:14 schreef meloenboom het volgende:
Werken die spullen die je kan kopen of kan je beter gelijk naar een autozaak?
Niet als nieuw natuurlijk, verkleuring blijf je eenmaal houden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:15 schreef meloenboom het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het is het dan weer als nieuw of is het dan iets beter?
Hoef je het in een autozaak (quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:14 schreef meloenboom het volgende:
Werken die spullen die je kan kopen of kan je beter gelijk naar een autozaak?
Ik bedoel zeg maar moet je die tell sell shit kopen of kan je het beter bij een autozaak laten stomen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoef je het in een autozaak () niet te kopen dan ?
Wat kost het bijvoorbeeld om nieuwe bekleding erin te zetten of zijn er nette hoesjes te krijgen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:20 schreef meloenboom het volgende:
[..]
Ik bedoel zeg maar moet je die tell sell shit kopen of kan je het beter bij een autozaak laten stomen.
Best veel het is een nieuwe auto.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:29 schreef titta1992 het volgende:
Hoeveel geld heb je er voor over ?? anders laten reinigen dan doen ze met waterstofzuiger halen ze diepe vuil ook weg.
De stoelen vooral het zijn denk ik gewoon vlekken van eten en drinken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:29 schreef titta1992 het volgende:
Hoeveel geld heb je er voor over ?? anders laten reinigen dan doen ze met waterstofzuiger halen ze diepe vuil ook weg.
En waar zijn de vlekken van ?? stof vuil.
of vast iets zoals cement?
Ik weet niet in hoevere jezelf aan water stofzuiger kunt komen kwa lenen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:31 schreef meloenboom het volgende:
[..]
De stoelen vooral het is denk ik gewoon vlekken van eten en drinken.
Ok, 100 euro vind ik wel te doen als het daarmee netjes is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:34 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoevere jezelf aan water stofzuiger kunt komen kwa lenen?
Maar ik weet dat ong. als je goedzaakje vind het reinigen van je stoelen en auto van binnen 100 euro kost.
Heb zelf ook vaak zat gedaan water sop inweken en stofzuigen je schrikt nog hoeveel vuil erin zit.
Optie 2 naar de sloop voor stoelen van leer?'
Opnieuw bekleden zou ik niet doen veel te duur.
Ik kan je niks beloven dan zullen ze daar zeggen in hoevere ze het kunnen wegkrijgen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:35 schreef meloenboom het volgende:
[..]
Ok, 100 euro vind ik wel te doen als het daarmee netjes is.
Hquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:37 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik kan je niks beloven dan zullen ze daar zeggen in hoevere ze het kunnen wegkrijgen.
Welke kleur zijn de stoelen?
En hoe oud is de auto ?
En zijn de stoelen het waard kwa mischien gaatjes enz?
Ik weet niet ff op google gekeken voor je mischien is zelf doen ook nog een optie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:39 schreef meloenboom het volgende:
[..]
Het is van die donker grijze bekleding (ben even de naam kwijt) auto is 3 weken oud.
Dit is wel een optie ja als het voor 200 euro helemaal goed is zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:40 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik weet niet ff op google gekeken voor je mischien is zelf doen ook nog een optie.
Al weet ik niet hoeveel uur het kost.
http://www.boels.nl/huren(...)houd/tapijtreinigers
Dit is alleen onder vacuum en wat ik bedoel is gewoon water op stoelen en dan stofzuigen,
Krijg je wel effect wat ik bedoel met stofzuigerreinigen.
Is dit wat je wilt??
Haha kan gebeuren maar bedankt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:42 schreef titta1992 het volgende:
Verder lezen dan me neus lang is staat duidelijk bij ook voor auto`s hahaha
week prijs ong 58 euro dat redt je toch wel ???quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |